Spring naar bijdragen

Vakantie Topic


Beest
 Share

Recommended Posts

......dit jaar thuis!

Sonja is weer eens zwanger (derde)en is uitgerekend in de vacantie uitgerekend.............

Dus als het goed is (of niet goed want wie gaat er in zijn vacantie nou werken) ben ik aan het bouwen die kleine moet toch ook een eigen kamertje?

Als het goed is ben je er toch zelf bij geweest en hoor je te weten dat een maandje of 9 duurt?!?! Kwestie van verkeerde planning misschien?! Ach bij de 4e in de herkansing dan maar :whistle:

On Topic: Na ons dure Schotland tripje vorig jaar gaan we dit jaar low budget: Mecklenburg Vorpommern oftewel MeVoPo voor insiders. Begin augustus gaan we 2 weken m'n geboortestreek verkennen en hanzesteden als Wismar en Stralsund bezoeken. Uiteraard vergeten we m'n geboortestad Rostock niet.

Via een vriendje in de regio voor een appel en een ei een huisje gehuurd dus geen gezeul met de tent en lekker comfortabel. Bovendien kunnen we dan ook even de restauratie van de Fiat bekijken want die staat in Neubukow, zo'n 30 km westelijk van Rostock bij een oud schoolmaatje van me.

Gaat wel leuk worden denk ik. :wacko:

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard vergeten we m'n geboortestad Rostock niet

Ben je in de DDR geboren? Ik heb zelf net nach der Wende een half jaar in Dresden gewerkt.

OT: Geen vakantie, maar over twee weken wel 4 dagen Terschelling met dienstmaten. Ik neem de Jeep mee naar het eiland van de vijand :wacko: (Terschelling heeft een van de grootste actieve Laro-clubs)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Uh tja vakantie..We zien wel als het zover is, ik heb elke 6 weken tenslotte vakantie.

't lieft buiten het hoogseizoen, dan heb je ook geen last van al dat blerrende jong :lol: om je heen! :lol:;):D

Die heb ik het hele jaar al om me heen ... en dan kom ik ze in de vakantie ook nog tegen :whistle:

Vandaar dat we meestal bestemmingen uitzoeken die niet door 't jonge volk bezocht worden.

Helaas gaat Frankrijk met 'n stel jeepers niet door/hebben we ons afgemeld.

Het zal waarschijnlijk Denemarken worden. Iemand nog suggesties wat 'n leuke streek is? (ik ben 1x met de motor van Noord-Denemarken terug naar NL gereden, dus moet me er nog een beetje in verdiepen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...