Spring naar bijdragen

Wist je dat......


Bumper
 Share

Recommended Posts

ben ik het niet mee eens. want ook hier in Nederland lopen corrupte rechters rond. en ik kan het weten. ik heb een keer een aanrijding gehad met een tandarts die rechts inhaalde. en hij ging vrijuit

Ja, een tandarts voortrekken is nooit leuk :D:thumbsup: Wist je dat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Wist je dat ....

er Lokomokipkakfantjes bestaan ??

deze rijden op rails, leggen eieren, stinken en hebben een slurf

:thumbsup::(:lol::worshippy:

Google Geavanceerd zoeken

VoorkeurenDoorzoek: het Internet pagina's in het Nederlands pagina's uit Nederland (function(){var a=document.gs.q;a.focus();var b=a.createTextRange;if(B){var c=b();c.collapse(false);c.select()}})(); Het Internet

Uw zoekbewerking - Lokomokipkakfantjes - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Suggestie:

  • Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
  • Probeer andere zoektermen.
  • Maak de zoektermen algemener.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grootste hond ter wereld

Hercules is door het Guinness Book of Records verkozen tot grootste hond ter wereld.

Hercules is een Engelse Mastiff van 128kg en 97cm groot.Zijn poten zijn zo groot als een softball en (volgens de Boston Herald) is het 3-jarige monster veruit de grootste van zijn ras waarvan het normale volwassen gewicht ongeveer 90kg bedraagt. M. Flynn, de eigenaar van Hercules, beweert dat hij nooit speciaal krachtvoer heeft toegediend en dat zijn gewicht op een natuurlijke wijze is bekomen. 'Ik gaf hem normaal voedsel' zei Flynn 'maar hij bleef maar groeien

en groeien en groeien!'

screenhunter415io7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grootste hond ter wereld

Hercules is door het Guinness Book of Records verkozen tot grootste hond ter wereld.

Hercules is een Engelse Mastiff van 128kg en 97cm groot.Zijn poten zijn zo groot als een softball en (volgens de Boston Herald) is het 3-jarige monster veruit de grootste van zijn ras waarvan het normale volwassen gewicht ongeveer 90kg bedraagt. M. Flynn, de eigenaar van Hercules, beweert dat hij nooit speciaal krachtvoer heeft toegediend en dat zijn gewicht op een natuurlijke wijze is bekomen. 'Ik gaf hem normaal voedsel' zei Flynn 'maar hij bleef maar groeien

en groeien en groeien!'

screenhunter415io7.jpg

Wist je dat dit volgens sommige nep is?:blush:

Hercules_BullShit.jpg

Comments: I urge anyone who thinks this photograph is real -- or even might be real -- to seek treatment from a mental health professional. Right away. Thanks to some clever Photoshop manipulation, the dog pictured here (which appears to be a Neapolitan mastiff, not an English mastiff as claimed) is roughly twice its natural size.

It is true that back in 2001, Joe Flynn, the owner of a 282-pound English mastiff named Hercules (see photo), was told by the Guinness World Records folks that his was the world's largest dog at the time.

This is not that animal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...