Spring naar bijdragen

INOR 29-05 t/m 02-06 2009(nieuw)


jeeped
 Share

Recommended Posts

vandaag terug gekomen van inor super naar me zin gehad een me vriendin ook alleen jammer moest ik met de suzuki alto (jeep staat met panne)maar die heb zich ook keurig gedragen(voelde me alleen zo klein tussen de jeeps)jammer van het ongeluk maar gelukkig geen gewonden allen stonden de tranen bijna in me ogen toen ik de jeep zag op de foto!het blijf toch een soort van familielid en wens ze veel sterkte toe het was weer een super terrein een veel wild vlees zien rondlopen iedereen stond voor elkaar klaar en iedereen lachte met elkaar mooi weekend jammer van die katers de dag erna:wacko:hoop dat iedereen veilig thuis komt en dat me vader de jeep al heb gewassen voordat hij thuis is anders ben ik bang dat ik daar aan moet meewerken:P

groetjes brian en joanna:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vandaag terug gekomen van inor super naar me zin gehad een me vriendin ook alleen jammer moest ik met de suzuki alto (jeep staat met panne)maar die heb zich ook keurig gedragen(voelde me alleen zo klein tussen de jeeps)jammer van het ongeluk maar gelukkig geen gewonden allen stonden de tranen bijna in me ogen toen ik de jeep zag op de foto!het blijf toch een soort van familielid en wens ze veel sterkte toe het was weer een super terrein een veel wild vlees zien rondlopen iedereen stond voor elkaar klaar en iedereen lachte met elkaar mooi weekend jammer van die katers de dag erna:wacko:hoop dat iedereen veilig thuis komt en dat me vader de jeep al heb gewassen voordat hij thuis is anders ben ik bang dat ik daar aan moet meewerken:P

groetjes brian en joanna:bye1:

Brian in 'n Suzuki naar een Jeep-evenement ???

momentje ...... ff bijkomen ......

pfffff ... moet ik niet te vaak meemaken op m'n ouwe dag :wacko::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heey jeepers

wij zijn ook weer goed thuis aangekomen na een zeer geslaagt super weekend inor

pieter en hans , bedankt voor de hulp bij het oplossen van de speling in het voorwiel van fabio zijn jeepie [ naald lager in trompet ]:wacko:.

kort om iedereen bedankt voor het slagen van dit super weekend.

tot de volgende keer:bye1:

gr. peet en babs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn al weer veilig terug gekomen uit inor. Voor ons de eerste keer in Inor, SUPER goed bevallen!!! De jongens hebben veel plezier gehad, het weer was top, en Ed, nog bedankt voor de uitnodiging! Volgende keer zijn we er zeker weer bij!!

Jan, Thomas, Laurens

fotos:

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZIS8J4O4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer thuis en alle zooi aan het opruimen en dalik beginnen met poetsen van jeepke ( extra veel omdat iemand het mij schijnbaar niet gunde gebruik te maken van de poetsvoorziening). Maar goed zal mij nie meer gebeuren volgende keer!:wacko: Voor de rest super weekend gehad en Jeeped en de rest bedankt voor super weekend!

fotoos: http://www.mijnalbum.nl/Album=QCJD4WXA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig weekend!

Dit was voor zowel ons als onze ZJ de vuurdoop.

We hebben geweldig genoten; gezellige mensen, mooie omgeving, spannende tochten overdag en gezellig om het kampvuur 's avonds.

damage report:

2 gerestylede dorpels en nieuwe off-road striping

1 lekkende mistlamp

1 gekantelde en platgereden cross member

1 missend deel van 27mc antenne

1 verbogen harpsluiting

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=VK3QGYWI

Op naar het volgende event.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig weekend!

Dit was voor zowel ons als onze ZJ de vuurdoop.

We hebben geweldig genoten; gezellige mensen, mooie omgeving, spannende tochten overdag en gezellig om het kampvuur 's avonds.

damage report:

2 gerestylede dorpels en nieuwe off-road striping

1 lekkende mistlamp

1 gekantelde en platgereden cross member

1 missend deel van 27mc antenne

1 verbogen harpsluiting

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=VK3QGYWI

Op naar het volgende event.

Mooie foto's allemaal alleen deze was wel een beetje gewaagd ivm het water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto's allemaal alleen deze was wel een beetje gewaagd ivm het water.

Daar had de ZJ minder moeite mee; het waren de korte kuiltjes die lastig waren; vast op de dorpels en dan lieren maar. (ook een beleving!)

bewerkt door Eucalypta.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brian in 'n Suzuki naar een Jeep-evenement ???

momentje ...... ff bijkomen ......

<knip>

pfffff ... moet ik niet te vaak meemaken op m'n ouwe dag :D:lol:

Het kan nog erger! Ik heb een Suzuki-sleutelhanger aan een jeep sleutelbos gezien :wacko:

Mooie foto's allemaal alleen deze was wel een beetje gewaagd ivm het water.

Iedereen was jaloers! Die ZJ denderde bijna overal probleemloos doorheen.

Sta je klaar om John los te trekken, komt hij vrolijk aangetuft :thumbsup:

Oh ja... Wij zijn dus ook weer terug en hebben het uitstekend naar onze zin gehad. Inor is een geweldig terrein!

De heenrit was bijna probleemloos dankzij JanJeep's Remi(e?)-systeem.

Nils had nog wat last van rook, maar dat bleek uiteindelijk mee te vallen.

Op de terugweg had ik een klapband met de caravan, maar die was in no-time met gezamenlijke inspanning verwisseld.

Foto's volgen ASAP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen is het weer een leuk evenement geweest.

Waarschijnlijk heb je wel gemerk dat ik er in Inor niet bij was alhoewel het helemaal in de planning zat. We wilden eerst twee weekjes op vakantie naar Frankrijk en aansluitend op vrijdag naar Inor.

Helaas liep op de heenweg linksvoor een wiellager kapot:no:. Ik heb deze standaard in de Jeep liggen dus vervangen en doorgereden. Bij aankomst meteen Erwin (mijn vaste leverancier) gebeld en nieuwe setjes laten sturen. Door hemelvaartsdag en een staking bij de franse post is het pakket spoorloos verdwenen. En zoals te verwachten liep na een paar dagen rechtsvoor ook stuk:cry:. Geen lagers dus. Ook een 4x4 garage die 2e hands Jeeps verkoopt had deze lagers niet op voorraad. Uiteindelijk hebben m'n schoonzusters op zaterdag een nieuwe bestelling (lagers + wielnaaf) gebracht:yes:. Met hulp van een landbouw-mechanisatie bedrijf de wielbouten er weer in kunnen persen. Het hele spul geïnstalleerd en eind van de middag kon ik weer rijden. Helaas hierdoor niet meer op tijd voor Inor, maar wel op maandag 2e pinksterdag weer naar huis kunnen rijden.

Volgende keer beter:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff,net terug uit Inor.

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor het laten slagen van dit SUPERweekend.

Heenreis perfect verlopen en net voor de Belgische grens kwamen ook de limburgers erbij.Gezamelijk opgereden naar Inor.

Aangekomen in Inor de tenten opgezet en vervolgens naar een restaurant gegaan waar we met een groepje hebben gegeten.

De groep uit Noord-Holland was donderdag al aangekomen en hadden dus al een dagje blubberen er op zitten en konden dus mooi verslag van het terrein geven.Het terrein was droger dan voorgaande jaren maar er was nog genoeg blubber om van te genieten.

Zaterdagmorgen met heel de groep lekker het terrein in gegaan om te genieten van dit zeer mooie uitgestrekte terrein,tussen de middag even terug geweest op de camping om even te eten en daarna weer het terrein in gegaan.'s Middags zijn de vrouwen boodschappen gaan doen voor de bbq van zaterdagavond.'s Avonds met zijn allen de bbq's bij elkaar gezet om vervolgens bij het kampvuur te eten.

Zondag weer heel de dag gereden,en uiteraard met veel genot.Maandagmorgen de limburgers uitgezwaaid en daarna tja wat moet je anders maar weer het terrein in gegaan,hierbij hebben zo mogelijk elk paadje bereden.

Eind van de middag zijn we met z'n allen de wagens af gaan spuiten.'s Avonds zijn we met een groepje uit eten gegaan alleen was dit niet eenvoudig omdat het 2de pinksterdag was en in de buurt alles gesloten was en als men Jeepers aan ziet komen doet men de deur op slot (rare mensen die fransen)Met behulp van de Tom-Tom van Janjeep zijn we naar een restaurant in een ander stadje gegaan waar we super gegeten hebben.

Terugreis was ook een belevenis omdat het inmiddels half twaalf was geworden en dus pikdonker.Het blijft een leuk gezicht om met een groep Jeeps door de duisternis over de franse landweggetjes te rijden.

Vanmorgen in alle rust de tenten ingepakt en weer naar huis gegaan.

MENSEN,ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT VOOR DIT SUPER WEEKEND!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen is het weer een leuk evenement geweest.

Waarschijnlijk heb je wel gemerk dat ik er in Inor niet bij was alhoewel het helemaal in de planning zat. We wilden eerst twee weekjes op vakantie naar Frankrijk en aansluitend op vrijdag naar Inor.

Helaas liep op de heenweg linksvoor een wiellager kapot:no:. Ik heb deze standaard in de Jeep liggen dus vervangen en doorgereden. Bij aankomst meteen Erwin (mijn vaste leverancier) gebeld en nieuwe setjes laten sturen. Door hemelvaartsdag en een staking bij de franse post is het pakket spoorloos verdwenen. En zoals te verwachten liep na een paar dagen rechtsvoor ook stuk:cry:. Geen lagers dus. Ook een 4x4 garage die 2e hands Jeeps verkoopt had deze lagers niet op voorraad. Uiteindelijk hebben m'n schoonzusters op zaterdag een nieuwe bestelling (lagers + wielnaaf) gebracht:yes:. Met hulp van een landbouw-mechanisatie bedrijf de wielbouten er weer in kunnen persen. Het hele spul geïnstalleerd en eind van de middag kon ik weer rijden. Helaas hierdoor niet meer op tijd voor Inor, maar wel op maandag 2e pinksterdag weer naar huis kunnen rijden.

Volgende keer beter:whistle:

Ondanks het "lager-euvel" toch een goeie Jeepvakantie gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks het "lager-euvel" toch een goeie Jeepvakantie gehad?

Wel een goede vakantie gehad, heb wat meer gewandeld en gefietst dan met de Jeep kunnen rijden.

Zeg maar, drie keer boodschappen en een rondje van 80 Km voor 3/4 kunnen rijden. Laatste deel met ca. 20 Km/u naar de camping gesukkeld.

Was zo gelpland dat we op de terugweg bij Inor langs zouden gaan. Maar ja.......:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inor weekend was super! Wat hebben we weer gelachen om die noorderlingen.. :thumbsup:

De avonden en nachten waren gezellig we hebben weer leuke nieuwe mensen leren kennen.

Afgezien van een bijna kiepmoment, heerlijke uitdagingen en hindernissen weten te nemen.

Jammer dat de laatste waterbak net niet te doen was. voor nu...

Helaas geen wild gezien, behalve een verdwaald konijn een wandelende tent ( met King erin) en een kakelende theemuts

Ck had zich kostelijk geamuseerd met Steven en moest in het donker "gevangen" worden om te gaan slapen.

De buurtjes om ons heen waren allemaal gezellig en zorgzaam waardoor het allemaal omvloog!

De terugreis was wel vervelend, het begon met een storing aan de ruitenwissers van de camper waar Syl in reed. Daarna kreeg RED HOT het schijnbaar zo warm dat er rook onder het dashboard vandaan kwam en het zaakje bijna begon te branden. Gelukkig gebeurd zoiets natuurlijk op de snelweg zodat je in alle rust op de vlugstrook ernaar kunt kijken. Terwijl de auto's langsvliegen.. Maar goed in allerijl de draden die aan elkaar waren gesmolten doorgeknipt en gekeken of de CJ nog wilde starten. DIt werkte gelukkig nog. Toen was het "maken dat we thuis kwamen", maar ook dat ging niet zomaar omdat we moesten zoeken naar tankstions met LPG. Onderweg merkte ik waarvoor de draden waren die ik heb moeten knippen, deze waren in ieder geval voor de knipperlichten, want die werken niet meer.

Eenmaal thuis na nog wat extra file kilometers heb ik het CJ'tje maar eens onder het afdakje gezet.

Vandaag eens gaan kijken naar de schade, was er ook nog eens en band leeg, ik hoop dat niet dat ie lek is.

Ik heb het raam naar ondergeklapt (dat was nog een klus, waarschijnlijk 30 jaar niet bewogen geweest.

Het dasboard los geschroeft en de draden bekeken. Er zijn 3 draden aan elkaar gesmolten. Ik hoop dat het daar bij blijft.

Ed het was leuk! goed plan! Ennnnn.... een leuke sticker!

Het filmpje moet ik nog maken en de foto's volgen ook!

Bedankt allemaal voor een super weekend!

Groetjes:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en ook Dina en ik zijn maandag-avond om ongeveer 20.30 uur thuis gekomen.

Helemaal afgeserveerd, de laatste kilometers allerlei binnenweggetjes moeten nemen om de vele file's te omzeilen.

Een bak chinees opgehaald en na het eten uitgeteld in een heet bad gaan liggen en linea recta naar bed...:thumbsup:

Vanmorgen nog niet helemaal helder en nu pas tijd om het forum te bekijken, maar alles is al gezegd, ook wij hebben enorm genoten van het terrein en de mede Jeepers. Iedereen daarvoor bedankt en een volgende keer graag weer..!:wacko:

foto's volgen ASAP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga langzaam beginnen met filmpie monteren. Ik wil ook graag foto's gebruiken die jullie gemaakt hebben. Hoop dat jullie dat allemaal goed vinden?

Heb maar 45 min aan beeld materiaal dus ik wil het opleuken met foto's. Laat wel weten wanneer ik klaar ben met monteren ivm evt kopietjes op dvd. Kan nog wel even duren ivm tijd die erin gaat zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...