Spring naar bijdragen

Meer Parkeergeld Voor Grote Auto's


EJG
 Share

Recommended Posts

Ik denk dat dit alleen maar geld kost. Nijmegen heeft het ook geprobeert en dat is ook niet gelukt meen ik. :huh:

Nou zou de emissie de reden zijn om in amsterdam de grotere auto's te weren. Nou rijdt ik op LPG dus schoner kan het bijna niet toch? :)

Hhahah we zouden eigenlijk als protest maar eens door Amsterdam heen moeten gaan rijden... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou rijdt ik op LPG dus schoner kan het bijna niet toch? :)

LPG geeft per liter wat minder uitstoot als een benzinemotor, maar als je in een auto rijdt die 4x zoveel liters brandstof per km nodig heeft als een gemiddelde moderne auto kun je beter die discussie niet aangaan.

Ik rijd en parkeer gewoon niet in A'dam met de Jeep....veel te weinig offroad :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een TJ is toch niet zo groot. De auto van mijn buurman (gewone middenklasser) is langer.

Het gaat natuurlijk meer om het principe.. iets met vrijheid. ;)

Kennelijk hebben ze hier in het dorp jaren geleden al een veel eenvoudiger antwoord bedacht: zoveel mogelijk parkeerplaatsen op de m2, dan worden ze zo klein dat je niet eens meer uit kan stappen als je iets groters hebt dan een Panda.

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...