Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een nieuwe kentekenplaathouder nadat ik de vorige met behulp van een boomstam eraf geschraapt had.

KentekenRollbar.jpg

De kentekenplaat aan de rolbar hangen vond ik op zich een mooie oplossing, maar oom agent zal wel moeilijk doen over de ontbrekende kentekenplaat verlichting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe kentekenplaathouder nadat ik de vorige met behulp van een boomstam eraf geschraapt had.

KentekenRollbar.jpg

De kentekenplaat aan de rolbar hangen vond ik op zich een mooie oplossing, maar oom agent zal wel moeilijk doen over de ontbrekende kentekenplaat verlichting

zaklampje er boven:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe kentekenplaathouder nadat ik de vorige met behulp van een boomstam eraf geschraapt had.

De kentekenplaat aan de rolbar hangen vond ik op zich een mooie oplossing, maar oom agent zal wel moeilijk doen over de ontbrekende kentekenplaat verlichting

/me heeft de oplossing: :(:rolleyes:

GroteFoto-STNBZNAC.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

no pics no jeep:P

No time yet, no camera with me :(. Staat nog bij de vorige eigenaar, moet nog nieuwe apk op ( ikke nie betaal nie ) en ik moet zelf nog wat groot spul verhuizen komend weekend, gebruik ik de Ram Van nog maar voor. Don't worry, zo gauw die hier staat en naar m'n zin is komen er pics (ben zo trots als een aap met 7 lullen :no:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...