Spring naar bijdragen

Zondag 11 Februari


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

euh?

Begrijp er ook niets van!?

Wij kwamen pas na de middag even kijken, maar het terrein leek in niets meer op hetgeen ik op 29.12.06 had gezien. Wat een ongelovelijke blubberbende! :blink: Astrid had grootse plannen maar bij het zien van het terrein had ze het gauw gezien........ ;) Toch maar even wachten tot de wagen andere banden heeft en verhoogd is. Ach we blijven nog wel even lid.......

We hebben wel weer een berg aardige mensen leren kennen. Ab en Petra die voor de duvel niet bang waren: geweldig! :thumbsup:

HIER zijn onze foto's te vinden.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjesus wat was het gaaf vandaag. Ik sta versteld van de mogelijkheden met zo'n oude CJ7; helemaal versteld van wat ik er zelf mee kan - al zal onze Marshall Otto er wel iets anders over denken :thumbsup: maar vooral dat iedereen zo ongelooflijk aardig en behulpzaam is voor elkaar. Jammer dat het slechte stationair lopen en een kapotte startmotor ons rond twee uur naar huis dwong.

Waarom duurt het nog zo lang tot de volgende Jeep Academy?

Ik was nieuw vandaag, samen met mijn broers in deze CJ7:

spaarnwoudefeb2007.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel erg nat maar ben net thuis met een voldaan gevoel,

Had een kruisje kapot en helaas de yoke verbogen dus kon em niet vervangen. Dus maar effe een reserve steekas erin ( rechtsvoor as usual) Heb nog een paar korte steekassen dus kan van 2 weer 1 goede reserve maken..

Heb geweldig steun gehad met de hamburgers bakken aan Petra. Was gezellig en ze gingen allemaal op.

De soep was ook heerlijk vooral de donker rode zonder ballen die ze Glüh soep noemden.

De broodjes waren van EJG :thumbsup:

1 ding weet ik nu wel ik moet iets maken zodat ik een bankschoef in mn trekhaakgat schuif voor als de aanhanger van Ruud er niet is. Hoorde toen ik thuis kwam dat Ruud en Herman nog een CJ uit de modder moesten bergen waar de modder van de oliepeilstok liep.

Vroeg me af of NIck147 er nu eindelijk een keer bijwas Wrangler 92 had ik niet verwacht.

Jammer dat Kameel en Bumper zo snel weg waren .

Hoopleuke nieuwe gezichten. Was ook leuk Menno en Jaap weer te zien.

Iedereen die er toe bij droeg er weer een leuke dag van te maken bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondank het kl*&te weer was het heel gaaf! :blink:

Fantastisch werk door Ruud met zijn mannen en vrouwen, genieten optima forma :thumbsup:

De thuisblijvers hadden weer ongelijk, lekker gereden en veel gelachen.

Kan bijna niet wachten op de volgende academy!

Jammer dat ik mijn fotocamera was vergeten, moet het nu doen met de foto's van de anderen.

;):thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondank het kl*&te weer was het heel gaaf! :blink:

Fantastisch werk door Ruud met zijn mannen en vrouwen, genieten optima forma :thumbsup:

De thuisblijvers hadden weer ongelijk, lekker gereden en veel gelachen.

Kan bijna niet wachten op de volgende academy!

Jammer dat ik mijn fotocamera was vergeten, moet het nu doen met de foto's van de anderen.

;):thumbsup:

Hoi Jan hier heb je dr een paar ! Wij vonden het ook weer gezellig , :thumbsup: groetjes Dave en Lin.

spaarnwouden11feb2007061.jpg

spaarnwouden11feb2007220.jpg

spaarnwouden11feb2007221.jpg

spaarnwouden11feb2007223.jpg

spaarnwouden11feb2007224.jpg

spaarnwouden11feb2007212.jpg

spaarnwouden11feb2007226.jpg

spaarnwouden11feb2007227.jpg

spaarnwouden11feb2007228.jpg

spaarnwouden11feb2007071.jpg

spaarnwouden11feb2007082.jpg

spaarnwouden11feb2007075.jpg

spaarnwouden11feb2007212-1.jpg

spaarnwouden11feb2007210.jpg

spaarnwouden11feb2007099.jpg

spaarnwouden11feb2007093-1.jpg

spaarnwouden11feb2007203.jpg

spaarnwouden11feb2007208.jpg

spaarnwouden11feb2007209.jpg

spaarnwouden11feb2007171.jpg

spaarnwouden11feb2007170.jpg

spaarnwouden11feb2007187.jpg

spaarnwouden11feb2007195.jpg

spaarnwouden11feb2007165.jpg

spaarnwouden11feb2007117.jpg

spaarnwouden11feb2007130.jpg

spaarnwouden11feb2007189.jpg

spaarnwouden11feb2007111.jpg

spaarnwouden11feb2007099-1.jpg

spaarnwouden11feb2007087.jpg

spaarnwouden11feb2007202.jpg

spaarnwouden11feb2007160.jpg

spaarnwouden11feb2007081-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben ons weer super vermaakt vandaag. :thumbsup:

Het was hier en daar wel een "beetje" nat en te "zwart" voor ons barreltje. ;)

We begonnen 's morgens vroeg al met heel veel regen en wind, maar gelukkig maakte het zonnetje 's middags een hoop goed."

Tussen de middag, gezellig Hans (Dezperado) geholpen met hamburgers bakken.

's Middags nog even een rondje met Ronald en Astrid gedaan.

Waarschijnlijk is de dynamo overleden, maar we zijn toch gewoon op de accu thuisgekomen.

Onze foto's staan HIER

Groetjes en tot de volgende keer, :blink:

Albert (Ab de Bakkenbouwer) en Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[

Vroeg me af of NIck147 er nu eindelijk een keer bijwas Wrangler 92 had ik niet verwacht.

Hai Dez :bye1: ,.....Wrangler 92 was helaas wegens werkdrukte wederom weer verhinderd.. :angry: .., maar ik probeer het Jeepcamp dit jaar zowieso niet te missen ( moet er zoals het er nu naar uitziet 1 dag eerder voor terug komen van vakantie en de Jeep laten transporteren om het te kunnen halen maar ik moet en zal er zijn. :rolleyes: ...), eerdere evenementen zullen meer regio standplaats zijn zoals Maasvlakte en Strijen :thumbsup: .....Neem aan dat je een keer die kant op komt om wat schorremorie uit deze provincie te ontmoeten.... :huh: ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst naar een meeting geweest. Kwam goed uit dat het dicht in de buurt was.

Na even rondkijken was ik van mening dat het rijden hier niet voor me was weggelegd met mijn standaard ZJ met gewone AT banden.

IK bofte, want als "troost" mocht ik mee met Frank. Tot een uur of 3 heeft hij me een en ander laten zien en gedemonstreerd. Fantastisch!! En bedankt Frank. :thumbsup:

Ik ga kijken of Veldhoven eind maart er voor me inzit. Wellicht kan iemand een wat minder modderig paadje voor me reserveren??

In ieder geval: plezierige kennismaking, goed geregeld alles. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst naar een meeting geweest. Kwam goed uit dat het dicht in de buurt was.

Na even rondkijken was ik van mening dat het rijden hier niet voor me was weggelegd met mijn standaard ZJ met gewone AT banden.

IK bofte, want als "troost" mocht ik mee met Frank. Tot een uur of 3 heeft hij me een en ander laten zien en gedemonstreerd. Fantastisch!! En bedankt Frank. :thumbsup:

Ik ga kijken of Veldhoven eind maart er voor me inzit. Wellicht kan iemand een wat minder modderig paadje voor me reserveren??

In ieder geval: plezierige kennismaking, goed geregeld alles. :rolleyes:

Ik ben vorig jaar met een standaard XJ naar Veldhoven geweest en heb me daar prima vermaakt. 't Is een terrein waar iedereen aan zijn/haar trekken kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al zal onze Marshall Otto er wel iets anders over denken ;)

Waarom duurt het nog zo lang tot de volgende Jeep Academy?

Nee hoor, voor een eerste keer met een "vreemde" auto ging het je prima af, jammer van de electrische problemen

Enne voor je het weet is het 24 maart. :blush:

spaarnwouden11feb2007160.jpg

O ja, wijzen helpt niet :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Otto , bedankt nog he ,voor die routes die net even afweken van de rest! :blush:

Ik dacht doe het ff rustig aan kwam je toch ineens met een lastig heuveltje ! ;)

Maar daar houden we van , jammer van dat kruisje dat brak in je as maar ik heb gezien op t forum dat dat niet echt een probleem gaat worden voor jouw! :whistle:

tot volgende maand ! gr. Dave en Lin. (jammer dat je er niet bij was KOLLEE , je heb t druk hoorde ik......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet echt ff andere prioriteiten stellen... Vind dat in dit opzicht wel jammer, maar goed.

Fijn te lezen dat iedereen het zo naar de zin heeft gehad! Wel schades, maar vallen (hopelijk) mee. En die steekas van Hans begint een standaardschade bij ieder evenement te worden... ;):D

Volgende keer ben ik/zijn wij er absoluut weer bij (waar dan ook...) :blush::whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En die steekas van Hans begint een standaardschade bij ieder evenement te worden... :D:P

Volgende keer ben ik/zijn wij er absoluut weer bij (waar dan ook...) :whistle:;)

Doe maar rustig aan hoor Je mag er best een paar overslaan. Scheelt weer een hoop overuren voor mn lier.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...