Spring naar bijdragen

Kwartje van Kok


Broekie
 Share

Recommended Posts

Heb zo m'n twijfels heb of het nut heeft.

Zo'n actie is al eens eerder geweest.

Maar ... heb natuurlijk wel getekend !!!

Hoop doet leven, toch ?

Stel dat ze in het Haagse echt medelijden met mij (en jullie :huh:) krijgen en alle kwartjes terugstorten.

Heb het nog niet uitgerekend, maar met een verbruik van 1 op 5 a 6 ......

Dan stuur ik m'n postjes voortaan vanuit de Bahamas of ik koop m'n eigen eiland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen wel dromen dat dat kwartje er af gaat, maar dat gebeurt heus niet, integendeel.

Per 1 juli komt er 3 cent exc. btw bij de accijns wegens inflatiecorrectie, die dan plotseling een veelvoud is van de ons steed voorgestelde inflatie.

Dat wordt niet tegengehouden, want de heer Bos heeft laten weten dat hij dan op zijn begroting te kort gaat komen. Over de circa 6 centen aan BTW die hij extra ontvangt wegens de prijsverhogingen hoor je hem uiteraard niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de circa 6 centen aan BTW die hij extra ontvangt wegens de prijsverhogingen hoor je hem uiteraard niet.

Over de vele miljoenen extra aadgasopbrengsten zegt 'ie ook niets. Maar ook die zijn er, want de gasprijs is gekoppeld aan de aardolieprijs.

Overigens zal de EU wel protesteren wanneer dat kokwartje eraf zou gaan. De benzine zou daarmee voordeliger worden dan in de buurlanden, wat daar waarschijnlijk niet in dank wordt afgenomen.

Hoe dan ook: Getekend! ( natuurlijk!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens zal de EU wel protesteren wanneer dat kokwartje eraf zou gaan. De benzine zou daarmee voordeliger worden dan in de buurlanden, wat daar waarschijnlijk niet in dank wordt afgenomen./QUOTE]

Nou dan de wegenbelasting eraf, 73% is belasting:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...