Spring naar bijdragen

Wist je dat......


Bumper
 Share

Recommended Posts

Wist je dat ik blij ben dat het forum in goede handen is !!! Er wordt tijdig en bondig ingegrepen als men te ver gaat. Ik wens iedereen een gewoon en mooi kerstfeest zonder het in het belachelijke te trekken. Laat onzelf zuiver blijven en het forum zuiver houden. Fijne tijd nog samen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wist je dat ik blij ben dat het forum in goede handen is !!! Er wordt tijdig en bondig ingegrepen als men te ver gaat. Ik wens iedereen een gewoon en mooi kerstfeest zonder het in het belachelijke te trekken. Laat onzelf zuiver blijven en het forum zuiver houden. Fijne tijd nog samen

Het forum is vanaf het begin aan in goede handen geweest. Jammerlijk wordt er wel eens ingegerepen op de plaatsen waar dit niet nodig is (Jeepers Cafe , off topic gezever) en gelukkig op plaatsen waar nodig (on topic)

Begonnen als klein forum met kMeel en Mav aan het roer, uitgegroeid tot Nederlands (en Belgisch) Jeep standaard met meerdere Moderators.

Wat is te ver, wat niet. Wanneer wordt er ingegrepen, wanneer niet, wat is off road, wat niet.. Het Forum is Off Topic groot geworden, ik hoop dat een ieder zelf kan beslissen wat wel en wat niet door de beugel kan. Leven en laten leven, soms een beetje bijsturen.

Gelijk van de gelegenheid gebruik maken om alle Admins en Modjes te danken voor de inzet op het Forum en erbuiten.

Fijne dagen, het zuur en vele Rennies.

Meuhhhhh.......

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook maar lid geworden van de JCN lidnr 577. eigenlijk had ik me vorigjaar al aangemeld. maar daar zag ik nog ff vanaf. nu krijg ik een factuur binnen of ik ook nog ff voor 2007 wou betalen. daar was ik het eigenlijk niet mee eens. maar ik heb het nu wel betaald. (zal wel met dat stalken te maken hebben) eigenlijk ben ik meer sponsor ik kom toch bijna nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen er grappen overmaken maar zonder leden geen club en zonder club kun je het terrein rijden wel vergeten en zeker de leuke weekenden.

Tevens bied een club leuke tourtochten waar hele gezin aan kan deelnemen.

Wil je echter bv een dag Maasvlakte organiseren doe het dan samen met een club. Die kunnen zorgen voor voorzieningen en zorgen dat het georganiseerd verloopt. Er een academy van maken met Marshalls die de nieuwelingen begeleiden. JCN heeft een servicewagen met reserve assen en kruisjes.

In Heerde werden er ook weer mensen geholpen met 2 linkerhanden.

We leverden het gereedschap en hebben ze verteld wat ze moesten doen om thuis te komen met kapotte steekas. Ze hebben zelf de steekas verwijderd op onze aanwijzingen en weten nu hoe het in elkaar steekt en welk gereedschap je nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook maar lid geworden van de JCN lidnr 577. eigenlijk had ik me vorigjaar al aangemeld. maar daar zag ik nog ff vanaf. nu krijg ik een factuur binnen of ik ook nog ff voor 2007 wou betalen. daar was ik het eigenlijk niet mee eens. maar ik heb het nu wel betaald. (zal wel met dat stalken te maken hebben) eigenlijk ben ik meer sponsor ik kom toch bijna nooit

Dat geldt ook wel een beetje voor mij. Maar ja, had ik dit jaar maar niet met 'n studie moeten beginnen.

Overigens gaat het dan nog best hard met de JCN, want zo lang lid (#454) ben ik nou ook weer niet. Dit jaar pas voor de 2e keer contributie betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook maar lid geworden van de JCN lidnr 577. eigenlijk had ik me vorigjaar al aangemeld. maar daar zag ik nog ff vanaf. nu krijg ik een factuur binnen of ik ook nog ff voor 2007 wou betalen. daar was ik het eigenlijk niet mee eens. maar ik heb het nu wel betaald. (zal wel met dat stalken te maken hebben) eigenlijk ben ik meer sponsor ik kom toch bijna nooit
vandaag de bevestiging van Ruud gekregen dat alles oke' is. en dat de JCN lidmaatschapkaart onderweg is :lol:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...