Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gevloekt en getiert mad.gif monster rijd de hele ochtend normaal, kzet m ff neer voor een bakkie, loop naar buiten en....

ACCU DOOD!%U&$%%^!%%^&$$R mad.gifmad.gif

starten hoooooomaaaaaar, KUD!! Hij had misschien 15 minuutjes gestaan met de waarschuwingslampies aan het knipperen en klaarblijkelijk kanniedaarnietechen ph34r.gif wat een gezeik!

accu doorgemeten en deze leek dood te zijn, sartkabels erop, gestart en weer gemeten. Ja hoor, accu pakt geen lading meer.....

naar huis gereden, neer gezet, binnen gaan balen, weer naar buiten, gestart, doorgemeten en alles weer normaal blink.gifblink.gif

geef mijn portie maar aan............... ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

banden leeg laten lopen en poosje later weer opgepompt smile.gif

en mn nummerplaten verwijderd met geweld.

en mn aanhangerstekker dicht geplamuurd met klei

en mn quick disconnects los en vast en mn telescopische track bar los en vast gemaakt. en de auto getracht te ontkleien wat gedeeltelijk is gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele dag bezig geweest om alarm in de Jeep te bouwen.

Leuk alarm met hoop mogelijkheden .....en zesendertighonderdvierentwintig draadjes.....

Maarrr de hele buurt weet het nu ..

Morgen de steun van het reservewiel weer recht buigen .... blijft moeilijk zo'n lange remweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

banden leeg laten lopen en poosje later weer opgepompt smile.gif

en mn nummerplaten verwijderd met geweld.

en mn aanhangerstekker dicht geplamuurd met klei

en mn quick disconnects los en vast en mn telescopische track bar los en vast gemaakt. en de auto getracht te ontkleien wat gedeeltelijk is gelukt.

Je vergeet dat je je Mudzillas getest hebt... tongue.giftongue.gif

(kzal er nu over ophouden bye1.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maar weer eens aan het poetsen geweest (zelfs de velgen aan binnen en buitenzijde schoon geboend....) ,.......maar ja,wat wil je ook......hij is vrijdag de trouwauto !!!

Wij hebben vandaag 15 minuten op de ANWB staan te wachten.Nee geen pech maar als je de deur dichtgooid is het wel raadzaam om je sleutels uit het contact te halen. wub.gif

Zeg Ed,......ze hebben toch alleen aan je been gesleuteld he ?! ( of Altzheimer ) tongue.giffrusty.giffrusty.gifthumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sixweeler is vergeten te vermelden dat hij me vandaag heeft geholpen om mijn CJ door de APK te krijgen,Waarvoor ik hem zeer dankbaar ben!!Valt tegenwoordig niet meer mee , maar ja zo zie maar weer veréénde kracht en kennis brengt je heel ver.

Dus da heb ik vandaag gedaan!!!

Toolman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorruit eruitgedrukt en met veel te veel kit weer terug laten glijden....hopen dat het nu dicht zit ...mijn schakelaars roesten vast en er groeien waterplanten voor de stoelen....

En de nieuwe makro lier voorzien van rvs boutjes schroefjes ringetjes.

Relais in een duikproef kast gemaakt...

Nu nog bedenken hoe ik hem op de cj vast ga maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...