Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep


Beest
 Share

Recommended Posts

En wat heb ik gedaan........Lekker op een stoel gezeten zitten kijken naar 2 Wranglers.

En weet je wat het allerlekkerste was,mensen aan het werk zetten tongue.gif

Vanacht zal ik goed slapen want de oplossing voor de auto van Eelco is maandagavond een feit. yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die windvanger is helemaal te gek en van VDP Heb ik in verschillende varianten Ruud heeft em met Rebel flag Ook met pirate of USA vlag ik heb gewoon zwart. Zit vast met klitteband en opgevouwen kan die in dashboard kastje. Kost eur 100 ex Giesbeek.

Mijn haar waait niet meer in mn ogen.

Thanks Dez,...ik ga eens even sparen na het eerst zelf te hebben geprobeerd te fabriceren......zal dus wel bestellen worden uiteindelijk...... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was aan het varen . had er 80 liter ingeplonsd en heb me heerlijk misdragen op de Ijssel

Mn bestuurdersstoel is compleet met schroeven uit de vloer gerukt vanwege de klappen maar het was weer de moeite waard. Een waterscooter die me niet bij kon houden vroeg me verbaasd hoe ik door de hekgolven van een paar speedcruisers dorst te varen omdat alles los kwam uit het water. Boot en aandrijving Het was dus even helemaal uit mn dak gaan. De schade maken we van de week wel. Stelt weinig voor ff een stel schroeven opnieuw door de vloer jagen op een nieuw plekje. Bootkje loopt goed met Aceton. smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Droopy heeft mn stoel weer in de boot gezet eergisteren en we zijn effe naar Arnhem gevaren om een pintje te pakken aan het water. Toen hier aan de plassen lekker gegeten en met een paar boten nog een poosje wezen spelen op de IJssel.

Gisterenavond mijn remmen achter er weer af gehaald en getracht te vernieuwen.

Snap nu waarom de trommel er niet meer op ging bij 1 wiel.

De remcylinder zat vast en ging niet in of uit. Is waarschijnlijk al een tijdje zo want was knap roestig en zit muurvast.

Ik heb geen remleiding sleuteltje en met een baco of steeksleutel ging hij niet los. Als ik hem afdraai kan ik helemaal niet rijden.

Dus maar een afspraak gemaakt bij B&S om de remcylinder te vernieuwen. Maandagmiddag pas aan de beurt.

en de rechter oude versleten remschoen erop gezet zodat de trommel erop pastte en ik naar Tiel kan rijden.

Mn luchtventiel gaf ook de geest aan mn compressor en ook de koppeling aan mn luchtslang haspel.

tot slot kwam Kurt die hier om de hoek woont met een Blauwe Wrangler even langs met zn bulldog die zoals ik niet wist als puppie gepest is met perslucht en toen ik mn bandenspanningsmeter in de compressor stak en hij sissen hoorde rukte hij mn meter uit mn handen en vrat hem half op. Klappen hielp niet want loslaten was er niet bij.

Was wel een dag pffffff. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de echte sleutelmensjes een koud kunstje MAAR ik heb vanmiddag mijn motorkap geopend en de accupool erafgehaald.

Denk dat het voor de toekijkende mensen erg leuk geweest moet zijn dry.gif

Ik lag onder mijn dashboard te zoeken naar de hendel om de motorkap mee te openen ph34r.gif

tja kun je errug lang zoeken!!

Nouja ik heb vandaag weer iets geleerd biggrin.gif

Nog een paar jaar (met ons sleutelgedrag tot nu toe .... 3 maal in de week .... sorry Ab en Hans voor alle onnozelle telefoontjes unsure.gif )kan ik straks met mijn ogen dicht mijn Jeepie in en uitelkaar halen tongue.gif

Astrid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de echte sleutelmensjes een koud kunstje MAAR ik heb vanmiddag mijn motorkap geopend en de accupool erafgehaald.

Denk dat het voor de toekijkende mensen erg leuk geweest moet zijn dry.gif

Ik lag onder mijn dashboard te zoeken naar de hendel om de motorkap mee te openen ph34r.gif

tja kun je errug lang zoeken!!

Nouja ik heb vandaag weer iets geleerd biggrin.gif

Nog een paar jaar (met ons sleutelgedrag tot nu toe .... 3 maal in de week .... sorry Ab en Hans voor alle onnozelle telefoontjes unsure.gif )kan ik straks met mijn ogen dicht mijn Jeepie in en uitelkaar halen tongue.gif

Astrid

Hahaha laugh.gif Blijf maar bellen hoor Astrid!

We lijden en lachen met je mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een overdrukventiel gemaakt bij mijn luchtfilter van een stopcontact voor een trekhaak. Ook vast een open filter van RVS aan een pijp gemaakt. Hebt nl backfire gehad eergisteren. De RVS filter heb ik gekocht lijkt een beetje op een K&N filter alleen deze kan je reinigen met remreiniger geen olie o.id. bij nodig Daarna ben ik bij smartlap geweest. Heb daar onderdelen gekocht voor de Grand. De luchtfilter van smartlap heb ik net schoongemaakt van binnen deze zat vol vet en olie. Zijn motor (smartlap) is echt naar de eeuwige jeepvelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...