Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

een benzine tank voor een XJ :whistle:

maandag apk gekeurd niks aan de hand, vandaag kom ik weer terug uit rotterdam en een grote plas benzine....

doorgerot :thumbsup:

Jongens van Cherokee parts in tilburg superbedankt! hebben na werktijd nog ff tank schoongemaakt en voor me klaargelegd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zaterdag mijn brommer eindelijk opgehaald. :unsure:

nou dus een stuk vrijer, en hopelijk over een paar jaar de jeep :lol:

Het is een schakelbrommer geworden: derbi senda sm x-treme.

Veel plezier er mee Tim, en doe voorzichtig :thumbsup: ( op de verharde weg dan ;) ,...allemaal gekken daar. :lol: ..) Snel op naar de 4 wielen met Jeepembleem.... :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat helemaal goedkomen, en op de 4 wielen, duurt nog 2 jaar :thumbsup: dus is nog maar ff als bijrijder dienen :lol:

De jaren vliegen voorbij als je lol hebt :thumbsup: ,....hoop dat het tegen die tijd nog te betalen is :unsure: ( tipje: ga vast sparen... :lol: .)

................................................en dat er nog genoeg benzine is........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een puppy een beagle leuk :thumbsup: maar houd je wel wakker s,nachts :thumbsup:

maar wel lachen om zo,n kleintje (word co rijder is al in training)

-kef-

...er hangt hier ergens nog een hondentopic rond.

Gooi daar de foto's maar in die on-ge-twijfeld zullen volgen. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

remschoenen, achteras lagers en keeringen

na me vooras is nu me achteras aan de beurt

Ik heb achter schijven laten plaatsen en heb nu nog een paar trommels liggen van 1 jaar oud

en 1 of 2 dozen met nieuwe remschoenen Schoenen eur 25

Maasbach heeft schijven achter geplaatst van Cherokee. Heb nog geen hydraulische handrem maar dat vind ik nogal duur

eur 275 plus remdrukverdeler eur 65

Ik heb voor de schijven etc incl monteren eur 600 betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar dit gaat niet passen op mijn as, als dit wel het geval is kom ik ze op halen!!!! want ik wil wel eens thuis bij je gluren

amc 20 achteras

Hoi Menno,

Ik heb wel tekeningen liggen van platen (kan ze ook leveren) voor op de AMC 20 as om er schijven op te zetten.

Dit is op basis van chevrolet J-10 remklauwen en dat werkt perfect.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Acer computer 2048 Mb, 500 gb + 19" asus scherm :wacko:

Ik zit ook nog zwaar te twijfelen; mijn laptop is fysiek bijna op (kan technisch nog wel mee) maar weet niet of ik weer 'n laptop of toch een pc zal kopen en zo ja, wat dan ... keuzes keuzes keuzes :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bas bedankt voor je aanbod, ik zal zeker aan je denken als ik niks meer aan me jeep te doen heb, maar bij ons is het seizoen aangebroken dus heb ik niet zoveel tijd meer over.

dus heb ik maar nieuwe schoenen besteld, want dan kan ik af en toe een beetje toeren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook nog zwaar te twijfelen; mijn laptop is fysiek bijna op (kan technisch nog wel mee) maar weet niet of ik weer 'n laptop of toch een pc zal kopen en zo ja, wat dan ... keuzes keuzes keuzes :whistle:

Lekker zelf bouwen...

A keuze materiaal....voor een leuke prijs.

En je weet gelijk wat je hebt...

Was er maar weer pc prive.....

-----------------------------------

Een kado voor mijn schoonmoeder....

Morgen middag naar het oosten......verjaardag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...