Spring naar bijdragen

Aanschaf 2e jeep voor terrein


Ramon2
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kent iemand toevallig deze wrangler?

http://link.marktplaats.nl/236464802

Lijkt me mooie prijs, reeds gelift en grote wielen, kan er in principe zo het terrein mee in.

Ik vind alleen het APK verleden beetje vreemd..!?

Voor dat geld koop je nog maar weinig. Zolang het netjes is gelast en alles verder 'hard' is kun je je bijna geen buil vallen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kent iemand toevallig deze wrangler?

http://link.marktplaats.nl/236464802

Lijkt me mooie prijs, reeds gelift en grote wielen, kan er in principe zo het terrein mee in.

Ik vind alleen het APK verleden beetje vreemd..!?

Is idd niet duur maar verhaaltje wegens tijdgebrek klopt niet, het is wel een hobby handelaar (haalt regelmatig jeeps uit het buitenland)

Hij heeft ook wel erg lang stilgestaan naar mijn mening (6 jaar)

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op MP staat een licht blauwe YJ van '89, loopt op LPG, zou die installatie nog wat waard zijn, want die wil ik er gelijk uit hebben!

Als hij goed loopt op gas heb ik wel intresse in de installatie.

Ben mijn jeep aan het opbouwen en wil er wel gas in hebben.

Groeten Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat geld koop je nog maar weinig. Zolang het netjes is gelast en alles verder 'hard' is kun je je bijna geen buil vallen lijkt me.
Is idd niet duur maar verhaaltje wegens tijdgebrek klopt niet, het is wel een hobby handelaar (haalt regelmatig jeeps uit het buitenland)

Hij heeft ook wel erg lang stilgestaan naar mijn mening (6 jaar)

Groeten Bas

Leek me idd erg leuk zoals hij er bij staat, maar wat je zegt, verleden klopt niet helemaal voor mijn gevoel. Dit icm met een "hobby handelaar"...:D Hij is immers in 02-2009 door hem gekocht en nu al in de verkoop. Niet gekeurd sinds 1998(!!) misschien viel de keuring beetje tegen....

Op MP staat een licht blauwe YJ van '89, loopt op LPG, zou die installatie nog wat waard zijn, want die wil ik er gelijk uit hebben!

Als hij goed loopt op gas heb ik wel intresse in de installatie.

Ben mijn jeep aan het opbouwen en wil er wel gas in hebben.

Groeten Nico

Ik heb vandaag gebeld met Grouwstra in Deventer. Zij hebben die YJ een week geleden ingeruild. Als ik de foto's zo zie ziet hij eruit als een plaatje!! Op de site van Grouwstra zelf staan er meer. Voor mijn gevoel heeft deze auto alles mee, prijs, uiterlijke staat, 6 cilinder EN geel kenteken. Is geen originele NL auto, is in '92 ingevoerd volgens RDW. Volgens de verkoper heeft vorige eigenaar de auto zo'n beetje 1,5 jaar gehad en er LPG ingezet, dus die zit er net een dik jaar in?! Alles bij elkaar vond hij de auto toch wat te duur... Waarom investeren in LPG inbouw om een jaar later van de hand te doen?! Nou, ja, we hebben een aardige crisis achter de rug. Verkoper bij Grouwstra wilde samen rijden en op de brug zetten om te kijken vor mankementen en konden we over praten. Ik heb dus komende zaterdag om 11.00 uur afspraak.... ;)

Als de koop door gaat, gaat LPG gaat er zonder meer uit, dus daar komen wij wel uit Nico!

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, tis gewoon een plaatje, en zoals al gezegd, op papier heeft hij alles mee...

[ATTACH]4187[/ATTACH]

In gedachten is hij natuurlijk al gekocht (The Kick weet hoe het werkt ;))

en zit ook al gelijk met vele vragen voor het geval het zaterdag tot een koop komt....

Hoe werkt het met een lift bij een YJ... (Veren- body- en shackellift)

Welke banden maat kan zou ik nu al kwijt kunnen....

Wat kost een een liertje...

Etc etc... :rolleyes:

Ow, en nou vergeet ik nog te vragen: zijn er specifieke punten/zwakke plekken waar ik op moet letten bij dit type??

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem mocht kopen... ga er dan eerst van genieten en rijden:yes:

leer de Jeep kennen en ga dan pas aanpassen..

vergeet niet goed te kijken naar andere YJ's,

hoe en wat zij hebben gedaan.

Vooral niet te snel je keuze bepalen.... er is zoveel mogelijk, dat het fff zoeken is naar jouw juiste keuze.

Maar ik snap je wel hoor :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem mocht kopen... ga er dan eerst van genieten en rijden:yes:

leer de Jeep kennen en ga dan pas aanpassen..

vergeet niet goed te kijken naar andere YJ's,

hoe en wat zij hebben gedaan.

Vooral niet te snel je keuze bepalen.... er is zoveel mogelijk, dat het fff zoeken is naar jouw juiste keuze.

Maar ik snap je wel hoor ;)

Daar heb je ook helemaal gelijk in, en zo moet het ook werken. Wat je zegt, mocht het zover zijn, eerst die top eraf en eens lekker rijden met dat ding. Als het dus mee zit, kunnen we Horst met een YJ rijden en dan kijken we wel eens verder...

Ben nu 39 jaar maar voel me ff 19 :rolleyes:.... hopelijk word het geen tegenvaller zaterdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij niet.... dat is toch van skyjacker... ook rood, staat er ook op

heb zelf blokjes..

Laat ik het zo zeggen.

De Rancho kit die ik er ooit onder had zat een balkje bij.:rolleyes:

images.ashx?i=86942k+OL.jpg&partNo=RAN&w=380

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen het terrein mee in lees ik, heb je al een autoambulance?

Nee, en die zal er denk ik voorlopig ook niet komen ook. Voorlopig word het een "funauto" voor terrein en plezierritjes.

Tja, tis gewoon een plaatje, en zoals al gezegd, op papier heeft hij alles mee...

[ATTACH]4187[/ATTACH]

Inderdaad een plaatje, bijna te mooi om in het terrein te rijden...:wacko:

Tja, het zal misschien nog eens een moeilijk keus worden met welke het terrein in te gaan, de ZJ of YJ :P

Maare, morgen EERST maar eens kijken en rijden of het wat is. Uiteraard istie in gedachte al lang gekocht :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...