Spring naar bijdragen

Zou Jij Betalen Voor Het Forum


www.jeepie.nl
 Share

Ben jij bereid te betalen voor het forum  

1 stem

  1. 1. Ben jij bereid te betalen voor het forum



Recommended Posts

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik ben helemaal nergens bamg voor..maar als alles "netjes geregeld" is is er geen weg meer terug...por dus gewoon een beetje om de HH wakker te houden...moeten er meer doen die een mening hebben. afwachten en hopen op een gellukkig einde...zit niet echt in me genen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben helemaal nergens bamg voor..maar als alles "netjes geregeld" is is er geen weg meer terug...por dus gewoon een beetje om de HH wakker te houden...moeten er meer doen die een mening hebben. afwachten en hopen op een gellukkig einde...zit niet echt in me genen...

Is dit een verkapte oproep dat iedereen dezelfde mening als de jouwe moet hebben..???? :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook ja gestemd ,

Heb eigenlijk het idee als er sponsors zouden komen de oprichters waar het mee begonnen is op een zij pad geschoven worden , of zou dat niet zo zijn ,

De sponsor gaat dan op het eind met de '' eer ''lopen zeg maar ..

Hoop dat ik dit niet goed zie eigenlijk, maar toch ;) <_<

zeg maar weer wat :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heb ook ja gestemd,

Maar dan wel voor een verplichte bijdrage.

vrijwillige bijdrage zorgt idd voor scheve verhoudingen en je bent onzeker over de inkomsten.

Ik zag het topic nu pas vandaar ook een late bijdrage,maar naar het aantal leden is de opkomst belabberd.

misschien is het voor de meeste toch niet zo belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kzeg ook ja,

maar als je nu gewoon een kleine bijdrage vraagt, soort lidgeld. het forum blijft voor iedereen toegankelijk maar daar buiten organiseer je met het forum enkele uitstappen of ritten die je wat goedkoper maakt voor de betalers dan voor de nietbetalers (lees: leden, niet-leden)

dan heb je als beginner de volledige vrijheid op het forum, en na verloop van tijd, als je (ik spreek uit ondervinding) echt dingen bijleert over je jeep en de interesse echt gewekt is, kan je steeds lid worden en bvb is meegaan naar zo'n uitstap of vergadering of ... (vul maar zelf in)

mja wordt betalen nodig, maak er dan een soort club van. ziet niemand dit zitten dan sluit ik me aan bij DUC's mening.

gegroet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Organiseren van evenementen hebben we nog nooit gedaan, en zullen we ook niet snel doen. Reden: Clubs zat die dat veel beter kunnen.

We zijn tenslotte een forum, geen organisator van evenementen. Denk ook eens aan de verantwoordelijkheden die je dan op je neemt, en dan bedoel ik niet alleen financieel....

Maar misschien dat onze nieuwe sponsor strax wat gaat organiseren... Zou maar zo kunnen. Maar dan nog steeds niet uit naam van het forum, maar eerder voor de forummembers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd hoe het forum er voor had gestaan als er vanaf het begin betaald had moeten worden om deel te kunnen nemen aan dit forum. :whistle:

Ik denk dat het forum 15% van de members had gehad....

Dus heel klein.....

En dagen met een radio stilte....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd hoe het forum er voor had gestaan als er vanaf het begin betaald had moeten worden om deel te kunnen nemen aan dit forum. :whistle:

denk niks anders dan zoals die nu is,

betalen zou geen verplichting zijn, en niet betalen betekend ook niet automatisch minder gepost of dat je minder feedback zou krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Organiseren van evenementen hebben we nog nooit gedaan, en zullen we ook niet snel doen. Reden: Clubs zat die dat veel beter kunnen.

We zijn tenslotte een forum, geen organisator van evenementen. Denk ook eens aan de verantwoordelijkheden die je dan op je neemt, en dan bedoel ik niet alleen financieel....

Maar misschien dat onze nieuwe sponsor strax wat gaat organiseren... Zou maar zo kunnen. Maar dan nog steeds niet uit naam van het forum, maar eerder voor de forummembers.

ik zou het anders reuze interessant vinden als bvb: het technische gedeelte van dit forum studiedagen zou organiseren waar er echt meer uitleg gegeven wordt over vaak weerkerende items zoals verhogen, ontsteking...

de rondritten en echte 4x4 evenementen zijn inderdaad meer iets voor de clubs. Maar ik vind persoonlijk dat er tussen al de bestaande activiteiten van die clubs een groot gemis is aan informatievergaderingen waar er echt op de technische kant van de jeeps wordt in gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan je wel, als er voor betaald lidmaatschap gekozen wordt, een eigen clubhuis/sleutelruimte als verlengde van de site, realiseren.

En dan, zoals Laurent al zegt, de theorie die op het forum behandelt wordt in praktijk laten beleven/ervaren. Net als de presentaties bij bedrijven en merken, die nu al bezocht worden door forumleden, maar dan geheel merk en leverancier onafhankelijk, net als de site.

Ik zou helemaal voor zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik zie dat toch anders

Indien je vindt dat het forum je wel wat waard is en je KAN wat missen om te voorkomen dat er naar reclame gezocht moet worden om het forum te kunnen bekostigen, dan kan er zo worden bijgedragen aan de kosten tot instandhouding van het forum.

Ik heb dan ook niet de indruk dat het als verkapte contributie moet worden gezien, je zult er geen extra privileges door gaan krijgen.

En heb je niet de mogelijkheid wat te doneren wordt je er volgens mij ook niet scheef op aan gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben die 35 al betaald???:(

Paypal link staat onderaan:yes:

Nee geen 35 :D

Ik zie dat toch anders

Indien je vindt dat het forum je wel wat waard is en je KAN wat missen om te voorkomen dat er naar reclame gezocht moet worden om het forum te kunnen bekostigen, dan kan er zo worden bijgedragen aan de kosten tot instandhouding van het forum.

Ik heb dan ook niet de indruk dat het als verkapte contributie moet worden gezien, je zult er geen extra privileges door gaan krijgen.

En heb je niet de mogelijkheid wat te doneren wordt je er volgens mij ook niet scheef op aan gekeken.

Dat zie je goed :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...