Spring naar bijdragen

Filmpjes topic


Utah
 Share

Recommended Posts

OPGELET ---- OPGELET ---- OPGELET ---- OPGELET !!!!!!!

INDIEN GEVOELIG VOOR HORROR, NIET KIJKEN;

ZEKER Niet kijken indien u gevoelig bent...

De titel van het filmpje is: hoe vermoord ik een perfecte ZJ...

NOGMAALS WAARSCHUWING: dit is NIET voor gevoelige Jeepers:ohmy:

afschuwelijk gewoon... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OPGELET ---- OPGELET ---- OPGELET ---- OPGELET !!!!!!!

INDIEN GEVOELIG VOOR HORROR, NIET KIJKEN;

ZEKER Niet kijken indien u gevoelig bent...

De titel van het filmpje is: hoe vermoord ik een perfecte ZJ...

NOGMAALS WAARSCHUWING: dit is NIET voor gevoelige Jeepers:ohmy:

afschuwelijk gewoon... :bye1:

Valt allemaal toch wel mee??

Het was anders geweest als het een Wrangler was.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice! :blink:

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=d6S75L6qI6M&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=d6S75L6qI6M&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De silver TJ is van mijn wheeling buddy Fred en het groene geval van mijn wheeling buddy Steve. Heb het over de Calico video een paar boodschappen terug. Ze waren afgelopen weekeinde in Calico aan het spelen, dit is net ten oosten van Barstow CA. Had zelf geen tijd om te gaan was druk bezig met een suckdown wich voor mijn Jeepie.

Hier is een video van de CJ built up die ook in de video te zien is, is one awesome machine. Heeft ie een gods vermogen aan uit gegeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De silver TJ is van mijn wheeling buddy Fred en het groene geval van mijn wheeling buddy Steve. Heb het over de Calico video een paar boodschappen terug. Ze waren afgelopen weekeinde in Calico aan het spelen, dit is net ten oosten van Barstow CA. Had zelf geen tijd om te gaan was druk bezig met een suckdown wich voor mijn Jeepie.

Hier is een video van de CJ built up die ook in de video te zien is, is one awesome machine. Heeft ie een gods vermogen aan uit gegeven

Hij heeft dus eigenlijk zijn eigen super Jeep gebouwd en daarbij het origineel langzaam maar zeker weg gepeld.

Geweldig. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...