Spring naar bijdragen

Wat heb je weer kapot gereden aan je Jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Nieuwe remcylindertjes voor de trommels wezen halen in Rotterdam.

Na een kleine kilometer liep de rechtervoorrem vast.

Sindsdien loopt hij aan, dus ik kan morgen bij B&S nieuwe cylinders voor de schijfremmen gaan halen. €€€€ :lol: €€€€

Leuke klus om te doen, remklauwen reviseren. Heb ik ook pas gedaan.

Heb hierover een howto gemaakt. Zie: http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=13171

Zag dat je al vaker aan het tobben was met de remmen. Ik weet precies wat je meemaakt. :D Had hetzelfde verhaal.

Vergeet geen koperen pakkingringetjes (4 stuks) voor de banjosluitingen mee te nemen voor de remleidingen. B&S verkoopt complete revisiesets. (cylinder en seals). Dacht rond de 22 eurie per kant.

Succes.

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke klus om te doen, remklauwen reviseren. Heb ik ook pas gedaan.

Heb hierover een howto gemaakt. Zie: http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=13171

Zag dat je al vaker aan het tobben was met de remmen. Ik weet precies wat je meemaakt. :B Had hetzelfde verhaal.

Vergeet geen koperen pakkingringetjes (4 stuks) voor de banjosluitingen mee te nemen voor de remleidingen. B&S verkoopt complete revisiesets. (cylinder en seals). Dacht rond de 22 eurie per kant.

Succes.

Kees

Gaat helemaal goed komen! 21,50 ex Btw per kant.

Zaterdagavond gaat de Jeep onder het mes van Doc Ed met assistentie van Jeep-verpleegkundige-in-opleiding Raven ;)

Alleen die pakkingsringetjes! Ik moet nog even uitvogelen, waar ik die moet halen.

Er zit een automaterialenzaak bij mijn werk. Zou die ze hebben? En welke maat heb ik nodig?

De HowTo had ik natuurlijk een tijd terug al bekeken :B

Addendum : Had de HowTo natuurlijk gisteren nogmaals moeten bekijken, zodat mijn boodschappenlijstje kompleet was ;)

Maarten

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Gezien jou bouwjaar heb je die niet nodig. Ga er vanuit dat hij ook niet op je kenteken staat?

Als je hetzelfde op je kenteken hebt staan als ik (had...), moet de kat er wel onder ziten (had ook een 91-er).

Ik had m leeggehaald, voldeed nog ruim aan de emissie-eisen en het geluid was "iets" ruiger geworden....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...