Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

APK gekeurd

nieuwe fusees rechts

handremkabels vernieuwd en handremschoentjes

leds knipperen weer op normale snelheid

EPS uitlaat RVS eronder:wub:

morgenochtend ophalen in Amersfoort met Canonball:thumbsup:

Dez,goede keus waar heb je voor gekozen met betrekking op diameter, dempers en eindstuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Michiel!! :yes:
Hej amigo..welkom terug.

2x Bedankt

ZJ weer in topconditie na Veldhoven?

Hij is in ieder geval niet slechter. Met de twee nieuwe schokdempers, en zonder anti-swaybar achter rijd de ZJ prima. Maar er ligt nog een klein lijstje voor de toekomst. Daarover binnenkort een topic, denk ik... En daarna een topic in het Projecten forum, vrees ik... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, ben ook nog blij met mijn nieuwe luchtgereedschap, dat ik al een tijdje heb liggen, maar afgelopen weekend pas kon gebruiken op de onderdelenboodschappenauto. Moest ff de remmen voor reviseren, en de wielen gaan toch een stuk sneller los met de luchtsleutel :blush: Ook het uitploppen van de zuigers met lucht (bedankt nog voor die tip, JeepEd, toen de dit klusje bij mijn ZJ deden) is ideaal! Doekje ertussen, lucht erop en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan die mr vinyl ook niet vinden, maar heb hem gevraagd om de aansluitkabels voor de elctric bediening van de stoelen want ik krijg die krengen zo niet in de goede stand, en dan laat ik het zo.

krijg die mr vinyl ook niet gevonden, als iemand een linkje weet wil die dat dan ff doorsturen?

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

krijg die mr vinyl ook niet gevonden, als iemand een linkje weet wil die dat dan ff doorsturen?

:blush:

ze bedoelen dr vinyl is een franchise clubje dat bekleding repareert

herman ( komt wel eens bij ons klusjes doen en is zeker goed!)

HHM Aalbers thodn dr. Vinyl Nijmegen Gerbrandyborch 30, 5241 HK ROSMALEN Telefoon: 073 5220197

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd.. ben je nu moeder-overste? :)

bijna goed!:P

Ben vanuit de pool overgegaan naar het vaste AB-team (activiteiten begeleiding van ouderen in de meerzorg), vaste locatie, veel vaste dagen en de mogelijkheid trainingen ed te volgen. Had er totaal niet op gerekend dat dit zo snel al zou gebeuren.:)

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bijna goed!:blink:

Ben vanuit de pool overgegaan naar het vaste AB-team (activiteiten begeleiding van ouderen in de meerzorg), vaste locatie, veel vaste dagen en de mogelijkheid trainingen ed te volgen. Had er totaal niet op gerekend dat dit zo snel al zou gebeuren.:whistle:

<_<

Gefeliciteerd, heb je nu nog wel tijd om te schilderen??

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...