Spring naar bijdragen

Hulp Aan Martijnski ( Defecte Motor )


Beest
 Share

Recommended Posts

Is de jeep nog bij ED?

Zoja dan moet en mag hij deze wettelijk gezien onder zicht houden totdat de openstaande rekeningen zijn voldaan...

ter info:

ik studeer rechten... :thumbsup:

Maar dat kan alleen als afspraken daarover zijn gemaakt lijkt me ??

Gaat ook niet over rekening met BTW etc. neem ik aan , dus wat dat betreft zal je niet veel rechtswege kunnen denk ik.. ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

.................en het wachten is op Martijnski... :rolleyes: ......................,ben het met jullie eens dat meneer zichzelf moet kunnen verdedigen maar dan moet hij daar ook wel wat aan doen :( ..., heb in het verleden ook wel eens achter mijn geld aan gemoeten helaas en dat is knap frustrerend ( en vervelend voor de onderlinge verhoudingen :huh: ) !!! Hoop dat een en ander nog goed komt en ligt aan gebrekkige tot slechte communicatie :bye1: , echter de onlangs gesignaleerde inlog van meneer wijst er op dat hij niet veel haast heeft met zijn kant van het verhaal... In zo`n geval , maar dat is mijn mening , mag meneer best even "herinnerd" worden aan zijn openstaande factuur.... B)

Verder mag zijn doopcel nog even van het openbare net afblijven tot duidelijk is wat er daadwerkelijk nog aan reactie komt OF tot er redelijkerwijs te veel tijd overheen gegaan is ....... Verder Ed..., Keep up doing the good work , spreek je later aangezien je van mij ook nog wat krijgt :blush::blush: !!!!!!!!!

Knip :thumbsup:

Beetje Jeeped oplichten :angry:

http://partyflock.nl/artist/169.html

TSSSSSSSS, dat doe je toch niet .....stouterd !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook ff op onderzoek gegaan en ik ben nog bezig, ik heb natuurlijk mijn contacten in de hondenwereld hij gaf in zijn topic een link van een stichting waar ie zogenaamd voor werkt, ik ken iemand die die stichting kent en kijk eens wat ze zeggen:

quote:

Bij ACE/Shin kennen ze hem dus niet en ze zijn nog verder rond aan het informeren naar 'm.

:glare:

alsik meer weet laat ik het weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de agenda staat op 3 maart het "Make some Noise" spektakel in Amsterdam . . . . we zouden natuurlijk met een aantal Jeeps ook een bijdrage kunnen leveren aan de herrie. Misschien dat het geheugen van meneer terugkeert als hij enkele tientallen (?) Jeeps hoort razen?

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij doen dit niet via een officiele instelling of stichting maar op persoonlijke initiatief.

Dit kwam ik tegen in de oorspronkelijke topic en aan het eind hiervan geeft hij aan die stichting waarvan hij de link heeft geplaatst een warm hart toe te dragen.

Ook ik heb dit dus niet goed gelezen.

Ik waardeer dit soort acties maar laten we niet helemaal doorslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij doen dit niet via een officiele instelling of stichting maar op persoonlijke initiatief.

Dit kwam ik tegen in de oorspronkelijke topic en aan het eind hiervan geeft hij aan die stichting waarvan hij de link heeft geplaatst een warm hart toe te dragen.

Ook ik heb dit dus niet goed gelezen.

Ik waardeer dit soort acties maar laten we niet helemaal doorslaan.

stichtingen weten echt wel met wie ze samenwerken en als ze stichting ace een warm hart toedragen hadden ze wel van hem gehoord nietwaar? :thumbsup:

en ik waardeer zulke acties niet, zomaar honden hierheen halen, daar komt heel veel bij kijken, niet alleen simpel die honden ophalen daar,daar komt alleen maar NOG meer ellende van, en dan ook nog een naam van een stichting gebruiken terwijl zij nooit van deze persoon hebben gehoord? nee dat klopt niet van geen kanten. maar ik heb nu contact met die stichting en ze doen onderzoek ernaar dus ik ben benieuwd wat daar uit komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stichtingen weten echt wel met wie ze samenwerken en als ze stichting ace een warm hart toedragen hadden ze wel van hem gehoord nietwaar? :thumbsup:

en ik waardeer zulke acties niet, zomaar honden hierheen halen, daar komt heel veel bij kijken, niet alleen simpel die honden ophalen daar,daar komt alleen maar NOG meer ellende van, en dan ook nog een naam van een stichting gebruiken terwijl zij nooit van deze persoon hebben gehoord? nee dat klopt niet van geen kanten. maar ik heb nu contact met die stichting en ze doen onderzoek ernaar dus ik ben benieuwd wat daar uit komt.

De naam gebruiken.....echt dat is ook weer zoiets.

Wat een mensen heb je toch.

En kan iemand nog zien of die ........ op het forum is geweest.

En wel alles aan het lezen is....

Jammer genoeg is een goede Amsterdamse dieren vriend van mij niet meer onder ons.

Maar die wist hier wel raad mee.

Mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan het niet nalaten te reageren. :thumbsup:

Ik heb de smaak mogen proeven van hulp die ik van leden van dit forum heb gkregen. het smaakte goed. Daar blijf ik op vertrouwen. Iemand die meent daar misbruik van te maken, wil nog niet zeggen dat het elkaar helpen afgelopen moet zijn. Natuurlijk ben ik pissig :rolleyes:

Maar onze sterkte is dat we elkaar blijven helpen. Afgesproken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan het niet nalaten te reageren. :thumbsup:

Ik heb de smaak mogen proeven van hulp die ik van leden van dit forum heb gkregen. het smaakte goed. Daar blijf ik op vertrouwen. Iemand die meent daar misbruik van te maken, wil nog niet zeggen dat het elkaar helpen afgelopen moet zijn. Natuurlijk ben ik pissig :rolleyes:

Maar onze sterkte is dat we elkaar blijven helpen. Afgesproken?

Natuurlijk Jos dat is een deal.....

O ja nog wat info....

Artikel 326

Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Artikel 326a

Hij die een beroep of een gewoonte maakt van het kopen van goederen met het oogmerk om zonder volledige betaling zich of een ander de beschikking over die goederen te verzekeren, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Artikel 326bis [Vervallen per 01-03-1993]

Artikel 326b

Met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft:

1°. hij die op of in een werk van letterkunde, wetenschap, kunst of nijverheid valselijk enige naam of enig teken plaatst, of de echte naam of het echte teken vervalst, met het oogmerk om daardoor aannemelijk te maken, dat dat werk zou zijn van de hand van degene wiens naam of teken hij daarop of daarin aanbracht;

2°. hij die opzettelijk een werk van letterkunde, wetenschap, kunst of nijverheid, waarop of waarin valselijk enige naam of enig teken is geplaatst, of de echte naam of het echte teken is vervalst, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, ten verkoop in voorraad heeft of binnen het Rijk in Europa invoert, als ware dat werk van de hand van degene wiens naam of teken daarop of daarin valselijk is aangebracht.

Artikel 326c

1. Hij die, met het oogmerk daarvoor niet volledig te betalen, door een technische ingreep of met behulp van valse signalen, gebruik maakt van een dienst die via telecommunicatie aan het publiek wordt aangeboden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

2. Met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft hij die opzettelijk een voorwerp dat kennelijk is bestemd, of gegevens die kennelijk zijn bestemd, tot het plegen van het misdrijf, bedoeld in het eerste lid,

a. openlijk ter verspreiding aanbiedt;

b. ter verspreiding of met het oog op de invoer in Nederland voorhanden heeft of

c. uit winstbejag vervaardigt of bewaart.

3. Hij die van het plegen van misdrijven als bedoeld in het tweede lid, zijn beroep maakt of het plegen van deze misdrijven als bedrijf uitoefent wordt gestraft hetzij met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren en geldboete van de vijfde categorie, hetzij met één van deze straffen.

Indien de dienstdoende agent uw aangifte niet op wil nemen moet u hem wijzen op de artikelen 161 en 163 uit het wetboek van strafverordening.

Mocht hij dan nog weigeren uw aangifte op te nemen, vraag dan om een klachtenformulier, zijn naam en zijn dienstnummer. Deze is hij verplicht te geven. Vervolgens vult u dit formulier in, overhandig hem dit en vraag om een ontvangstbevestiging.

Art. 161.

Ieder die kennis draagt van een begaan strafbaar feit is bevoegd daarvan aangifte of klachte te doen.

Art. 163.

De aangifte van enig strafbaar feit geschiedt mondeling of schriftelijk bij de bevoegde ambtenaar, hetzij door de aangever in persoon, hetzij door een ander, daartoe door hem van een bijzondere schriftelijke volmacht voorzien.

De mondelinge aangifte wordt door de ambtenaar die haar ontvangt, in geschrifte gesteld en na voorlezing door hem met de aangever of diens gemachtigde ondertekend. Indien deze niet kan tekenen, wordt de reden van het beletsel vermeld.

De schriftelijke aangifte wordt door de aangever of diens gemachtigde ondertekend.

De schriftelijke volmacht, of, zo zij voor een notaris in minuut is verleden, een authentiek afschrift daarvan, wordt aan de akte gehecht.

Tot het ontvangen van de aangiften bedoeld in de artikelen 160 en 161, zijn de opsporingsambtenaren, en tot het ontvangen van de aangiften bedoeld in artikel 162, de daarbij genoemde ambtenaren verplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien is het beter om e.e.a. nu even te laten rusten, en achter de schermen eerst eens uittezoeken hoe en wat want meneer kan natuurlijk ook gewoon als gast hier rondkijken en lezen wat iedereen van plan is. de betrokken personen weten als geen ander hoe het allemaal te werk is gegaan. Geef hem een kans te antwoorden op een mail die door de betrokkenen is opgesteld. gebeurt er niets, dan kan nog aktie worden ondernomen. Als de gemoederen al te verhit raken heeft niemand erwat aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien mag er ook eens gelachen worden ???

Is al opgeblazen genoeg nu :mellow:

Ja hoor, maar daar hebben we zat topics voor. Voor de velen die Ed inmiddels hebben leren kennen is dit bloedserieus.

Je moet toch ergens je gedachte over dit onderwerp kwijt.

Het is dan een beetje krom om dat weer met grappen te nuanceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, maar daar hebben we zat topics voor. Voor de velen die Ed inmiddels hebben leren kennen is dit bloedserieus.

Je moet toch ergens je gedachte over dit onderwerp kwijt.

Het is dan een beetje krom om dat weer met grappen te nuanceren.

Mee eens maar Ed geeft zelf ook al aan om dit FF enigzins te laten rusten momenteel ,

Gr. JG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah bah bah.... Ben effe 6 weekies aan het werk geweest kom je terug lees je dit... :whistle: Vond het al.... Laat maar ga d'r ook maar geen woorden aan vuil maken, want dan mot het hele stukje weer aangepast worden door de moderators. Krijg een buiten gewone zure nasmaak aan dit verhaal. Ed zei al lees eerst maar effe op het forum....Had ik het nou maar niet gelezen...Zit hier me hier nu zwaar op te winden....Rondje amsterdamse grachten Hangend aan de New Yorker dat zou wel wat voor 'm wezen. Arme arme zielige jongen...moesten tijdens het sleutelen zelfs onze eigen pizza's betalen omdat meneer niet genoeg geld had.....gadver de gadver... De ... nou je weet wel. DJ emjay...sneue naam...voor een sneue gozer! BAH BAH BAH!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[eigen pizza's betalen omdat meneer niet genoeg geld had.....gadver de gadver... De ... nou je weet wel. DJ emjay...sneue naam...voor een sneue gozer! BAH BAH BAH!!!

Hoi Nils,

Welkom thuis, laat je humeur niet ook nog verzieken en denk aan de positieve dingen, tenslotte hebben we ook nog wel gelachen toch? Volgende keer gewoon weer!

I

Iedereen krijgt uiteindelijk toch wat íe verdient. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...