Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MP3 speler, wereldontvanger, pannen, eten voor vanavond en een aquarium. nu nog een automatisch voersysteem vinden voor als ik weg ben :wub:

die automatische voersystemen werken niet echt lekker het voer wordt vochtig van de waterdamp ( bij tropisch aquarium) en gaat klonten.

Heb de hele zooi de deur uitgedaan incl 3 autvoersysteemen pompen filters etc Had geen zin meer in ziektes en weer voor paar honderd euries aan dooie vissen.

Hou me nu alleen nog bij Hollandse Nieuwe zonder uitjes:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb van Ed andere velgen gekocht die er voor zorgen dat de wagen eindelijk wat breder op zijn voetjes staat. Hij steekt nu zo`n 5 cm uit ......:P

Rijdt een stuk lekkerder doordat het waggelen nu een beetje achterwegen blijft.:wub:

Bij Bandje Verstandje even de standaard bandjes die er omheen zaten laten verwisselen met mijn eigen 31 `ers zodat het er nog een beetje gevuld uit ziet in de wielkasten....:wub:

img8567nt8.jpg

img8566bd9.jpg

Shot with Canon PowerShot A40 at 2007-07-09

Shot with Canon PowerShot A40 at 2007-07-09

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb van Ed andere velgen gekocht die er voor zorgen dat de wagen eindelijk wat breder op zijn voetjes staat. Hij steekt nu zo`n 5 cm uit ......:P

Rijdt een stuk lekkerder doordat het waggelen nu een beetje achterwegen blijft.:wub:

Bij Bandje Verstandje even de standaard bandjes die er omheen zaten laten verwisselen met mijn eigen 31 `ers zodat het er nog een beetje gevuld uit ziet in de wielkasten....:wub:

img8567nt8.jpg

img8566bd9.jpg

Shot with Canon PowerShot A40 at 2007-07-09

Shot with Canon PowerShot A40 at 2007-07-09

Kijk, dat smoelt goed !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...