Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

splitfire triple platinum bougies en wiresets screenhunter242sm4.jpg

Had die er +/_ 3 jaar geleden ook in en met momentsleutel vastgezet.

vorig jaar eruit om te wisselen maar door corrosie onder de zeskant (dunwandig gebied en broos geworden door temp.) braken er 2 af waaronder de achterste.

Vind het enge dingen nu :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haar oude ondersteuning ondersteunde niet veel meer.

Nou goed dan. Gisteren bij banaan een nieuwe lierbumper gemonteerd, ziet er perfect uit tevens de nieuwe ROCL LOCK gemonteerd (deelbare stabilisatiestang) van skyjacker. Prima spul. Kameel kwam ook nog even langs, gelukkig maar want we konden wel een helpende hand gebruiken. Kameel ging bouten halen bij de formido, stond ie in de rij om af te rekenen wat denk je geen portemonee mee, lag nog op tafel bij banaan. Vervolgens heeft banaan geen huissleutels om de deur te openen, de ROCK LOCK bied daarna weer uitkomst om de deur te openen. Al met al was het toch nog een aardige klus, maar ik ben blij dat banaan en kameel me zo geholpen hebben, (of moet dit weer onder een ander topic) Maaaaarrrrrrr het gevolg is dat de TJ door het degelijke materiaal een beetje door z'n voorhoeven gaat zakken dus de volgende klus is andere voorveren. Als er nog iemand een iedee heeft. (kheb alleen maar voorveren nodig.

Sorry dat ik geen foto's heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bananenbumpers wegen nogal wat idd.. 1 voordeel: je hebt meteen een bar. :worshippy:

Misschien is je vraag voor een verdere verhoging meer iets voor een nieuw topic in de TJ-hoek?

Zeg dan ook even wat je nu hebt. (volgens mij een 2" BB op je veren, geen bodylift)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...