Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

:( zoiets maar wel met stoelverwarming parkeersensoren automaat navi bluetooth lm wieleninteriorheader2895557.jpg

Vehicle Stability Assist™ (VSA®) with Traction Controlicon-downarrow.gif Standard Anti-Lock Braking System (ABS) Standard Electronic Brake Distribution (EBD) Standard Brake Assist Standard Tire Pressure Monitoring System (TPMS)[4] Standard Daytime Running Lights (DRL)icon-downarrow.gif Standard Side-Impact Door Beamsicon-downarrow.gif Standard Lower Anchors and Tethers for CHildren (LATCH):

Lower Anchors (2nd-Row Outboard), Tether Anchors (2nd-Row All) Standard Child-Proof Rear Door Locks Standard Emergency Trunk Release Standard

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt er ook nog in rijden:lol:

ik heb het niet zelf verzonnen maar mijn werkgever, omdat ik gevraagd had om een goedkopere auto

Heb nu een VW Passat Variant TSI 2009, ook met alle toeters en bellen maar betaal dan 25% van € 32000 als bijtelling = eur 338 per maand.

En als ik rij is het met de Jeep en met de leasebak af en toe naar een klant

en verder boodschappenauto.

dus ik heb liever de luxe vibrator die me € 150 per maand kost incl benzine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt er ook nog in rijden:lol:

ik heb het niet zelf verzonnen maar mijn werkgever, omdat ik gevraagd had om een goedkopere auto

Heb nu een VW Passat Variant TSI 2009, ook met alle toeters en bellen maar betaal dan 25% van € 32000 als bijtelling = eur 338 per maand.

En als ik rij is het met de Jeep en met de leasebak af en toe naar een klant

en verder boodschappenauto.

dus ik heb liever de luxe vibrator die me € 150 per maand kost incl benzine.

Of je houdt een sluitende km-administratie bij. Prive doe ik het wel met de Jeep. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P zoiets maar wel met stoelverwarming parkeersensoren automaat navi bluetooth lm wieleninteriorheader2895557.jpg

Vehicle Stability Assist™ (VSA®) with Traction Controlicon-downarrow.gif Standard Anti-Lock Braking System (ABS) Standard Electronic Brake Distribution (EBD) Standard Brake Assist Standard Tire Pressure Monitoring System (TPMS)[4] Standard Daytime Running Lights (DRL)icon-downarrow.gif Standard Side-Impact Door Beamsicon-downarrow.gif Standard Lower Anchors and Tethers for CHildren (LATCH):

Lower Anchors (2nd-Row Outboard), Tether Anchors (2nd-Row All) Standard Child-Proof Rear Door Locks Standard Emergency Trunk Release Standard

past dit allemaal wel in een "kleine" 14% bijtelling leasebak? wat heb je nu gekozen dan? je maakt me nieuwsgierig :P hier ook aant nadenken...per 1 jan moet ik weer een andere kiezen, maar weet nog niet waaruit ik mag gaan kiezen...:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES!!!! ze zeggen dat ik gelijk heb :). Heel mijn weekend is weer goed.

Ik ben op mijn werk boventallig verklaard en of dat niet erg genoeg is, willen ze mij ook nog benadelen...

maar gelukkig heb ik de OR achter me staan en ze zullen weten wie ik ben. Voorlopig zijn ze nog niet van me af! :)

1 - 0 voor de Bump:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES!!!! ze zeggen dat ik gelijk heb :). Heel mijn weekend is weer goed.

Ik ben op mijn werk boventallig verklaard en of dat niet erg genoeg is, willen ze mij ook nog benadelen...

maar gelukkig heb ik de OR achter me staan en ze zullen weten wie ik ben. Voorlopig zijn ze nog niet van me af! :)

1 - 0 voor de Bump:worshippy:

Hiep hoi.. :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES!!!! ze zeggen dat ik gelijk heb :). Heel mijn weekend is weer goed.

Ik ben op mijn werk boventallig verklaard en of dat niet erg genoeg is, willen ze mij ook nog benadelen...

maar gelukkig heb ik de OR achter me staan en ze zullen weten wie ik ben. Voorlopig zijn ze nog niet van me af! :)

1 - 0 voor de Bump:worshippy:

Zet um op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES!!!! ze zeggen dat ik gelijk heb :). Heel mijn weekend is weer goed.

Ik ben op mijn werk boventallig verklaard en of dat niet erg genoeg is, willen ze mij ook nog benadelen...

maar gelukkig heb ik de OR achter me staan en ze zullen weten wie ik ben. Voorlopig zijn ze nog niet van me af! :)

1 - 0 voor de Bump:worshippy:

Girl Powerrrrrrrrrr:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YES!!!! ze zeggen dat ik gelijk heb :). Heel mijn weekend is weer goed.

Ik ben op mijn werk boventallig verklaard en of dat niet erg genoeg is, willen ze mij ook nog benadelen...

maar gelukkig heb ik de OR achter me staan en ze zullen weten wie ik ben. Voorlopig zijn ze nog niet van me af! :)

1 - 0 voor de Bump:worshippy:

Go Get Em Girl!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...