Spring naar bijdragen

Inor 29 mei t/m 02 juni 2009


jeeped
 Share

Recommended Posts

Van 29 Mei t/m 02 Juni gaan we met een aantal jeepers naar Inor.Wie zin heeft gaat gezellig mee!!

Bedoeling is vrijdag 29-05-09 vertrekken richting Inor,zaterdag,zondag en maandag terreinrijden op het schitterende terrein en dinsdag 02-06-09 weer de terugreis te maken.Aankomen op zaterdag en vertrekken op zondag of maandag kan natuurlijk ook.

In principe zorgt ieder voor zijn eigen eten(ontbijt en lunch) behalve het avondeten want dat zal bbq-en kunnen zijn of lekker in het dorp uit eten.

Het is mogelijk dat er nog wat veranderd omdat ik nog in overleg ben met de eigenaar van het terrein,maar zodra het eea definitief is laat ik dat zo snel mogelijk weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hm, had in de gedachte naar Ballestedt te gaan, maar dit scheelt een uurtje of 3 rijden!? Dat is een voordeel. De dagen voor en na het weekend had ik vrij genomen, dus ook geen probleem. Dus nu maar de verhalen/foto's etc vergelijken van het terrein.... wat is nu leuker? De JCN organisatie, regelde ook camping, sanitair, stroom etc. hoe gaat dit nu in zijn werk in Inor Ed?

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inor:

- Overal vrijwel zelfde ondergrond, veel vette klei.

- Zonder grotere banden dan standaard, haast niet te doen. dan heb je een beperkt gebied.(vorig jaar ging een KJ mee die wou de grote bult op. moest om daar heen te komen gesleept worden.) De paden zijn daar uitgesleten. is een oud bekend gebied van European Jeepers Jamboree.

- Niet van de Paden afwijken. De eigenaar ziet alles:yes:

- Met droogte zorgt de eigenaar dat er water van boven wordt los gelaten zodat de paden nat worden

- Niet veel stroomcontact plaatsten.(Mochten er veel gaan er is volgens mij ook krachtstroom(380V?)

- Verder heel leuk terrein en duurt langer dan 1 dag om het te verkennen.

- Je rijdt er tussen de zwijnen en Herten van de eigenaar.

- Hekken altijd achter je dicht doen.

- dieren kunnen op camping plek komen.

Ballenstadt:

- Er zit een tour in(niet leuk als het droog is) alleen stof, wat niet fijn is als je open rijd, wel hele mooie tour.

- Je hebt verschillende terreinnen met verschillende ondergronden.

- Behoorlijk druk bezocht.

- Volgensmij met aanmelden kun je aangeven of je Eten er bij wilt of niet. is in ieder geval erg goed te eten. halverwege de dag wordt er Lunch verzorgt, mits aangegeven bij aanmelding. Kan daar altijd nog voedselbonnetjes kopen:)

Zullen nog wel mee dingen bij komen van andere mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind datum niet zo handig gekozen ... gelijk met evenement van JCN

weet zelf nog niet wat te doen: Inor of Ballenstedt

want vertrek paar dagen later naar Noorwegen

Blijft toch moeilijk iets inplannen wanneer men over een concept jaarprogramma praat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je gelijk in Ed, agenda van JCN is nog concept

wordt dan iid moeilijk plannen

maar zoals JeePee al schreef: Pinksteren is geen Pasen

dus Ballenstedt kan niet verplaatst worden (evenement van JCD)

optie om Inor naar ander weekend te verplaatsen ?

bv weekend NA Strand Horst ?

dan hoeft men niet te kiezen en kunnen we allemaal naar Inor (denk ik zo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

optie om Inor naar ander weekend te verplaatsen ?

bv weekend NA Strand Horst ?

dan hoeft men niet te kiezen en kunnen we allemaal naar Inor (denk ik zo)

Aangezien er mensen zijn die vlak na Horst een tripje Ijsland gaan doen en dit een lekker lang weekend is zonder dat het zoveel vrije dagen kost,vandaar deze datum.:)

Maar misschien een schrale troost dat deze datum ook een concept is:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...