Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....Ik heb met een maat van mij vandaag de hele rechterkant roestvrij gemaakt biggrin.gif de spoilers eraf gehaald helemaal kaal gemaakt en in de polyester spuitplamuur gezet(mijn maat dan).spoilers er weer op gemonteerd en afgekit, het treetje van de spoiler met traanplaat bekleed na op maat gemaakt te hebben (alle boutjes voor spoilers voor roestvrij staal vervangen) en toen maar weer ff gestopt.

bij het naar huis rijden ontdekten we een rare trilling boven de honderd km/u dry.gif kijk ik het kruisje na van de achterste aandrijf as zaten de boutjes wat los, ik denk kom laat ik meteen de vetspuit erop zetten biggrin.gif dus draai het klemmetje los aan een kant, kwam ik niet goed bij de vulnippel, dus ik denk met mijn onervarenheid laat ik de auto wat naar achter zetten en ja hoor stoeprandje.....hoopgerommel.... en@#*&@... frusty.gif .klem los, boutjes afgebroken en die zitten nou in ik weet niet hoe dat heet in elk geval aan je achteras....,kruisstuk naar z'n malle moeren (had blauwiskud net vorige maand nieuw voor me erop gezet worshippy.gif ) @#$*%.........Dus nu baal ik als een stekker mad.gif heb de aandrijfas eruit gehaald(plens een plas olie over me heen) en alle losse stukjes in de auto gepl....en ben er ff mee gekapt, Ik baal als een stekker!!! Maar dat heb ik dus vandaag gedaan....en jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Ik heb met een maat van mij vandaag de hele rechterkant roestvrij gemaakt biggrin.gif

de spoilers eraf gehaald helemaal kaal gemaakt en in de polyester spuitplamuur gezet(mijn maat dan).

spoilers er weer op gemonteerd en afgekit,

het treetje van de spoiler met traanplaat bekleed na op maat gemaakt te hebben (alle boutjes voor spoilers voor roestvrij staal vervangen)

en toen maar weer ff gestopt.

bij het naar huis rijden ontdekten we een rare trilling boven de honderd km/u dry.gif

kijk ik het kruisje na van de achterste aandrijf as zaten de boutjes wat los,

ik denk kom laat ik meteen de vetspuit erop zetten biggrin.gif

dus draai het klemmetje los aan een kant, kwam ik niet goed bij de vulnippel, dus ik denk met mijn onervarenheid laat ik de auto wat naar achter zetten en ja hoor stoeprandje.....hoopgerommel.... en@#*&@... frusty.gif .

klem los, boutjes afgebroken en die zitten nou in ik weet niet hoe dat heet in elk geval aan je achteras....,kruisstuk naar z'n malle moeren (had blauwiskud net vorige maand nieuw voor me erop gezet worshippy.gif

) @#$*%.........Dus nu baal ik als een stekker mad.gif heb de aandrijfas eruit gehaald(plens een plas olie over me heen) en alle losse stukjes in de auto gepl....en ben er ff mee gekapt,

Ik baal als een stekker!!! Maar dat heb ik dus vandaag gedaan....en jullie?

leesbaar?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lier aansluiting naar onder het dashboard verplaatst.

Veel getwijfeld of de bekabeling het wel-niet-wel-niet-wel zal kunnen trekken (evenals de accu....) ph34r.gif

Sommige mensen kunnen je vreselijk aan t denken zetten......dank Renee...... unsure.gifhuh.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de week al 'n boutje in de voorbumper vervangen (na de wasstraat zat m'n bumper opeens een beetje ... uuhhm ... "scheef" ).

En vandaag de benzinetank voor een gedeelte leeggereden

(oef, achterhoek ook weer overleefd wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen ook topless in de cj naar het werk gereden.

Er achter gekomen dat er vooronder iets een vreemd geluid maakt bij het draaien en remmen en dat het bovenste lager in de stuurkolom lawaai maakt...

Dat weekendje baggeren is dus niet zonder gevolg gebleven. Straks effe kijken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...