Spring naar bijdragen

Wat heb je weer kapot gereden aan je Jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Rij gewoon op de weg en knald hij gewoon uit ze automaat dacht ik.

Blijkt eerst me rechter achterwiel vastgelopen. (versleten remblokken),

gaat hij verder kijken (de garage), is me "krimpring" uitgelubbert en is ie nog steets niet nij me tussenbak!!! Dus ook gelijk nieuwe lagers hij legt toch open... Dus weet vrijdag meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had een mooi dakkoffer, Is het niet Evert-jan? Dat had ik dus op mijn auto gezet omdat ik naar Italië ging. Dat pastte dus niet samen in de garage. EN daar heb ik BIJNA ALTIJD aan gedacht.

Jammer dat je schoonmoeder er nog niet inzat vanwege het ontduiken van de toeristenbelasting was je daar ook gelijk vanaf geweest:P

OT mijn achterklep vlink bekrast dmv het opendoen cq open laten schieten terwijl m`n ladder nog op het dak zat:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Volgens mij hebben we geen idee wat hij allemaal bespaart wegens gratis eten en wegblijven bij Academy's...;)
ik hoef niet zover te rijden om alles kapot te rijden. dat kan ook in mijn achtertuin gebeuren. daar heb je geen evenementen voor nodig :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vader terecht boos...:P

:no::no::P:no:

OT:

Deel 2.

KJ helemaal naar de *****gewerkt. Tijdens het losmaken van de accupolen, de met de tang de auto geraakt waardoor kortsluiting ontstond. Nu start hij niet meer. :no: Ik heb geen doorgebrande zekering gevonden, maar hebben ook geen reserve zekeringen liggen. Pa nog bozer :(

Wachten nu op de ANWB :lol:<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P:no::no::no:

OT:

Deel 2.

KJ helemaal naar de *****gewerkt. Tijdens het losmaken van de accupolen, de met de tang de auto geraakt waardoor kortsluiting ontstond. Nu start hij niet meer. :P Ik heb geen doorgebrande zekering gevonden, maar hebben ook geen reserve zekeringen liggen. Pa nog bozer <_<

Wachten nu op de ANWB :lol::no:

En daarom eerst de minpool losmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OT:

Deel 2.

KJ helemaal naar de *****gewerkt. Tijdens het losmaken van de accupolen, de met de tang de auto geraakt waardoor kortsluiting ontstond. Nu start hij niet meer. :P Ik heb geen doorgebrande zekering gevonden, maar hebben ook geen reserve zekeringen liggen. Pa nog bozer :P

Wachten nu op de ANWB :lol::no:

Kleine jongetjes moeten ook niet aan grote auto's zitten knoeien :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...