Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kaartjes voor The Australian Pink Floyd Show in de HMH in maart volgend jaar. Schijnt DE Pink Floyd coverband te zijn. Met de meeste erkening van de mannen van Pink Floyd zelf :thumbsup: Mochten zelfs op de verjaardag van frontman David Gilmour spelen... Gaan dan de The Wall compleet spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij jou thuis als je er een komt halen (kopen) hier.:)

We kunnen hier best een keer bbq'en maar dan wel op me eigen bbq, heb er namelijk al eentje... :bye1: (en een overdekt buitenterras, en een mooie grote schuur met zeeeeer gezellig en ruime dartruimte.... :thumbsup:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf me ook in!

Start je een nieuw topic hiervoor Ramon? ;)

Ik kan helaas geen 70man hebben, dan wordt het enigzins dringen achter de bbq en dartbord, maar ik zal het er eens met de directie over hebben om een een gezellig avondje te organiseren! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winter komt er aan, dus:

[ATTACH]2907[/ATTACH]

:yes:

De oude was total loss: Warmtewisselaar doorgerot! En dat al na 17 jaar! Prudsspul!!:B

en nie bij rammie even gevraagd voor een ketel had er nog wel een paar staan

en de oude valliant zeker:bye1:

oja ontopic

vandaag gekocht voor fred haakse tollen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag weer eens even wezen shoppen op de autosloop. eraf gesloopt en daarna gekocht. een electrische fan, een set remklauwen achter van een golfje bwj 94 met houders. voor op de achteras van mijn cj. en een dubbele claxon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...