Spring naar bijdragen

ik ga niet naar het Jeep-evenement want .....


The Kick
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb een vriendin voor thuis en de Jeep.

En één voor gestoorde dingen, zoals abseilen van de Euromast, bungeejumpen, katapulten, proefvliegles, wildwaterbaan, etc...

OT:

Niet naar Holzen, hoewel ik wel heel graag zou willen!

De week ervoor heb ik cursus in Amsterdam en de week daarna ook.

Vrijdagmiddag naar huis, de hele bende bij elkaar zoeken, naar Holzen, zondag terug, alles opruimen, 's avonds weer naar het hotel in Amsterdam... Wordt allemaal teveel van het goede.

Ben tenslotte ook de jongste niet meer :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de reden waarom ik niet ga, het kan gewoon NIET erger dan dit lijkt, mail van mijn schoonma <_<:wacko::lol::wacko::D:wacko::P

Hallooooooooooooooooo allemaal.

Over wat wij zondag na het ontbijt zouden kunnen doen, heb ik het volgende gevonden.

Er is geen mogelijkheid om Paleis Soestdijk te bezoeken, dat moet minimaal 4 maanden van te voren.Maar wij kunnen wel de Paleistuinen bezoeken ,die kaarten zijn aan de kassa te koop.

Er is daar mogelijkheid om de Orangerie te bezoeken en er zijn snuisterijen te koop, omtrend

het Koningshuis. Leuk toch? een foto van Maxima,of een beker van Willem Alexander

en er zijn best nog veeeeeeeeeeeel meer mooie dingen.

vr gr Rietje

Ja lach allemaal maar.

Ik ga lekker in de paleistuinen lopen als ik het goed begrijp :wacko::wacko::wacko::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mail van mijn schoonma

Even doorbijten...

Zorg gewoon dat je met de puppie mag lopen.

De puppie trekt de aandacht van de dames waardoor Judith jaloers wordt.

De volgende keer dwingt ze je om naar een Jeep Academy te gaan ipv een uitje met schoonmama.

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de reden waarom ik niet ga, het kan gewoon NIET erger dan dit lijkt, mail van mijn schoonma <_<:wacko::lol::wacko::D:wacko::P

Hallooooooooooooooooo allemaal.

Over wat wij zondag na het ontbijt zouden kunnen doen, heb ik het volgende gevonden.

Er is geen mogelijkheid om Paleis Soestdijk te bezoeken, dat moet minimaal 4 maanden van te voren.Maar wij kunnen wel de Paleistuinen bezoeken ,die kaarten zijn aan de kassa te koop.

Er is daar mogelijkheid om de Orangerie te bezoeken en er zijn snuisterijen te koop, omtrend

het Koningshuis. Leuk toch? een foto van Maxima,of een beker van Willem Alexander

en er zijn best nog veeeeeeeeeeeel meer mooie dingen.

vr gr Rietje

Ja lach allemaal maar.

Ik ga lekker in de paleistuinen lopen als ik het goed begrijp :wacko::wacko::wacko::wacko:

rijd en keer met je JEEP door die Paleistuin en je hoeft nooit meer mee van je schoonma:lol::lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is de reden waarom ik niet ga, het kan gewoon NIET erger dan dit lijkt, mail van mijn schoonma <_<:wacko::lol::wacko::D:wacko::P

Hallooooooooooooooooo allemaal.

Over wat wij zondag na het ontbijt zouden kunnen doen, heb ik het volgende gevonden.

Er is geen mogelijkheid om Paleis Soestdijk te bezoeken, dat moet minimaal 4 maanden van te voren.Maar wij kunnen wel de Paleistuinen bezoeken ,die kaarten zijn aan de kassa te koop.

Er is daar mogelijkheid om de Orangerie te bezoeken en er zijn snuisterijen te koop, omtrend

het Koningshuis. Leuk toch? een foto van Maxima,of een beker van Willem Alexander

en er zijn best nog veeeeeeeeeeeel meer mooie dingen.

vr gr Rietje

Ja lach allemaal maar.

Ik ga lekker in de paleistuinen lopen als ik het goed begrijp :wacko::wacko::wacko::wacko:

bofferd:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...