Spring naar bijdragen

kunststof coating ....


DEEF
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

een vriend van mij heeft onlangs zijn cj behandeld met een product wat pro-tech heet.

Vergelijkbaar met de bestaande andere merken.

Kostte 175 eur voor een set. Het resultaat is heel mooi.

1 Set is voldoende voor een jeep.

Ik ga dit deze winter ook doen.

Is dat deze Steven? http://www.protech.nl/Pages/consumentenProducten/producten.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het wordt toch een doe-het-zelf klusje.......zal toch een rolletje of verfspuit lenen worden , ik was langs geweest dachten ze dat ik alleen de achterkant van de jeep bedoelde kwam nu op eens op een prijsje van rond de 800....:)(omdat er zon 20 liter ingaat zij die)

Iedereen nog iig bedankt met het opnoemen van andere de opties....:unsure:

Was daar wel een gozer met een CJ die had het ook aan de buiten kant als lak laten spuiten , stond wel stoer trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het wordt toch een doe-het-zelf klusje.......zal toch een rolletje of verfspuit lenen worden , ik was langs geweest dachten ze dat ik alleen de achterkant van de jeep bedoelde kwam nu op eens op een prijsje van rond de 800....:)(omdat er zon 20 liter ingaat zij die)

Iedereen nog iig bedankt met het opnoemen van andere de opties....:unsure:

Was daar wel een gozer met een CJ die had het ook aan de buiten kant als lak laten spuiten , stond wel stoer trouwens.

heb je nog wat gedaan met dat adres wat ik je heb gegeven?dacht dat ie zo rond de 250 euro ex btw zat

wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb m gisteren een mailtje gegeven of ie ff contact met mij wil opnemen , zit dat bedrijfje ook in Halle? waarschijnlijk wel , das eigenlijk mn enige stuikelblokje omdat t 170km hier vandaan is ...:) dus ik ben dus ook nog ff aan kijken voor een alternatief iets dichterbij maar in iedergeval bedankt nog voor de moeite en het adres natuurlijk !

:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.kunststofcoatings.nl/Home.html

Ik ga hier mn jeepie laten spuiten als mn bekleding dr uit is ...... tja , ik weet het is best duur en ik weet dat je met een rolletje ook ver komt maar ik heb t gezien ik vind het persoonlijk wel waard.

gr. Deef;)

Hoi Deef ben jij nog langs geweest in Zevenhuizen bij dat bedrijf voor die coating? Heb je nog een prijs gekregen voor wat jij wilde doen?

Greetz Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het wordt toch een doe-het-zelf klusje.......zal toch een rolletje of verfspuit lenen worden , ik was langs geweest dachten ze dat ik alleen de achterkant van de jeep bedoelde kwam nu op eens op een prijsje van rond de 800....:blink:(omdat er zon 20 liter ingaat zij die)

Iedereen nog iig bedankt met het opnoemen van andere de opties....:P

Was daar wel een gozer met een CJ die had het ook aan de buiten kant als lak laten spuiten , stond wel stoer trouwens.

Hoi Deef ben jij nog langs geweest in Zevenhuizen bij dat bedrijf voor die coating? Heb je nog een prijs gekregen voor wat jij wilde doen?

Greetz Michel

:B:bye1::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb de herculiner besteld. Iemand nog een goede tip hoe ik het moet aanpakken bij de plekken waar je bouten indraait (stoel, rolbeugel en zo)?

Ik kan de bouten er een klein stukje indraaien en er om heen kwasten. Dan houd ik het gat vrij

Of gewoon open laten en er over heen verven en draai je de bouten er later zo in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nou DEEF, ik heb de Herculiner erin zitten. Het was al met al toch nog een behoorlijke klus en na de eerste laag gisteren kon ik wel bijna janken: zo lelijk. Na de tweede laag en nu het opgedroogd is, is het best netjes geworden.

Je kan het absoluut niet vergelijken met het resultaat van zo'n professioneel bedrijf, maar het is honderd keer beter dan het was.

Kosten:

€193,01 voor de Herculiner (inclusief transport/rembours)

€24,95 voor de roestvreter

€6,50 voor de aceton

€10 voor wat extra kwasten en afplaktape

$10 voor nieuwe plugjes

Ik ben ongeveer 4 avonden (16 uur) bezig geweest met voorbereiden (alles demonteren, schuren, schoonmaken en roest verwijderen)

Gisteren 2 keer een uur verven

Vandaag een uurtje of drie om alles weer terug te zetten.

Ik ben er nu toch wel blij mee en de jeep kan er weer even tegenaan.

hercu1.jpg

hercu2.jpg

hercu3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Nou DEEF, ik heb de Herculiner erin zitten. Het was al met al toch nog een behoorlijke klus en na de eerste laag gisteren kon ik wel bijna janken: zo lelijk. Na de tweede laag en nu het opgedroogd is, is het best netjes geworden.

Je kan het absoluut niet vergelijken met het resultaat van zo'n professioneel bedrijf, maar het is honderd keer beter dan het was.

Kosten:

€193,01 voor de Herculiner (inclusief transport/rembours)

€24,95 voor de roestvreter

€6,50 voor de aceton

€10 voor wat extra kwasten en afplaktape

$10 voor nieuwe plugjes

Ik ben ongeveer 4 avonden (16 uur) bezig geweest met voorbereiden (alles demonteren, schuren, schoonmaken en roest verwijderen)

Gisteren 2 keer een uur verven

Vandaag een uurtje of drie om alles weer terug te zetten.

Ik ben er nu toch wel blij mee en de jeep kan er weer even tegenaan.

Welk merk roestvreter heb jij gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...