Spring naar bijdragen

Filmpjes topic


Utah
 Share

Recommended Posts

Wat nou lift, verbouwing, lier, etc etc etc

Gewoon 'n standaard XJ

Kan best (ok, je doet er iets langer over)

Standaard??

Lijkt er toch op dat ie lockers heeft.:P

Maaruh wel erg leuk om te zien.................

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Autosportplaatje uit de regio. 's winters doen ze de Croisière Blanche of de Rally Monte Carlo. In de zomer gewoon een course de cote. Simpel: weggetje afsluiten en dan kijken wie het snelste boven is. Maakt niet uit waarmee, als het maar vier wielen heeft. Yes, I know! Jeepers houden niet van asfalt. Maar soms schiet het wel lekkker op.:P

bewerkt door l'ours alpin
kleine toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Autosportplaatje uit de regio. 's winters doen ze de Croisière Blanche of de Rally Monte Carlo. In de zomer gewoon een course de cote. Simpel: weggetje afsluiten en dan kijken wie het snelste boven is. Maakt niet uit waarmee, als het maar vier wielen heeft. Yes, I know! Jeepers houden niet van asfalt. Maar soms schiet het wel lekkker op.:(

En toch doe ik dit soort weggetjes liever op 2 wielen :B

Maar ligt 't nou aan mij, of zit deze rijder nog redelijk 'op safe'? Ik heb 't idee dattie veel later van 't gas af kan en er ook eerder weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch doe ik dit soort weggetjes liever op 2 wielen :B

Maar ligt 't nou aan mij, of zit deze rijder nog redelijk 'op safe'? Ik heb 't idee dattie veel later van 't gas af kan en er ook eerder weer op.

Misschien, maar met 400+ pk op 600 kg moet je ook weer niet te snel op het gas :( Enne... het is geen circuit met grindbakken! Als je eraf gaat kun je beter maar je parachute bij je hebben. 0-fouten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...