Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ow...je komt dus toch duhh...??? :lol:

zeker :yes: ...............voor de koffie :rolleyes::whistle::whistle: (................................maar ik wil best wel een rollertje meebrengen) :lol::lol::lol:

(maar ff zonder gekheid , als je hulp nodig hebt hoor ik het wel )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou goed dan. Gisteren bij banaan een nieuwe lierbumper gemonteerd, ziet er perfect uit tevens de nieuwe ROCL LOCK gemonteerd (deelbare stabilisatiestang) van skyjacker. Prima spul. Kameel kwam ook nog even langs, gelukkig maar want we konden wel een helpende hand gebruiken. Kameel ging bouten halen bij de formido, stond ie in de rij om af te rekenen wat denk je geen portemonee mee, lag nog op tafel bij banaan. Vervolgens heeft banaan geen huissleutels om de deur te openen, de ROCK LOCK bied daarna weer uitkomst om de deur te openen. Al met al was het toch nog een aardige klus, maar ik ben blij dat banaan en kameel me zo geholpen hebben, (of moet dit weer onder een ander topic) Maaaaarrrrrrr het gevolg is dat de TJ door het degelijke materiaal een beetje door z'n voorhoeven gaat zakken dus de volgende klus is andere voorveren. Als er nog iemand een iedee heeft. (kheb alleen maar voorveren nodig.

Sorry dat ik geen foto's heb.

Maar ik heb wel wat fototjes. :rolleyes::whistle:

P1020125.JPG

P1020129.JPG

P1020128.JPG

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow ziet er goed uit en die rock lock lijkt me ook wel wat. effe de knop om en los dat is echt quick disconnect/and quick connect.

wow ziet er goed uit en die rock lock lijkt me ook wel wat. effe de knop om en los dat is echt quick disconnect/and quick connect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Heb vandaag een ander accu gekocht 12V, 72 Ampere (als ik dat goed uitdruk i.e.g. 12V en 72A), Ik wilde 'm van de week startten, maar alleen maar geratel van de startmotor...... ik dacht eerst, of goeie startkabels. of een betere accu en meer gaan rijden.... :rolleyes: ...ben voor de accu gegaan!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...