Spring naar bijdragen

Jeepstore


gertjan2660
 Share

Recommended Posts

nou sorry , maar ik heb nog niet mee gemaakt dat een garagehouder zn auto's 2 a 3 duizend euro meer adverteert, das niet handig. Als je over 500 euries praat zeg ik ok. Maar duizenden euros vind ik wat dommig. En marktplaats is idd een btje handjeklap. Maar bij een garage of dealer gaat het toch echt niet zo.

Dus jij hebt niet afgedingd toen je je auto kocht??? :yes: Dat bedoel ik dus onderhandelings technieken :yes: ... Heb bij de mijne zo 1500 euro vd prijs eraf geknabbeld en nog is 500 extra bovenop de inruilprijs van de vorige auto. Dus tja...kijk ie wel is televisie, nooit gezien dat er zelfs op nieuwe auto's ettelijke duizenden euro bespaart kunnen worden. Je moet het gewoon doen man..Het is ons nederlanders niet echt gewoon om te onderhandelen. Maar het kan echt wel! Maar goed wie ben ik. En als je autodealers en handelaren gaat vertrouwen...tja wat zal ik zeggen??? Zijn toch meestal goedgebekte jongens die je zo om kunnen praten zodat je een broodje poep nog lekker gaat vinden. :lol: Maar goed jij vindt het dommig...mij best :frusty: . Maar goed, maar mocht je een auto bij de jeepstore kopen, dan zou ik er zeker wat af van zien te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het 4x4 wereld weekend op het terrein Blauwe Meer Loon op zand was er eigenlijk een stand die er verschikkelijk mooi uitsprong, attractief en wervend, mooie dames onder de palmen, geuniformeerde presentatoren en piekfijne presentatie van de jeeps en een lekkere outdoor sound waar je niet aan voorbij kon gaan zonder ze te bezoeken .

http://www.4x4wereld.com/foto/bekijk/?foto=739

mijn complimenten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij hebt niet afgedingd toen je je auto kocht??? :thumbsup: Dat bedoel ik dus onderhandelings technieken :worshippy: ... Heb bij de mijne zo 1500 euro vd prijs eraf geknabbeld en nog is 500 extra bovenop de inruilprijs van de vorige auto. Dus tja...kijk ie wel is televisie, nooit gezien dat er zelfs op nieuwe auto's ettelijke duizenden euro bespaart kunnen worden. Je moet het gewoon doen man..Het is ons nederlanders niet echt gewoon om te onderhandelen. Maar het kan echt wel! Maar goed wie ben ik. En als je autodealers en handelaren gaat vertrouwen...tja wat zal ik zeggen??? Zijn toch meestal goedgebekte jongens die je zo om kunnen praten zodat je een broodje poep nog lekker gaat vinden. :thumbsup: Maar goed jij vindt het dommig...mij best ^_^ . Maar goed, maar mocht je een auto bij de jeepstore kopen, dan zou ik er zeker wat af van zien te krijgen.

Dat zeg ik niet, dat ik er niks vanaf heb gekregen. Heb zeker wel onderhandelt :worshippy: En ik vind niet dat we er te veel aan hebben betaald. Maar als jeepstore een auto op internet heeft staan voor 12000 euro, en als je daar komt zeg tie, zonder te onderhandelen, je mag em voor 9000 euro meenemen, en je kan er dan nog es geld af krijgen, dan snap ik niet dat ie de jeep niet gelijk voor 9000 op het internet zet? De prijzen slaan helemaal nergens op. Zo bedoel ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het 4x4 wereld weekend op het terrein Blauwe Meer Loon op zand was er eigenlijk een stand die er verschikkelijk mooi uitsprong, attractief en wervend, mooie dames onder de palmen, geuniformeerde presentatoren en piekfijne presentatie van de jeeps en een lekkere outdoor sound waar je niet aan voorbij kon gaan zonder ze te bezoeken .

http://www.4x4wereld.com/foto/bekijk/?foto=739

mijn complimenten

Ik bedoel maar...Actieve ondernemer dus, die lekker zn eigen prijspolitiek mag bepalen.

Als je daar geen wagen wilt kopen, nou dan doe je t toch niet! Er op in blijven hakken is volslagen zinloos.

En als hij als ondernemer niet tegen kritiek kan --> ander beroep zoeken! (zoals Hendrik al schreef)

Verder is er hier (naar mijn bescheiden mening) alles wel over gezegd en mag wat mij betreft de slotenmaker langskomen.

(doet ie bij mijn topics ook steeds vaker... ^_^:worshippy: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeg ik niet, dat ik er niks vanaf heb gekregen. Heb zeker wel onderhandelt :whistle: En ik vind niet dat we er te veel aan hebben betaald. Maar als jeepstore een auto op internet heeft staan voor 12000 euro, en als je daar komt zeg tie, zonder te onderhandelen, je mag em voor 9000 euro meenemen, en je kan er dan nog es geld af krijgen, dan snap ik niet dat ie de jeep niet gelijk voor 9000 op het internet zet? De prijzen slaan helemaal nergens op. Zo bedoel ik het.

Ok ok...begrijp 'm. Maar het blijft handel! Als mensen daar auto's voor die prijs blijven kopen...dan snap ik wel dat de prijs niet naar beneden gaat. Als mensen niet meer komen..tja dan gaat de prijs vanzelf naar beneden... Maar ik begrijp idd dat jij het meer bekijkt vanuit marketing/PR oogpunt!?!? Zo van belazer de boel niet... dus krijg je meer klanten! Snap ik helemaal! Maar ja zoals eerder gezegd...ik moet de eerste autohandelaar nog tegen komen die wel een beetje eerlijke prijzen vragen! (voorbeeld: Autohandelaar koopt een Suzuki Alto voor 250 euro en die verkoopt hetzelfde ding met wat lapwerk voor 1250euro. Degene die hem koopt krijgt er weer 250 euro af en die zegt haha dat was goedkoop...die handelaar zeht haha heb ik weer 500 verdient) Maar ja ze zullen toch ook wel altijd een zekere marge in de prijs houden. Maar dat is wederom: hij blij, jij blij! Maar laat het wel duidelijk zijn dat ik de jeepstore niet zit te verdedigen...ben er zelfs nog nooit geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

jeep store.!!!

Ben enkele weken geleden naar een tj van '' 99 6 cil sahara weze kijken in noorden van het land.. kwam daar aan was hij verkocht.. was telefonische verkocht zei de man.. komt hem woensdag halen .. u kunt donderdag even bellen voor de zekerheid.

ik balen... mijn vriendin balen ( was misschiens voor haar) ...

maar ja.... prijs was dacht ik 12950 euro.... nu komt het

zie hem nu bij Jeepstore staan........ prijs 16990 euro 4000 euro er op...

4000 euro........ :thumbsup: ik Zeg niksss......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begon allemaal met een bepaalde Jeep.

Die moest tov de gekochte prijs het dubbele kosten bij verkoop terwijl de Jeep niet helemaal oké was.

Hij is een paar maandjes van de site geweest tot een paar weken geleden toen ie er weer op stond.

Misschien dus toch gemaakt??

In ieder geval is wel weer het uiterlijk veranderd.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo .

ik ben wel positief over hem.

hij zet de jeeps er zeker netjes bij

als ze een beetje slechte lak of zo hebben worden ze direct gespoten .

en als er iets aan mankeerd gaan ze direct naar gp service.

en heb er daar al veel zien staan van hem.

ze gaan gewoon piekfijn de deur uit.

en volgens mij als er iets aan mankeerd nadien.

zal hij dit zeker oplossen.

volgens mij teld dit ook en niet alleen de prijs.

mvg maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...