Spring naar bijdragen

Jos-Jeep

Forum member
  • Aantal bijdragen

    374
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Jos-Jeep

  • Verjaardag 13/07/1953

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1986

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Jos-Jeep's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Heren, bedankt voor de tips! Zal met beide (bouten en lektest) aan de gang! Wordt vervolgd!
  2. Hmm, dat is minder... deze heeft 242.000 gelopen.... Maar als dit het geval is, is het dan logisch dat de misfire ook (een tijdje) wegblijft? Zoals nu met cilinder 4?
  3. Zowel op benzine als gas (g3). misfires komen altijd bij lopen op benzine (starten) naar boven. Hoop niet dat het de kleppen zijn Gebruik wel flashlube maar dat is ook geen wondermiddel natuurlijk.... Maar zou je bij slecht sluitende/passende kleppen het probleem niet altijd moeten hebben? Zo had ik verleden week misfire op nr 4 maar die is sinds het weekend verdwenen...
  4. Ja dat is inderdaad wel handig om te melden... auto start normaal maar loopt ruw als hij koud is en schudt ook. Zodra hij warmer is loopt hij stukken beter. In het begin was er niks te merken aan het rijden, de laatste week begint het echter erger te worden met name bij hard rijden/accelereren. Dan houdt hij heel even in en dat bevalt me niet... Van het weekend de injectoren er maar eens uitwippen en bekijken.
  5. Beste mensen, wie heeft een idee of oplossing voor onderstaande; 4 maanden geleden begon het storingslampje te branden van mijn 4,7 V8 WJ. Code uitlezen en bleek P0304 te zijn, misfire op cilinder 4. Omdat het toen zo'n 30.000 kilometer geleden was dat de bougies vervangen waren dit toen gedaan (alle 8) en tijdens dit werk de accu los om alle codes te wissen. Dit heeft geruime tijd geholpen en de fout bleef weg, echter steekt deze nu weer de kop op Alleen zijn het nu meer codes P0300, P0303, P0304 en P0308 dus random misfire en op cilinder 3,4 en 8. Hele ontsteking weer losgehaald, bougies bekeken en verbranding lijkt goed op alle 8, ter test oude bougies teruggeplaatst (ook geen verschil). De ontstekingsmodules/coils doorgemeten en de weerstand is goed en gelijk van alle 8, wel de coils van foutloze cilinders omgewisseld met de foutieve maar dit maakt geen verschil. Gecontroleerd op vacuumlekken en zover ik kan zien/horen/voelen daar ook geen probleem. Op het moment ben ik elk weekend met de auto bezig waarna het ong. 1 dag goed gaat, daarna weer foutcodes. (momenteel P0303 en P0308) Auto is ong. een jaar geleden door de vorige eigenaar met hetzelfde probleem bij de dealer neergezet die diverse testen heeft gedaan en onderdelen vervangen (evap cannister, bougies e.d.) wat uiteindelijk een rekening van bijna 2.000 euro opleverde. Wie heeft er nog een idee? Heb gezocht op het forum en kom geen vergelijkbare klachten tegen. Zoeken op fora in Amerika geeft wel een aantal ideeën waaronder kapotte katalysator of de injectoren. Gekke is wel dat het probleem zich altijd voordoet na de 3x starten na het wissen van de foutcodes... Iemand enig idee? Groeten
  6. Hoi Steven, Is de grill een chromen?
  7. Jos-Jeep

    aanhanger met huif

    ik ben op zoek naar een aanhanger met huif. Afmetingen ± 250x±135x±150 (lxbxh). En dit alles voor een redelijke (Jeep-frends) prijs.:)
  8. Joh, het is voor mij gewoon hobby en heb toevallig een schuur voorzien van brug e.d. wat dit soort klusjes net even makkelijker maakt. Mocht je belang hebben, kun je altijd even langskomen. Helpen we je even op gang met olie verversen en lopen we ook wat andere punten bij langs zoals remmen, tussenbak, assen e.d. Olie die je gekocht hebt lijkt me prima, gaat zo'n 7 liter in een 3.1TD toch? Weet zeker dat je meer kunt doen aan de auto dan je denkt Werkplaatshandboek heb ik ook wel voor je
  9. Hij afkomstig van een Porsche 911 en je maakt me blij. Laten we zaken doen. Je krijgt een PB
  10. Haha, nee dat bedoel ik niet Dat is mijn handtekening en staat onder al mijn berichten, is gewoon een flauwe grap. Wat ik bedoelde is inderdaad je even te helpen je olie te verversen e.d. middels een brug. Dus mocht Peize dicht genoeg bij zijn, dan ben je welkom!
  11. je kunt mij blij maken, maar je woont iets te ver weg. Weet je wat de verzendkosten voor een dergelijke bumper zijn? Groeten
  12. Als Peize (net buiten Groningen) acceptabel voor je is ben je van harte welkom! Brug en olie opvangbak staan klaar Gefeliciteerd met je Jeep!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...