Spring naar bijdragen

Wat heb je weer kapot gereden aan je Jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Masis sterkte :lol:

Dank je.

Probleem komt denk ik door de startonderbreker, waardoor de brandstoftoevoer geblokkeerd wordt. Het lampje van de startonderbreker brandde. Ook met de reserve sleutel geprobeerd, maar werkte niet.

KJ is inmiddels weggesleept.

dsc03022kx4.jpg

dsc03024nl2.jpg

:P:no::P

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tussenbakhendel omhoog getrokken naar 4LO in losse zand terwijl de auto reed. Weer zelfde probleem als vorige keer (http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=8458) en weer een boze vader :bye1:

KJ helemaal naar de *****gewerkt. Tijdens het losmaken van de accupolen, de met de tang de auto geraakt waardoor kortsluiting ontstond. Nu start hij niet meer. :yes: Ik heb geen doorgebrande zekering gevonden, maar hebben ook geen reserve zekeringen liggen. Pa nog bozer

moeten we je kaarten sturen naar het strafkamp of wil je etenswaren opgestuurd hebben:D

wanneer kom je weer vrij:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussen bak er onderuit gereden .reden denk ik doordat de achter bladveren op zijn er te veel actie komt op de achter aandrijf as waardoor de halve maantjes zijn losgeraakt en aandrijf as is losgeslagen en tussenbak heeft gemold , wort dus weer sleutelen maar gelukkig hebben we en jeep doctor die mij daarbij gaat helpen dus maar ff afwachten wat de schade precieus is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wacht maar tot de rekening komt:frusty::P

En wat voor soort praten is dat dan ? ......de bekende 3 letterwoorden of komt er normale taal uit....:lol::lol::lol:

Nu praat hij (bijna) weer normaal tegen me :)

Denk dat Theo-CJ7 gelijk heeft :lol::rolleyes::no:

wacht maar tot de rekening komt:frusty::P

Nog niks van de dealer gehoord. Pa gaat nu een leenauto proberen te regelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pa is vandaag naar de dealer geweest. Ze verwachten dat ze de KJ dinsdag/woensdag klaar hebben.

Inmiddels praat mijn vader weer gewoon, en is het weer gezellig in huis :lol:

Nu staat dit voor de deur:

dsc03084de1.jpg

Leenauto van de garage. Erg leuke auto. Best snel.... Volgende Jeep wordt zeker weten een automaat, zei mijn vader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag langs de dealer geweest, om de Dodge terug te brengen. Zou morgen verkocht worden. Kregen weer een Caliber mee.

Het probleem bij de KJ is nog niet bekend. Grote kans dat het PCM vervangen moet worden. Kosten: rond de 2500,- :lol::blink::P

Ze zijn nu aan het zoeken naar andere oorzaken, voordat ze het PCM vervangen.

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag langs de dealer geweest, om de Dodge terug te brengen. Zou morgen verkocht worden. Kregen weer een Caliber mee.

Het probleem bij de KJ is nog niet bekend. Grote kans dat het PCM vervangen moet worden. Kosten: rond de 2500,- :lol::blink::P

Ze zijn nu aan het zoeken naar andere oorzaken, voordat ze het PCM vervangen.

:blush:

Als ik jouw vader was, wist ik het wel en was je nu aan het vakantiewerken. Ten tweede liet ik je die tang inleveren.:ph34r:

OT: Gaat een Jeep ooit stuk behalve bij misbruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KJ Is weer terug! :):)

Ze hebben alleen de PCM vervangen. Kosten waren 1400,- :P:lol:<_<, waarvan 550,- voor de Dodge, en 550,- voor de PCM.

Heb de oude PCM gevraagd, dingen uitelkaar halen is altijd leuk. :lol:

Verder had ik voor vertrek onder de kap gekeken, zag ik dat ze vergeten waren om de kap op de motor te zetten :no:;):whistle: Amateurs. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...