Spring naar bijdragen

kunststof coating ....


DEEF
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik zag nergens prijzen ??:D

Hier wel

Beste,

herculiner 3.89Liter

150€

Transport nar Nederland 30€

Op stock

Vriendelijke groet

Dave Rouchet

Dirk's 4x4 Shop N.V.

Delften 23 hal 36 - B-2390 Westmalle

T +32 (0)3 312 44 43

F +32 (0)3 312 44 50

HYPERLINK "mailto:03info@4x4shop.net"info@4x4shop.net

HYPERLINK "mailto:dave@4x4shop.net"dave@4x4shop.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alhoewel de prijzen per dealer of land kunnen variëren geven wij de onderstaande adviesprijzen. Alle genoemde bedragen zijn exclusief B.T.W. en af werk dealer.

close_up_1.jpg

Kleine pick-up (Renault Kangoo, Volkswagen Caddy, Fiat Strada) € 475,00

Normale pick-up (Nissan Pickup, Toyota Hi-Lux, Mitsubishi L200) € 575,00

Grote pick-up (Ford F-series long bed, Chevrolet Silverado long bed en El Camino.) € 675,00

Reinigen laadruimte, in sommige gevallen € 50,00

Kleine pick up glad afwerken € 100,00

Normale pick up glad afwerken € 150,00

Grote pick up glad afwerken € 200,00

Zandstralen laadruimte, bij hevige roestvorming € 225,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.kunststofcoatings.nl/Home.html

Ik ga hier mn jeepie laten spuiten als mn bekleding dr uit is ...... tja , ik weet het is best duur en ik weet dat je met een rolletje ook ver komt maar ik heb t gezien ik vind het persoonlijk wel waard.

gr. Deef;)

Hey deef wat gaat dat kosten totaal? En moet je nog iets doen aan de voorbehandeling van je wagen?

groet Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey deef wat gaat dat kosten totaal? En moet je nog iets doen aan de voorbehandeling van je wagen?

groet Michel

aangezien mn jeep aan de binnekant nog goed in de lak zit hoeft er niet zo veel meer aan tegebeuren , aan de de telefoon zeiden ze dat het ongeveer 450eur gaat kosten maar ik zal dr morgen ff langs rijden om een definitieve prijs afspraak temaken .(en of er korting mogelijk is voor meerdere jeeps ,ik had je mailtje gekregen FranXJ)

Oja, jullie hebben het over die Herculiner heeft dat spul dezelfde eigenschappen als dat wat ik van plan ben?

gr. DEEF

ps. ik heb dit adres ooit eens een keer van jeepie.nl gehad bedankt daarvoor Renee;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk ik kan idd eerst ff gaan wachten tot dr roestplekken onstaan maar dat lijkt me geen goed idee.... want nu spuiten ze het dr gewoon overheen en anders krijg je weer zon voorbehandel verhaal...

Ik vind het wel grappig om tehoren als je Jeep rijd en er mensen voor 10.000 (of meer ) verbouwen aan hun Jeep gewoon is en als ik ff een coating laat spuiten die misschien wat duur is ..... heb ik ineens teveel geld !!

;):wacko::D:lol:

mzl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...