Spring naar bijdragen

INOR 29-05 t/m 02-06 2009(nieuw)


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeeped

theo-cj7

Dutchdaan

michel 1972

janjeep

DEEF

the Kick

cj-7 PEET

Raven

Joppie

wrangler_tj

Downsouth

janzee

jeepertje

Charlie

Pieter en Monika

Nick

Brianpower

Green bear

The Gentleman

Blue4,2

__________________

bewerkt door jeeped
aanvulling lijst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hey, wij zouden eventueel met 2 wagens willen komen.

Ik met de Volvo Laplander en mijn maat met een Landrover Defender.....

Is dit een probleem voor jullie?

Wij zouden mss zelf komen met een autotransporter waar 3 voertuigen op kunnen dus als er iemand zijn voertuig naar ginder en terug wil laten transporteren gelieve dit mij dan te melden.

Wij vertrekken vanuit Meerle, dat is vlak naast de E19 en ongeveer 15km van Breda.

Hoe gebeurt de betaling? Ter plekke of vooraf bij iemand op rekening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afrekenen doen we daar ter plekke met die landrover?:)

Enne een Volvo en een Landrover geen probleem zorgt natuurlijk voor gezonde rivaliteit.

Geweldig, en dan alleen maar hopen dat de oneten het niet begeeft tussen al die jeepers.

Wrangler_tj is loopt in ieder geval al een beetje teveel in de wolken met zen laplander en durft al te zeggen dat hij nooit gaat vastrijden. LOL dat moeten we natuurlijk nog zien...:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, en dan alleen maar hopen dat de oneten het niet begeeft tussen al die jeepers.

Wrangler_tj is loopt in ieder geval al een beetje teveel in de wolken met zen laplander en durft al te zeggen dat hij nooit gaat vastrijden. LOL dat moeten we natuurlijk nog zien...:whistle:

Whahaha, Dan heb ik nog een PAAR leuke gaten voor hem:whistle:

Vraag Ogdak, Smartlap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler_tj is loopt in ieder geval al een beetje teveel in de wolken met zen laplander en durft al te zeggen dat hij nooit gaat vastrijden

We will see of de laplander zo ver komt zonder vast te komen

In ieder geval leuk om ook andere auto's erbij te hebben. We zijn tenslotte 1 grote 4x4 familie met allemaal dezelfde hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toch maar vast besloten om mijn Warn 8274 vooraan op de volvo te plaatsen; kwestie van voorzorgen te nemen want als z'on volvo vast rijdt is het ook echt vast.

En dan denk ik dat het met het lage gewicht van de wranglers moeilijk zou kunnen worden om mij los te trekken. En winchen zou ook met meerdere tegelijk moeten gebeuren dan.

En ik ben vertrouwd met Inor, er zijn daar toch enkele stukjes wanneer het geregend heeft die behoorlijk pittig voor de dag kunnen komen.....:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toch maar vast besloten om mijn Warn 8274 vooraan op de volvo te plaatsen; kwestie van voorzorgen te nemen want als z'on volvo vast rijdt is het ook echt vast.

En dan denk ik dat het met het lage gewicht van de wranglers moeilijk zou kunnen worden om mij los te trekken. En winchen zou ook met meerdere tegelijk moeten gebeuren dan.

En ik ben vertrouwd met Inor, er zijn daar toch enkele stukjes wanneer het geregend heeft die behoorlijk pittig voor de dag kunnen komen.....:thumbsup:

Goed idee om een lier te plaatsen! Dan hoef ik hem niet te plaatsen:yes: en leuk om een laplander in actie te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...