Spring naar bijdragen

kunststof coating ....


DEEF
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ziet er geweldig uit maar is toch moeilijk vergelijkbaar met de Herculiner

In de Herculiner trek je echt geen kras en heeft ook een geluidsisolerende werking. Herculiner is ook te spuiten.

Maar Herculiner is nergens te koop hier in Nederland zag ik. Of weet jij ergens een adresje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk merk roestvreter heb jij gebruikt?

Fertan, te koop bij oa Brezan in een minibusje voor een tientje of een grote fles voor 25 euro

Maar Herculiner is nergens te koop hier in Nederland zag ik. Of weet jij ergens een adresje?

Dirk's 4x4 Shop

Zoals eerder gezegd: 150 euro voor de Herculiner en 43 voor de verzending (rembours). Levering binnen een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.kunststofcoatings.nl/Home.html

Ik ga hier mn jeepie laten spuiten als mn bekleding dr uit is ...... tja , ik weet het is best duur en ik weet dat je met een rolletje ook ver komt maar ik heb t gezien ik vind het persoonlijk wel waard.

gr. Deef;)

Hallo Deef,

Ik ben zelf ook wat aan het kloten geweest en heb er dit van gebrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fotos beetje donker maar ziet er goed uit

wat heb je gebruikt ?? Herculiner of een andere 2 componenten verf???

Ja heb ze net even met mijn mobiel geschoten maar heb er dus protectakote op gedaan en ben zaterdagnacht begonnen. Om 03.00 uur had ik er mijn 2e laag opzitten. Het moet nog even uiharden en dan is het af. Dan is daarna de kofferbak aan de beurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michel, kom je ook naar Heerde? Ik ben wel benieuwd naar het verschil. Niet dat ik het er bij mij weer af wil trekken.

Ja ik kom ook naar Heerde toe. Ik wil het er ook niet af halen. De vorige eigenaar had ook wat zitten kloten met bitumen zag ik en daar moest ik dus weer overheen werken. Het viel mij mee en ik had het zeker lastiger verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Michel,

Geen Jeep, maar ik heb vorige week bij een kennis van mij een aantal onderdelen gezien in zijn camper welke door dit bedrijf gedaan zijn. O.a. een keukenblokje en dakconsole.

Zag er echt heel goed uit. Mooie gelijkmatige stuctuur, materiaal was goed hard en volgens zijn zeggen redelijk stootvast.

Was positief verrast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Dit topic is al wat ouder maar zijn er mensen geweest die dit hebben laten doen bij het onderstaande bedrijf?

http://www.kunststofcoatings.nl/

Inderdaad oude topic, maar wellicht ook voor mij. Omdat wij met de GC vrij veel over terreinwegen en in het terrein rijden, ben ik al geruime tijd op zoek naar bodembescherming die ook nog geluiddempend is. Ik vraag me af of dit niet de oplossing is.

Heeft iemand hiermee ervaring bij zijn/haar Jeep?

Kan je dit zelf doen, of is speciaal apparatuur nodig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad oude topic, maar wellicht ook voor mij. Omdat wij met de GC vrij veel over terreinwegen en in het terrein rijden, ben ik al geruime tijd op zoek naar bodembescherming die ook nog geluiddempend is. Ik vraag me af of dit niet de oplossing is.

Heeft iemand hiermee ervaring bij zijn/haar Jeep?

Kan je dit zelf doen, of is speciaal apparatuur nodig?

Voor bodembescherming blijf ik gewoon tectyl gebruik van ML. Dat werkt super. Elk jaar breng ik het opnieuw aan. Je kan die kunstofcoating wel gebruiken maar er zitten een paar maartjes aan. Jij moet onder je auto alle tectyl verwijderen want daar hecht het niet aan. Dus heel je onderkant kaal maken en dan aanbrengen. Als je dat door het bedrijf laat doen moet je rekenen op een aardig bedrag. Voor een laadbak spuiten in de kunstofcoating rekenen ze al met 800 a 1000 euro ex btw. Jouw onderkant doen zal meer gaan kosten omdat er veel meer arbeid in zit. Tenzij jij hem zelf kaal gaat maken en hem kaal aanlever bij hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...