Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

een wasbeurt van 10 muntjes om mn leeggelopen band die achterop hing van 10 kgs klei te ontdoen zodat hij weer schoon op de vleg kan.

Met lieren in Wamel mn stuur niet recht en drukte tegen een slootwalkant die band eraf drukte. Pang. Maar heb ik liever dan het knappen van een kruisje.

Veel kijkers en adviesgevers:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

een autoradio bij de Ald. en een andere autoradio terug gebracht naar de L.dl zat nog garantie op gebreken waterschade. heb ik niet gezegd tegen hun maar een ander smoesje. en meteen mijn geld terug gekregen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mn huisje van binnen en buiten laten opknappen alleen ben ik toe aan een nieuwe verwarmingsketel. Gasboiler en CV eruit en combi HR erin.

Vanmorgen een Intergas Kombi Kompakt 28 HR gekocht.

De boiler was 18 jaar oud en de CV nog een stuk ouder dus ik zal wel aardig in verbruik gaan zakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb geen idee, ik had eergister zon grote mond hoe goed die sony ericson p910i wel niet was, ik liet hem 10 min. daarna op een stuk ijzer vallen scherm te barsten:blush:

gister 2 x naar alkmaar voor een n95 ja meneer 5 weken levertijd bla bla bla,

ik zeg ik wil gewoon die telefoon!!!

ja we hebben er 20 liggen maar die zijn simlock vrij gemaakt kost je 100€ extra:ohmy:

en toen mijn vraag, maar kan ik er ook mee bellen:lol::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
Uh Uh ik woon in de buurt en wil ook zo'n schakelaar van binnen !!!!:bye1:
ik heb een draadloze afstandbediening op mijn lier zitten. en dat werkt perfekt. wat dacht je daarvan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe lens voor bij de D40X

Was 't gewissel tussen de 2 bijgeleverde lenzen al snel moe

Volgens de kenners op dpreview en kenrockwell.com moet 't iets goeds zijn...

_kmjrWLD_U9ri1hv2iL2L.jpg

Nikkor IF-ED 18-200 AF-S VR

Met UV, Skylight en Polarisatiefilter :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ikke niet. maar de eigennaar van een motorcafe' in Eindhoven waar ik weleens kom. is eindelijk verstandig geworden. hij heeft namelijk zijn Dodge omgeruild voor een Jeep CJ8 6 cyl bwj 1982 pas 55000 km op de teller staan. en de CJ8 ziet ernog als nieuw uit was voorheen brandweerwagen in Zwitserland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging voor een paar verlengde remslangen ...die hadden ze dan niet...

Maar ja als je er dan toch bent....:bye1:

Stuk touw met rek en een lint voor om de boom en twee stukken ijzer om het wat zwaarder te maken...hoef ik niet meer te lenen, kunnen ze nu van mij lenen...;)

Hoop alleen dat ik de goede heb, had me er nog niet in verdiept....was weer een spontane aankoop:whistle:

dsc03727br5.jpg

De kat had ik al....is ook een 4x4

dsc03729mb1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...