Spring naar bijdragen

Je weet dat je jeep rijd wanneer


Cannonball
 Share

Recommended Posts

dan kun je vol trots antwoorden: IK HEB OOIT EENS IN "THE KICK" MOGEN RIJDEN

Tsja, dingen doen met andermans Jeep, waar je je eigen Jeepie niet aan wilt wagen, daar wil ik best wel eens voor zeggen dat ik ooit eens in "The Kick" heb mogen rijden. Vertel ik er ook nog wel bij dat 't een leuke bak is, met een mooie actiefoto op 't forum natuurlijk.:lol:

Maarre, als je nu niet meer durft mag de wagen ook wel met chauffeur zijn hoor....

ik heb je dus doorgestreept op m'n lijstje !!! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bij de Mac staat en 2 dames vragen of ze een foto mogen maken van de auto:unsure:

dus mocht je hem ergens tegen komen:wacko:

Ik hoop dat je het goede antwoord hebt gegeven": ja dat mag maar mag ik je telefoon nummer en wil je mischien een rondje met me mee rijden?:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Je twee sterren in je voorruit hebt laten repareren en dat de jongen van de glasservice de groots mogelijke moeite heeft bij de voorruit te komen......En dat je daardoor weer veel bekijks hebt:yes:

:whistle: Heb ik vandaag ook laten doen en een zelfde effect. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als echt alles wat je los wilt halen een schroef of een bout heeft. Ongelofelijk, waar andere merken een clip oid gebruiken... Overal weten ze bij Jeep een schroef of een bout in te zetten. ;-)

En die bout of schroef zit dan ook meestal enorm vast... :lol:

En dat, hoe meer reparaties verricht zijn, het de moeite waard is om er nog meer in te investeren....:P

Wat dat betreft zijn we net gokverslaafden: na deze reparatie is ie echt goed... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En die bout of schroef zit dan ook meestal enorm vast... :lol:

Ja. Dus een van de slangen ging er ook alleen maar met behulp van een ijzerzaag af...

Wat dat betreft zijn we net gokverslaafden: na deze reparatie is ie echt goed... :bye1:

Ja maar ho eens even... Na deze reparaties is hij ook echt goed hoor.

(Maar je weet nooit wat er straks gebeurd...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...