Spring naar bijdragen

Wat heb je weer kapot gereden aan je Jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Farm jack verbogen:

Foto-B4GUKEEC.jpg

Voorwielen geblokkeerd en bij achterbumper opgetild. Opeens verbuigt de kolom en zakt de auto naar links. Kolom probeerde mijn linkerachterlicht nog mee te nemen maar door de bovenste haak los te bouten kon ik zonder verdere schade de farm jack onder mijn auto vandaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks kapot gereden, maar hij start weer niet na 10 dagen stilstaan... Waarschijnlijk de accu leeg. Morgen ff ANWB laten komen.

Auto was 3 weken geleden nog naar de dealer gegaan voor een beurt van weer een paar honderd euro's, kennelijk niet eens naar de accu gekeken :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Farm jack verbogen:

Foto-B4GUKEEC.jpg

Voorwielen geblokkeerd en bij achterbumper opgetild./QUOTE]

Ik heb zo'n zelfde en met de bedoeling dat ik dan mijn Jeep op kan tillen en neem aan dat dat moet kunnen.

Wat ging er verkeerd..?

Misschien een kwestie van Chinees pisbakkenstaal. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee wat er verkeerd ging; de krik stond recht, wielen voor geblokkeerd. En het gebeurde ook niet tijdens het krikken maar toen alles in rust was.

Ik stond achter de auto en zag de kolom langszaam verbuigen en de auto naar links zakken.

Heb de wagen al tientallen keren op deze manier opgekrikt, nooit een probleem. Enige verschil met nu is dat vanwege de 31" banden ik iets hoger moest krikken tot een punt waar ik voorheen nooit eerde ben geweest.

Misschien zwak stuk in het staal. Heb al contact gehad met mijn leverancier en hij zoekt het uit. Heb zoiezo garantie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee wat er verkeerd ging; de krik stond recht, wielen voor geblokkeerd. En het gebeurde ook niet tijdens het krikken maar toen alles in rust was.

Ik stond achter de auto en zag de kolom langszaam verbuigen en de auto naar links zakken.

Heb de wagen al tientallen keren op deze manier opgekrikt, nooit een probleem. Enige verschil met nu is dat vanwege de 31" banden ik iets hoger moest krikken tot een punt waar ik voorheen nooit eerde ben geweest.

Misschien zwak stuk in het staal. Heb al contact gehad met mijn leverancier en hij zoekt het uit. Heb zoiezo garantie...

Heb je ook een garantie dat het niet nog een keer gebeurd?:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee wat er verkeerd ging; de krik stond recht, wielen voor geblokkeerd. En het gebeurde ook niet tijdens het krikken maar toen alles in rust was.

Ik stond achter de auto en zag de kolom langszaam verbuigen en de auto naar links zakken.

Heb de wagen al tientallen keren op deze manier opgekrikt, nooit een probleem. Enige verschil met nu is dat vanwege de 31" banden ik iets hoger moest krikken tot een punt waar ik voorheen nooit eerde ben geweest.

Misschien zwak stuk in het staal. Heb al contact gehad met mijn leverancier en hij zoekt het uit. Heb zoiezo garantie...

Ik heb met mijn Farm krik al heel wat wagens de lucht in gehesen maar nog nooit problemen ermee gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja John, misschien kan jij niet krikken...!:P:lol::P

Ik heb 3x een zeer goed resultaat behaald met mijn krikken hoor :lol::lol:

Is wellicht ook een beetje inherrent aan de gebruiker, John krijgt werkelijk alles stuk... :yes::P

Ik kan zo af en toe ook wel iets maken...

Ik hou het er maar op dat het een geval van materiaalfout is.

Hoop dat de leverancier een nieuwe kolom voor me heeft dan ben ik weer helemaal gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...