Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een prachtig verhoogde JEEP WRANGLER bij de randweg Haarlem/Bloemendaal.

Zwart en mooi !! (zeer leuke bestuurder by the way)

Tja dan is die van mij toch wel errug standaard ..... het staat op het lijstje van doen!!

Mijn Jeepie wil ik ook hoger tongue.gif

..daar gaat ie dan. (wie had het als eerste voorspelt? Die krijgt een chocolaatje laugh.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..daar gaat ie dan. (wie had het als eerste voorspelt? Die krijgt een chocolaatje laugh.gif )

.......kwestie van evolutie denk ik...... dry.gif

Zijn al dagen aan het filosoferen en iedereen herkent het wel:

* moeten eigenlijk nieuwe banden hebben...

* hmm waarom dan niet meteen een slagje groter...

* hmm moet dan wel wat verhoogd worden..

* kan toch !?!?

Nou ja het eind laat zich raden rolleyes.gif

Yep budget voor 2007 wordt al weer opgemaakt. ph34r.gif

Ronald

PS....... OK Ab je hebt een chocolaatje verdiend..... en de rest denk ik ook wel..zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem er de tijd voor dat scheelt een hoop geld

Stond hier pas een setbladveren te koop 2,5 inch die waren ook gauw weg.

Je kunt alleen shackles verlengen en dan op 31 ers gaan rijden. Hij mag toch niet vies worden in het terrein. smile.gif Of bodyliftje 2 inch. ( eur 150)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij de Teresiakerk in Apeldoorn (rouwdienst sad.gif ) een blauwe XJ sport, nummerplaat met een 1-tje en het reservewiel op de achterklep (erg fraai gedaan; mijn interesse was meteen gewekt) en de nummerplaat op de bumper. Auto was gekocht bij een bedrijf in Renswoude (althans, daarvan zat een stickertje op de achterklep).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag, ongeveer 12:15

Tussen Gorssel en Deventer kwam ik een donkergrijze Commander tegen! wub.gif Bestuurder kon ik niet zien, bijrijdster was van het type: "Ik zou eigenlijk barones moeten zijn !" laugh.gif

De Jeep reed, rijdende op de N348 vanuit de richting Deventer, voor mij langs, linksaf naar Epse, waarna hij direct links aanhield en de Dortherweg indraaide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag, ongeveer 12:15

Tussen Gorssel en Deventer kwam ik een donkergrijze Commander tegen! wub.gif Bestuurder kon ik niet zien, bijrijdster was van het type: "Ik zou eigenlijk barones moeten zijn !" laugh.gif

De Jeep reed, rijdende op de N348 vanuit de richting Deventer, voor mij langs, linksaf naar Epse, waarna hij direct links aanhield en de Dortherweg indraaide.

Als je weer eens zo ontzetend dicht in de buurt bent, kom je dan effe een bakkie doen?

( je bent erg bekend hier in de buurt lees ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...