Spring naar bijdragen

iMav's - XJ


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De achterkant zal toch nog wel ietsje zakken hoop ik?

Persoonlijk vind ik de voorkant een mooiere hoogte hebben dan de achterkant.

En welke maat banden heb je nu gemonteerd?

Nu ik deze reportage van jou zo zie, ga ik toch weer twijfelen of het een weer een cherokee moet worden of weer een Grand Wagoneer!

Indrukwekkend blijft het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh nee de voorkant gaat nog een stukkie omhoog.....

Er zitten nu 31'ers onder. 32'ers passen ook makkelijk voor op de weg maar dan moet ik in m'n fender zagen om het wiel in de wielkast kwijt te kunnen voor in het terrein. Maar dat doe ik pas als ik 33'ers ga rijden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, wat een verschil :huh:

Ik moet niet te lang naar dit soort plaatjes kijken want dan ga ik domme dingen doen met de creditcard ;)

Ik ben jaloers hier!

hehe, je weet niet half hoe handig ik er mee ben, maar wie noemt een slijptol nu zo :)

eehhh bijna iedereen aan een bepaalde kant (en sommige aan de andere kant) van de ijssel :D In Lochem is het ook een bekend stuk gereedschap...

"haakse sleutel past altijd :thumbsup: "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vorige week nieuwe trackbar, trackbar bracket en trackbar brace gemonteerd. Daarnaast nog wat aanvullende zaken als een nieuwe stuurdemper, rvs remleidingen voor, nieuwe kruisjes rondom.

Deze trackbar is verstelbaar op lengte dus kan exact de as onder de auto gepositioneerd worden. De bracket is er een van een steviger type dan standaard (5mm staal tegen een stuk omgevouwen blik).

Daarbij biedt deze gelijk steun aan de trackbar brace welke van de bracket naar de chassisbalk aan de andere zijde loopt en zo extra stijfheid creeërt voor op de auto. En dat is zeker merkbaar!

Tracbar is op de een na laatste foto de onderste grijze stang, de brace is de bovenste. De laatste foto is een close-up van de bracket.

Vandaag een nieuwe yoke op de vooras gemonteerd, ik had m'n originele "verboord" ik wilde er u-bolts op zetten ipv de standaard straps welke het kruisje op z'n plek houden. Echter had ik een yoke van het type "daar passen geen u-bolts op" haha. Maar een yoke van een D30 van een CJ van '74 - '79 past ook :thumbsup:

En gelijk nog even wat flextestjes gedaan waaruit bleek dat m'n shocks voor wat aan de korte kant zijn en deze de wieluitslag beperken, maar dat is voor later :frusty:

Wat foto's

DSC00276.jpg

DSC00273.jpg

DSC00274.jpg

DSC00275.jpg

DSC00268.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week nieuwe trackbar, trackbar bracket en trackbar brace gemonteerd. Daarnaast nog wat aanvullende zaken als een nieuwe stuurdemper, rvs remleidingen voor, nieuwe kruisjes rondom.

Deze trackbar is verstelbaar op lengte dus kan exact de as onder de auto gepositioneerd worden. De bracket is er een van een steviger type dan standaard (5mm staal tegen een stuk omgevouwen blik).

Daarbij biedt deze gelijk steun aan de trackbar brace welke van de bracket naar de chassisbalk aan de andere zijde loopt en zo extra stijfheid creeërt voor op de auto. En dat is zeker merkbaar!

Tracbar is op de een na laatste foto de onderste grijze stang, de brace is de bovenste. De laatste foto is een close-up van de bracket.

Vandaag een nieuwe yoke op de vooras gemonteerd, ik had m'n originele "verboord" ik wilde er u-bolts op zetten ipv de standaard straps welke het kruisje op z'n plek houden. Echter had ik een yoke van het type "daar passen geen u-bolts op" haha. Maar een yoke van een D30 van een CJ van '74 - '79 past ook :thumbsup:

En gelijk nog even wat flextestjes gedaan waaruit bleek dat m'n shocks voor wat aan de korte kant zijn en deze de wieluitslag beperken, maar dat is voor later :cry:

Wat foto's

DSC00276.jpg

DSC00273.jpg

DSC00274.jpg

DSC00275.jpg

DSC00268.jpg

pas maar op, ik zie dat tie nu al helemaal scheef staat, je hebt al een heftruck nodig om 'm op 4 wielen te laten steunen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe zit het nou met dat oude blok van Martijnski, zit daar al een beetje schot in???

Niet meer dan dat hier in het topic vermeld staat. Het blok ligt nog elders en zal ik eerdaags een keertje hierheen halen. Moet eerst een hele lading onderdelen gaan bestellen voordat ik er daadwerkelijk mee verder ga/kan.

Maar ik heb er geen haast mee, m'n huidige blok is goed dus heb de tijd :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst (jaja 4 weken na 't liften schaam schaam) wat in het terrein geflext.

't is nog niet de maximale flex maar 't andere bultje was in de schaduw en ik wilde ook nog ff van 't zonnetje genieten haha.

Klik op de foto voor volledig formaat :rolleyes:

DSC00282.jpg

DSC00283.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...