Spring naar bijdragen

Hulp Aan Martijnski ( Defecte Motor )


Beest
 Share

Recommended Posts

tja klik schijnbaar is het een grote leugenbalg....

Jeeped krijgt nog geld

pullie krijgt nog geld

er zijn mensen druk er mee geweest

22:24]<Beest> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

[22:27] <jeeped> http://emjay-productions.com/home?inc=links

[22:28] <Beest> is m dat?

[22:29] <jeeped> ik weet niet hij zei wel een eigen bedrijf te hebben

[22:32] <Beest> http://www.hetboekingsburo.nl/site/content...rsfoto_2007.jpg

[22:33] <jeeped> Kut das zijn kop

[22:34] <Beest> meen je niet

[22:36] <jeeped> ja echt

dussss lekker verhaal weer :glare:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

In ieder geval neem je geen blad voor de mond, Beest... :wacko:

Maar ik heb het ook gevolgd, op IRC... en inderdaad: Vreemd.

Echter... De ene bezigheid hoeft de andere niet uit te sluiten...

Voorlopig blijf ik er (tegen beter weten in???) nog even vanuit gaan dat z'n verhaal klopt.... :yes: Schuldig ben je tenslotte pas als het bewezen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt mooi kloten als het zo is.

Wat een kloten streek....

Echt laag bij de grond...

Maar we moeten met zijn alle maar even achter de waarheid komen...

En dan als alles zo is...verhaal halen...

Ik vindt dit echt zwaar kloten voor Jeeped....die kerel staat altijd klaar...

En Pullie geld......werkt zich drie keer de werled rond...

Trouwens voor iedereen die hier wat voor gedaan heeft...

Echt shit........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in iedergeval zich anders voor gedaan

met andere woorden "ik doe ff ziellig dan ben ik goedkoop klaar"

en dan ook nog niet betalen

Ik zeg niet "zie je nou wel ".........maarrrrrrrrrrr

Ik weet nog ergens een jeep te staan in de regio Rotterdam waar een aantal rekeningen niet van betaald zijn :yes: ............EN ik weet nog wel een aantal mensen die onderdelen zoeken. :) ...., dus hoezo goedkoop uit zijn .. :wacko: , hoop dat "Martijnski" een en ander uit kan leggen ,en dat alles aan een "communicatie stoornis " ligt .... :glare:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen bericht goed bericht staat ergens tussen het topic :yes: , zeg verder maar niks .

weinig berichtjes ook toen het klaar was , toch vreemd :wacko:

Maar zou kunnen .

Heb ervaring met iemand helpen en dan nooit meer zien of horen BDW .

Hoop dat het goed komt met betrokkenen :)

Als hij een bedrijf heeft FF wat bestellen en vergeten te betalen dan :huh::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog niet zolang op dit forum, maar heb wel door dat het merendeel ook niet echt rijk zijn, maar elkaar wel door dik en door dun helpen, echt tof.

dit soort mensen kom je overal tegen, ben ook al eens gefopt.

het enige wat ik kan zeggen is blijf doen wat je altijd deed om voor jezelf een goed gevoel te hebben. uiteindelijk gaat ook voor deze mensen gelden boontje komt om zijn loontje en eerlijk duurt het langst.

Laat ik dan als buitenstaander aan alle mensen die geholpen hebben maar zeggen: ik vindt het hartverwarmend te lezen wat jullien gedaan hebben en vind het fijn bij zo'n forum te zijn( ik wou zeggen erbij horen maar daarvoor ben ik nog maar te kort hier)

(heeft niemand zijn kenteken onthouden, moet dan via via toch wel terug te vinden zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

martijnski --> maarten j. ossewaarde --> emjay

en er werd op irc geopperd dat, ja beginende artiesten hebben het ook niet breed.

nou lijkt hij mij geen armzallige artiest en om nou een mannelijk orgaan verhaal op te gaan hangen om zieltjes te winnen die eventueel voor niks of weinig aan het werk gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

martijnski --> xxxxxxxxxxxxxx--> emjay

en er werd op irc geopperd dat, ja beginende artiesten hebben het ook niet breed.

nou lijkt hij mij geen armzallige artiest en om nou een mannelijk orgaan verhaal op te gaan hangen om zieltjes te winnen die eventueel voor niks of weinig aan het werk gaan

helemaal mee eens Beest , de meeste van ons zijn niet schatrijk en moeten ook voor onszelf zorgen ,

Echter is wel de ware aard van de forummers die er veel voor gedaan hebben naar voren gekomen ,

Nogmaals de grootste lof voor hen :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk weet Beest er veel meer van dan ik, maar moeten we "Martijnski" vooralsnog niet het voordeel van de twijfel geven?

Hij heeft wel zelf verteld dat hij in de muziek zit en dat hij meewerkte in een Amnesty project. Dat schijnt i.i.g. wel te kloppen. Verder schijnt hij veel in het buitenland te zijn, wat een mogelijke verklaring is voor de huidige stilte.

Hiermee wil ik niet zeggen dat er goede excuses mogelijk zouden zijn om degenen die hem zo fantastisch hebben geholpen in het ongewisse te laten. Zeker Jeeped en Pullie zouden moeten weten hoe en wat en daar helpt geen "Sorry" aan. Geldproblemen of niet, dat is gewoon een kwestie van fatsoen. Of, zoals in dit geval, een gebrek eraan! :thumbsup:

Net als mjoeb heb ik uit dezelfde periode nog een hulpvraag van hem gevonden: Klik

Het is misschien een gekke vraag, maar ìs hij inderdaad die DJ? Degenen die Martijnski ontmoet hebben zullen hem dan wel herkennen van de foto's. Maar om één of andere reden vind ik die "patserige" dj met al die fraaie vriendinnen op msn, niet helemaal matchen met een figuur dat zich zielig voordoet om goedkoop klaar te zijn . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeeped en serve herkennen m van foto

hij heeft meerdere "bedrijfjes" en dan ben je echt niet zo ziellig en/of armlastig als hij zich heeft voorgedaan.

maar telnr mobiel en vast zijn gevonden

en heb ik gestuurd naar ed en paul.

tja wrom ben ik zo fel?

leugenaars heb ik een hekel aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan leugenaars heb ik ook een broertje dood! En als we dus zeker weten dat hij het is, moeten we hem daar zeker mee confronteren!

Misschien kunnen we een leuk berichtje doen uitgaan naar al die MSN-vriendjes en vriendinnetjes?

Overigens, die zullen wel soortgelijke ervaringen met hem hebben . . . . :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...