Spring naar bijdragen

weer eens wat anders!!!


Menno
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ik was druk bezig om te gaan lieren toen de politie aankwam, zoals gewoonlijk (als ik iemand in uniform zie) ging ik gewoon door en negeerde ze eigenlijk min of meer, ze hebben toen de bestuurder wat vragen gesteld, maar die had ook niet zoveel tijd:D. het enigste wat ik hem hoorde zeggen was dat ie met 80km pu uit de bocht gleed:blush:(had wel niet goed op zijn teller gekeken zal wel 180 geweest zijn)

politie vroeg wat we met de auto gingen doen en ik antwoorde, naar huis slepen.

touw eraan geknoopt en rijden maar, maarja dat verliep niet vlekkeloos want het achterwiel zat in de auto gedrukt dus die begon al flink te roken, en ja hoor de politie had net een afslag genomen en draaide toch maar om om vervolgens achter de sleep aan te rijden. band was ondertussen geklapt en de jongen naast mij zei dat ik maar beter kon stoppen, ik zei zolang ik nog geen bordje zie met stop politie rijd ik door:whistle:politie zette op een gegeven moment de gevaren knipperlichten aan en bleven er stug achter hangen tot ik bij het huis van de andere bestuurder was. politie stak zijn duim op en reed door.

dus ik denk dat de politie een beetje verbouwereerd was door ons kortdadig optreden:B

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei dat ook dat dat zo was omdat sommige vrachtwagens dat ook hebben.

Hij vraagt collega .... weet ik nie Hij gaat bellen nee moet ROOD

Ik onderdruk het woord klootzak

Zegt de monteur die we haden gebeld om het snel te fixen.......

IK BEN APK KEURMEESTER en het moet ROOD zijn

Ik stap in de auto haal een stel nieuwe achterlichten en de APK meester schroeft ze op de sleurhut.

de rechter ondersteboven ...... frommelt aan een paar draden en zegrt ga maar rijden want anders duurt het te lang ) Politie was eten''

Ik maak het wel goed als je terug bent. Nou dat nooit natuurlijk.

Ik moest dus naar Frankrijk ZONDER verlichting met alleen knipper en remlicht. Heb ook geen kentekenplaat verlichting want dan had ie die lampen op zn kant erop moeten schroeven. Keurmeester pffffff

Heeft een keer mn jeep gekeurd. steekproef afgekeurd.

Ga vrijdag weg zo als ik het in Inor aan elkaar heb geknoopt en dat was niet helemaal goed maar er knippert wat roods en brand ook wat roods

Heb een zooi witte draden over maar denk dat dat massa draden zijn. Heb in Italie tijd om het uit te zoeken en daar is een vriend die is monteur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

sta gisteravond me tanden te poetsen kijk ik uit het raam zie ik verlichting van een schip tegen de dijk, effe goed nadenken wat de verlichting betekend en het moest iets wezen van beperkt/onbeperkt manouevreerbaar.

was het vanochtend alweer vergeten tot ik net uit de woonkamer naarbuiten keek.

29082008237.jpg

29082008239.jpg

29082008238.jpg

er was dus een vooroever supletie in werking gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sta gisteravond me tanden te poetsen kijk ik uit het raam zie ik verlichting van een schip tegen de dijk, effe goed nadenken wat de verlichting betekend en het moest iets wezen van beperkt/onbeperkt manouevreerbaar.

was het vanochtend alweer vergeten tot ik net uit de woonkamer naarbuiten keek.

29082008237.jpg

29082008239.jpg

29082008238.jpg

er was dus een vooroever supletie in werking gegaan.

Wat Zeg je nou Menno ga je een eigen jeep modderbak maken voor de camping gaaf man:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er was dus een vooroever supletie in werking gegaan.

Voor de liefhebbers ( en degenen zoals ik, die nog nooit van vooroever suppletie gehoord hadden ):

Tot enkele jaren geleden werd er zand op het strand gebracht waardoor men meende dat de zee op afstand werd gehouden. Helaas werkt dit maar voor enkele jaren en wordt het zand op het strand binnen enkele jaren weer tot op het oude nivo van het strand teruggespoeld door de zee.

Onderzoek heeft aangetoond dat vlak voor de kust veel zand in het brandingwater voorkomt. Dit zand stroomt met de eb/ vloed beweging mee en beschermt ook het strand en de duinen.

Door zand aan te brengen in het zeewater enige honderden meters voor het strand wordt in feite aan bescherming van de kust gewerkt.

Deze methode wordt vooroever suppletie genoemd en is ten opzichte van strandverhoging tot 4 keer goedkoper en mede daardoor snel populair geworden. Met speciale schepen, sleephopperzuigers genoemd, wordt op circa 6 kilometer uit de kust zand opgezogen en vlak voor de kust weer gestort.

Lijkt me een waanzinnig gezicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...