Spring naar bijdragen

Jeep Academy Wamel op 31 augustus 2008


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat voelde ik, althans m'n Jeep, zich klein vergeleken met al die nadere Jeeps.... De eerste meters op het terrein waren al veel belovend en bij de eerste proef zat ik gelijk al vast en moest los getrokken worden. Mijn eerste verbazing was dat ik niet eens een kromme bumper had getrokken. Het kan dus echt, schadevrij terrein rijden. Naar mate de dag vorderde werden mijn maatje en ik erg enthausiast.

Gewoon met een goed gevoel niet in één keer alles door wille raggen, lekker om me heen kijken hoe anderen het deden en met gepaste trots enkele proeven laten liggen, wetende dat ik met mijn asfalt bandjes er toch geen doorkomen was.

Maarja, eind van de dag naderde, heel wat minder auto's in het bosje en dus met wat overmoed m'n maat en ik ingestapt en alsnog hier en daar wat proeven gedaan die we hadden overgeslagen.

Het was met één woord; fantastisch!!! Eerst terrein ervaring, en geloof me, er gaan er meer volgen. Hopelijk dit jaar nog.

Ik wil mijn blauwe groepsdeelnemers, de organisatie bedanken voor de deze indrukwekkende dag, en Mark, je bent een kei, om te zien met hoeveel plezier jij het terrein rijden aan ieder uit kan leggen. Eenieder was aan het eind van de dag laaied enthausiast, leuk om te zien!

Eerste aanschaf: terrein wielen! Jullie gaan mij vaker zien in het terrein, al ist maar blauw en voor de gezelligheid!!

THANKS :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ik kan kan alleen maar beamen wat Ramon schreef.

Helemaal geweldig!

Olaf bedankt voor de uitleg en instructies en iedereen bedankt voor het lostrekken :huh:

Ik had helaas wel schade. Ik heb een boomstam gebruikt om mijn achter kentekenplaat te verwijderen, maar dat mocht de pret niet drukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een Super dag!!! hele leuke academy goed opgezet

Veel lekkere proefjes gereden onder begeleiding van Ab ( ba)

rond 14.30 was de kracht bij de co pilot Ed echt helemaal op en hebben we afscheid genomen van deze leuke academy:)

Voor de eerste keer is mn vrouw komen kijken ze snapt nu wat er leuk aan is en gaat ook n keer mee maar wil dan ook rijden ze heeft Ilse en Petra zien rijden( bedankt dames ):huh:

en hier de fotoooooos

http://www.mijnalbum.nl/Album-S8JD7N7Q-Foto's-in-Malden-Foto's-van-Auto's-Jeep.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik weer thuis, heerlijk gereden, onder leiding van Kenneth, die dat met overgave en deskundigheid, prima heeft gedaan.:huh:

Alle medewerkers van JCN bedankt voor weer een eerste klas academy:worshippy:

hieronder mijn foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=RHDXOQ88

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een lekker dagje.

Zon, warm en jeep rijden, het blijft toch een geweldige ervaring.

Vandaag heb ik zelf weinig gereden......maar ik heb het overleefd :lol:

Otto bedankt voor je juiste woorden en begeleiding.

De dames bedankt voor de waterdouche :B

Vandaag lekker veel nieuwe gezichten gezien, jammer dat niemand zich aan me heeft voorgesteld :P.

Ik was makkelijk te herkennen, ik liep namelijk naast :blush:

klik hier voor de foto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag lekker veel nieuwe gezichten gezien, jammer dat niemand zich aan me heeft voorgesteld :P.

Ik was makkelijk te herkennen, ik liep namelijk naast :blush:

Nu 3 weekenden achter elkaar met de Jeep weg geweest. Ook ik heb een heleboel gezichten gezien en handen geschud. Maar door een dag als vandaag wordt je zo meegesleurd in je indrukken en het willen luisteren naar de Marchals dat het er een beetje bij ingeschoten is om nog wat meer handen te schudden.

Maar het komt er zeker nog een keer van Evert! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooier weer konden we ons toch echt niet wensen.

Dat samen met een heel leuk speelterrein, maakte het tot een TOPDAG !

Ben blij dat die rotte carb van m'n blok geschroefd is en vervangen door een injectie.

Heb vandaag dan ook alles heel rustig kunnen rijden.

Het motortje zo rond de 1500 toeren laten draaien en overal door en over heen.

Af en toe de toeren wat opfokken om een boomstam te kruisen of een baggerkuil te bedwingen.

M'n bijrijder Safet en ikke, hebben een prima dag gehad.

Organisatie en medewerkers .... bedankt !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben ook weer thuis, heb de Jeep en mezelf weer redelijk schoon gekregen.

Wat een bagger die klei!!!:blush:

Heb genoten van een prachtig dagje Jeepen. Mooie proeven.

Ook aan het eind van de dag de zwarte proef achter in het bos gereden. Je zult het niet geloven, maar meteen de eerste keer....... vast:whistle:

Met de lier er toch weer uitgekomen en meteen zo'n 50 kilo klei uit dit gat gehaald. (zat wel erg vast onder de auto).

Heerlijke dag gehad, bedankt allemaal:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voelde ik, althans m'n Jeep, zich klein vergeleken met al die nadere Jeeps.... De eerste meters op het terrein waren al veel belovend en bij de eerste proef zat ik gelijk al vast en moest los getrokken worden. Mijn eerste verbazing was dat ik niet eens een kromme bumper had getrokken. Het kan dus echt, schadevrij terrein rijden. Naar mate de dag vorderde werden mijn maatje en ik erg enthausiast.

Gewoon met een goed gevoel niet in één keer alles door wille raggen, lekker om me heen kijken hoe anderen het deden en met gepaste trots enkele proeven laten liggen, wetende dat ik met mijn asfalt bandjes er toch geen doorkomen was.

Maarja, eind van de dag naderde, heel wat minder auto's in het bosje en dus met wat overmoed m'n maat en ik ingestapt en alsnog hier en daar wat proeven gedaan die we hadden overgeslagen.

Het was met één woord; fantastisch!!! Eerst terrein ervaring, en geloof me, er gaan er meer volgen. Hopelijk dit jaar nog.

Ik wil mijn blauwe groepsdeelnemers, de organisatie bedanken voor de deze indrukwekkende dag, en Mark, je bent een kei, om te zien met hoeveel plezier jij het terrein rijden aan ieder uit kan leggen. Eenieder was aan het eind van de dag laaied enthausiast, leuk om te zien!

Eerste aanschaf: terrein wielen! Jullie gaan mij vaker zien in het terrein, al ist maar blauw en voor de gezelligheid!!

THANKS :blush:

Hallo Ramon,

Graag gedaan.

Ik vond het weer erg leuk om te doen.

Wil ook graag eenieder bedanken die in mijn club zat.

Liz heeft het ook weer fantastische gehad.

Groet,

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst na de verbouwing met de cherokee kunnen rijden en wat een dag! Leuke mensen , leuke proeven en een heerlijk weertje

Gisteravond laat ontdekt dat de draaicirkel zo'n 15 meter is en dat was in Wamel goed te merken. Gelukkig is daar vrij simpel wat aan te doen.

Dus tot de volgende keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes:Topdag geweest!!!:blush:

Iedereen die het weer mogelijk heeft gemaakt om zoveel mensen te vermaken BEDANKT!!!!

Ondanks een beetje file rijden weer een geslaagde dag gehad.Ach de dag is al goed als je hoort dat je Ab K. hebt als marchall:D.Hij weet toch iedere keer iedereen vast te krijgen in de vette klei.

AB BEDANKT!

Verder moet ik Ab en Petra nog bedanken voor de koelkast,sorry ik heb jullie aan het eind van de dag niet meer gezien om jullie te bedanken hiervoor.:thumbsup:Hij krijgt een vast plekje in de Jeepaanhanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...