Spring naar bijdragen

25 oktober Jeep Academy Veldhoven


Fiscaal
 Share

Recommended Posts

ik weet wat ik de 25e ga doen :

Uitnodiging

Resize%20of%200024_d978cf.png

Op 25 oktober a.s. houden we weer een Jeep®Academy op "De Lansard" in Veldhoven. Dit evenement is ingevoegd door het uitvallen van het in augustus geplande evenement in Geilenkirchen. Na de successen van vorige jaren en de opgedane ervaringen bij andere gelegenheden op dit terrein, weten we eigenlijk al bij voorbaat dat het een geweldige Jeep Academy zal worden. In het bijzonder willen wij diegenen uitnodigen die dit terrein nog niet hebben mogen ervaren en de nieuwe leden die nog geen of weinig terreinervaring hebben opgedaan, omdat dit terrein zo buitengewoon gevarieerd is en dus voor iedereen mogelijkheden biedt.

Jeep® Academy

De Academy zal bestaan uit ongeveer twintig proeven, welke in en om het bosparcours zullen worden uitgestoken. Zoals gebruikelijk worden de deelnemers in groepen van verschillend klasse ingedeeld, waarna zij als team met hun teamleider/marshal de proeven zullen nemen.

Resize%20of%200001_ca2fea.png

Het programma

  • 09.30 uur: Ontvangst met koffie / inschrijving
  • 10.00 uur Indeling in groepen met aansluitend Trial/Academy,
  • 12.30-13.30 uur: Lunch
  • 13.30 uur/16.00 uur: Trial/Academy,
  • 16.30 uur: Ontruimen off-road terrein.

Kostenopgave:

Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 25,-. (toeslag niet-leden € 20,-)

Beschrijving van de route:

  • Op de A2, rondweg Eindhoven, neem je de Afslag 29 (vliegveld).
  • Als je vanaf richting Den Bosch komt, sla je aan het eind van de afrit linksaf.
  • Kom je vanaf richting Maastricht, dan sla je aan het eind van de afrit rechtsaf.
  • Bij de eerstvolgende verkeerslichten links de Oirschotsedijk op (richting Oirschot).
  • Over het bruggetje links de Spottersweg op, vervolgens de eerste weg rechts, de Landardseweg op.
  • Na de motorcrossbaan volgt een bocht naar rechts in de weg, hier voorbij sla je rechtsaf het onverharde pad op.
  • De route zal vanaf dit punt met Jeep Club routeborden worden aangegeven.

Coördinaten : Latitude 51°27'42.08"N Longitude 5°22'5.20"E

Aanmelding:

Aanmelding via e-mail kan plaatsvinden voor leden onder vermelding van:Resize%20of%200018_469c63.png

· Lidnummer

· Kenmerk “Veldhoven”

· Aantal personen

Niet-leden dienen bij aanmelding aanvullend te vermelden:

· Naam, adres, woonplaats,

· Mobiel telefoon,

· Model jeep,

· Kenteken

We hopen jullie daar weer in grote getale te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van Jeep Club Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net wat Chalie zegt en dit terrein is juist geschikt om te beginnen.

Tip voor nieuwe leden, loop eens een rondje om je eigen Jeep en kijk eens goed naar de punten die we nodig hebben om je eventueel los te trekken.

Komt vaak voor dat nieuwe mensen vast staan en eigenlijk geen idee hebben hoe ze los getrokken moeten worden.

Eigen sleeplint en sluiting verdienen ook de voorkeur.

Heb je dit allemaal (nog) niet, geen probleem, we laten je niet staan :(

Tip 2 , neem laarzen mee :no:

Tip 3, nieuwe mensen graag een naambordje opspelden, weten we wie je bent....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip 3, nieuwe mensen graag een naambordje opspelden, weten we wie je bent....

Dus de nieuwe mensen mogen dan raden hoe de oudjes heten?:(

Soms heb je gewoon geen idee... Ik stond op de BBQ bij Menno al meer dan een uur met iemand te praten voordat ik er achter kwam dat het Pullie was.:no:

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom maar gewoon, je kunt je daar in de tent ook nog wel inschrijven en als je nog geen lid bent regelen ze dat meteen voor je. En als je nog wat erg huiverig bent is er wellicht iemand waar je mee kunt rijden. Neem wel laarzen mee, want als er iemand uitmoet omdat jullie vast zitten wil de traditie dat de bijrijder dat doet.:)

In het water rijden mocht vorig jaar niet meer, dus je zwembandjes kun je thuis laten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hetzelfde probleem. 0.00000 terrein ervaring. ik kom zeker kijken. Wanneer sluit de inschrijving? wellicht moet ik gewoon maar mee doen en zien waar het schip strand??:D

Yup, neem schoenen mee die tegen een stootje kunnen, een prettige bijrijder/-ster en het komt helemaal goed.

Iedereen zit af en toe vast, anders doe je niet goed genoeg je best. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...