BULL Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Ziet er goed uit MAV. Zag dat WD 40 in overvloeden is gebruikt lekker spul he. Nu nog even testrijden. BULL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Testrit is wat ik begrepen heb al gemaakt, en niet helemaal goed afgelopen De details moeten van mav zelf komen, maar wat ik begrepen heb is het niet goed gekomen Maar inderdaad foto's zijn mooi geworden, ga je vast veel plecier van hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Oeps........ Tekst maar even aangepast ivm laatste bericht.</span> </span> Lekker gevoel hé om een auto te verhogen en er daarna nog ik te kunnen rijden ook nog. Ziet er top uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kollee Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Mooie reportage Mav! En wat een verschil idd! Wacht de verdere berichten van Mav maar eerst even af Hoop van harte dat het allemaal meevalt, maar je weet het...alles komp goe (van een groot filiosoof van de "goeie kant van de IJssel"...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reservoir Dogs Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 De achterkant zal toch nog wel ietsje zakken hoop ik? Persoonlijk vind ik de voorkant een mooiere hoogte hebben dan de achterkant. En welke maat banden heb je nu gemonteerd? Nu ik deze reportage van jou zo zie, ga ik toch weer twijfelen of het een weer een cherokee moet worden of weer een Grand Wagoneer! Indrukwekkend blijft het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Ehh nee de voorkant gaat nog een stukkie omhoog..... Er zitten nu 31'ers onder. 32'ers passen ook makkelijk voor op de weg maar dan moet ik in m'n fender zagen om het wiel in de wielkast kwijt te kunnen voor in het terrein. Maar dat doe ik pas als ik 33'ers ga rijden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bartman Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Top Mav! Ziet er heel goed uit, hoe gaat het met die disco's los of heb je dat nog niet geprobeerd? Echt mooi man Bart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Disco's los gaat perfect, wiel slaat mooi uit Op de weg met disco's los maakt weinig verschil met vast, dankzij de bladveren achter. Helt wel iets meer over maar niet zo extreem als een volledig schroefgeveerde auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Een hele klus iMav, maar 't ziet er top uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrankXJ Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Wow, wat een verschil Ik moet niet te lang naar dit soort plaatjes kijken want dan ga ik domme dingen doen met de creditcard Ik ben jaloers hier! flex (idd slijptol Frank ) hehe, je weet niet half hoe handig ik er mee ben, maar wie noemt een slijptol nu zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 en wat hebben we hier van geleerd imav? Dat ie nog hoger moet om de greppel ook weer uit te rijden?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pullie Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Wow, wat een verschil Ik moet niet te lang naar dit soort plaatjes kijken want dan ga ik domme dingen doen met de creditcard Ik ben jaloers hier! hehe, je weet niet half hoe handig ik er mee ben, maar wie noemt een slijptol nu zo eehhh bijna iedereen aan een bepaalde kant (en sommige aan de andere kant) van de ijssel In Lochem is het ook een bekend stuk gereedschap... "haakse sleutel past altijd " Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst February 27, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 27, 2007 Lekker bezig weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst March 3, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2007 Zo een week verder, 800 km ermee gereden en alles zit er nog onder Rijdt nog steeds fantastisch, komende week nog wat aanvullende zaken monteren, eens zien of dat nog veranderingen teweeg brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst March 24, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 24, 2007 Vorige week nieuwe trackbar, trackbar bracket en trackbar brace gemonteerd. Daarnaast nog wat aanvullende zaken als een nieuwe stuurdemper, rvs remleidingen voor, nieuwe kruisjes rondom. Deze trackbar is verstelbaar op lengte dus kan exact de as onder de auto gepositioneerd worden. De bracket is er een van een steviger type dan standaard (5mm staal tegen een stuk omgevouwen blik). Daarbij biedt deze gelijk steun aan de trackbar brace welke van de bracket naar de chassisbalk aan de andere zijde loopt en zo extra stijfheid creeërt voor op de auto. En dat is zeker merkbaar! Tracbar is op de een na laatste foto de onderste grijze stang, de brace is de bovenste. De laatste foto is een close-up van de bracket. Vandaag een nieuwe yoke op de vooras gemonteerd, ik had m'n originele "verboord" ik wilde er u-bolts op zetten ipv de standaard straps welke het kruisje op z'n plek houden. Echter had ik een yoke van het type "daar passen geen u-bolts op" haha. Maar een yoke van een D30 van een CJ van '74 - '79 past ook En gelijk nog even wat flextestjes gedaan waaruit bleek dat m'n shocks voor wat aan de korte kant zijn en deze de wieluitslag beperken, maar dat is voor later Wat foto's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst March 24, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 24, 2007 Nice, maar hou die bouten en moeren van die trackbar bracket in de gaten. Komen aardige hefboomkrachten op te staan als je lekker gaat "flexxen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst March 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 25, 2007 Mooi spulleke Maffe. Prettig dat je weer alle assen kan gebruiken ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast wjj Geplaatst March 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 25, 2007 Vorige week nieuwe trackbar, trackbar bracket en trackbar brace gemonteerd. Daarnaast nog wat aanvullende zaken als een nieuwe stuurdemper, rvs remleidingen voor, nieuwe kruisjes rondom.Deze trackbar is verstelbaar op lengte dus kan exact de as onder de auto gepositioneerd worden. De bracket is er een van een steviger type dan standaard (5mm staal tegen een stuk omgevouwen blik). Daarbij biedt deze gelijk steun aan de trackbar brace welke van de bracket naar de chassisbalk aan de andere zijde loopt en zo extra stijfheid creeërt voor op de auto. En dat is zeker merkbaar! Tracbar is op de een na laatste foto de onderste grijze stang, de brace is de bovenste. De laatste foto is een close-up van de bracket. Vandaag een nieuwe yoke op de vooras gemonteerd, ik had m'n originele "verboord" ik wilde er u-bolts op zetten ipv de standaard straps welke het kruisje op z'n plek houden. Echter had ik een yoke van het type "daar passen geen u-bolts op" haha. Maar een yoke van een D30 van een CJ van '74 - '79 past ook En gelijk nog even wat flextestjes gedaan waaruit bleek dat m'n shocks voor wat aan de korte kant zijn en deze de wieluitslag beperken, maar dat is voor later Wat foto's pas maar op, ik zie dat tie nu al helemaal scheef staat, je hebt al een heftruck nodig om 'm op 4 wielen te laten steunen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 25, 2007 T ziet er strak uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BULL Geplaatst March 26, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2007 Ziet er goed uit mav. IK ben benieuwd in het terrein. Even date. BULL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue4.2 Geplaatst March 26, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2007 Gaaf hoor!!! Maar hoe zit het nou met dat oude blok van Martijnski, zit daar al een beetje schot in??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst March 26, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 26, 2007 Maar hoe zit het nou met dat oude blok van Martijnski, zit daar al een beetje schot in??? Niet meer dan dat hier in het topic vermeld staat. Het blok ligt nog elders en zal ik eerdaags een keertje hierheen halen. Moet eerst een hele lading onderdelen gaan bestellen voordat ik er daadwerkelijk mee verder ga/kan. Maar ik heb er geen haast mee, m'n huidige blok is goed dus heb de tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst March 27, 2007 Rapporteren Share Geplaatst March 27, 2007 'k Heb 'm vandaag weer gespot: Mav in z'n XJ Ziet er gaaf uit en zal best goed rijden zo... maar een parkeerplek is nog net zo lastig te vinden als voor het verhogen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst April 1, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 1, 2007 Vandaag voor het eerst (jaja 4 weken na 't liften schaam schaam) wat in het terrein geflext. 't is nog niet de maximale flex maar 't andere bultje was in de schaduw en ik wilde ook nog ff van 't zonnetje genieten haha. Klik op de foto voor volledig formaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DUC Geplaatst April 1, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 1, 2007 Wat voor banden heb je er nu op liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.