Spring naar bijdragen

Jeepstore


gertjan2660
 Share

Recommended Posts

Welkom.. het is een heel verhaal. :)

Ik krijg het gevoel dat je je aan het verdedigen bent, terwijl je niet de eigenaar bent?

Vreemd, want normaal gesproken neemt niemand zomaar zoveel moeite voor zo'n verhaal. Op zich dan een positief punt.

Je punten gaan vooral over geld, en dat is inderdaad waar het meeste commentaar over ging.

Veel Euries voor een YJ, dat ziet er gewoon vreemd uit.

Ik neem aan dat je het daar op zich mee eens bent? ?12.000,- is een boel. (wat niet zelden voorkomt voor een YJ van 13 jaar oud)

Dan heb ik het niet over after-sales of technische zaken, dat zal best allemaal in orde zijn zoals het hoort. Maar dat is bij andere zaken natuurlijk ook zo.

Verder is het ook opvallend dat er na de in eerste instantie vrij negatieve berichtgeving er niemand meer is geweest die ook maar een minimale klacht over de Jeepstore heeft geuit.

De laatste post in het betreffende topic is van maanden geleden, dit kwam doordat een heel bekende YJ ineens 2x zo duur op de site stond van de Jeepstore.

Voor het verschil in aankoop en verkoop zal de YJ vast helemaal verbouwd zijn, anders is het niet te verklaren. :thumbsup:

Daarna heeft niemand er ook maar de moeite genomen om erop door te gaan, geen klachten meer en geen gezeur over de prijzen.

Dus... jullie(?) zullen vast wel iets goed doen, anders komt de naam veel vaker voor.

Kortom, mijn mening is dat je eigenlijk veel te laat met dit topic komt. Had je meteen de redenen kunnen geven was het waarschijnlijk met de 'slechte naam' helemaal niks gebeurd.

(volgens mij hebben jullie(?) helemaal geen slechte naam, alleen dat het duur shoppen is)

ps:

op de site van de Jeepclub vind je onze link. Maar er zijn geen directe banden met JCN, behalve dan de vriendschappelijke. (en dat er velen lid zijn van JCN natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met het verhaal van Kameel 110% eens!

Je reactie is een beetje aan de late kant, maar absoluut goed bedoeld, daar twijfel ik niet aan.

Over de kwaliteit van de Jeepstore is ons/mij geen negatief verhaal bekend.

Het enige wat idd wel eens naar voren komt zijn de prijzen die gehanteerd worden. Dat kun je duur of niet duur vinden/noemen, blijft uiteindelijk de keuze van de ondernemer zelf, daar gaan wij niet over. We mogen er wel een mening over hebben uiteraard.

En dat voorbeeld van Kameel met die ons bekende Jeep; dat deed idd wat lachwekkend aan.

Overigens vind je op dit Forum (en ook binnen de Jeep Club) héél veel ondernemers (ondergeteknde bijv.), dus van risico's etc. weten we ook echt wel het e.e.a.

Nogmaals; het is de keuze van Jeepstore het prijsniveau te hanteren wat ze hanteren en daarmee een specifieke groep te bedienen. Dat is hun keuze die we volledig respecteren.

Ik wens de Jeepstore dan ook hele goede omzetten toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we niet vergeten het ondernemers risico en renteverlies.</span>

Kom kom, overdrijven is ook een vak. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de meeste auto's worden ingekocht van particulieren, er behoeft dan alleen BTW te worden afgedragen over het verkoopbedrag minus aankoopbedrag (margeregeling). Als er geimporteerd wordt of gekocht van een onderneming, is de betaalde Omzetbelasting aftrekbaar als voorbelasting op de af te dragen Omzetbelasting. Hetzelfde geldt voor de inkoop van reparaties en onderdelen. BTW over de omzet betaalt echt geen ondernemer, tenzij de kosten die hij maakt absoluut nihil zijn, dan wel alleen uit personeels- en rentelasten bestaan. Sterker nog, een ondernemer betaalt zakelijk gezien helemaal geen BTW. Hij ontvangt de Omzetbelasting die hij boven het verkoopbedrag in rekening brengt en trekt daarvan alle Omzetbelasting af die hij over zijn kosten betaalt. (En dat is de betekenis van BTW: Belasting over de Toegevoegde Waarde). Het voorrecht van BTW betalen is uitsluitend voorbehouden aan de consument. :)

Belasting over inkomsten (in dit geval vermoedelijk: winst minus zelfstandigenaftrek en wellicht nog andere aftrekposten betaald elke ondernemer, zo goed als elke werknemer of uitkeringstrekker via de Loonheffingen zijn bijdrage aan de gemeenschap mag leveren. Niets nieuws onder de zon dus, en ondanks onze tegenzin mocht iedereen wensen dat de heffing Inkomstenbelasting substantieel zou zijn, want dan is het inkomen ook substantieel. :thumbsup:

Inderdaad gingen de meeste reacties over geld. Het is natuurlijk moeilijk om uit te maken wanneer iets duur is, of wanneer iets gewoonweg veel geld kost.

Het is goed koopmansgebruik om zo goedkoop mogelijk in te kopen en zo duur mogelijk te verkopen, maar dan moet de mogelijke koper niet het gevoel hebben dat iets heel erg duur is. Ik ken het bedrijf Jeepstore zelf niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het goede koopmanschap niet door iedereen gewaardeerd wordt omdat men kennelijk niet in staat is om behalve de auto ook een stuk overtuiging van de geleverde diensten mee te verkopen. En dan is men er gewoon niet van te overtuigen dat het geleverde niet te duur is. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is natuurlijk het gevaar van dit topic, gestart door de reactie van Jeepbrother... dat dit ontaart in een mini-cursus bedrijfseconomie en belastingregime voor de startende ondernemer..

Ik ben het overigens met de conclusie van mijn bovenbuurman niet eens waar Newbe schrijft;

Ik ken het bedrijf Jeepstore zelf niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het goede koopmanschap niet door iedereen gewaardeerd wordt omdat men kennelijk niet in staat is om behalve de auto ook een stuk overtuiging van de geleverde diensten mee te verkopen. En dan is men er gewoon niet van te overtuigen dat het geleverde niet te duur is.

Het verhaal over duur zingt hier op het Forum rond, de mening en reactie van zijn klanten kennen we niet. Die zal hij ongetwijfeld hebben, want was anders al lang verdwenen.

Met dit soort conclusies hou je juist dat "verhaal" in leven.

Je kunt iemand niet kwalijk nemen dat hij/zij welke prijs dan ook vraagt voor een product.

Het is aan de potentiële kopersgroep of zij met een bedrijf wel of niet in zee gaan en bereid zijn die prijs te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben onze jeep bij de Jeepstore gekocht en zijn hier heel tevreden mee.

De klantvriendelijkheid is er super, en hij komt heel eerlijk en betrouwbaar over.

Als er wat is met de jeep kunnen we altijd bij hem terugkomen en worden dan netjes geholpen.

Hij levert hele mooie en complete jeeps af en je kan ze krijgen zoals je hem wilt.

Wij hebben alleen maar lof over dit bedrijf en zullen er ook zeker bij terug blijven komen. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben onze jeep bij de Jeepstore gekocht en zijn hier heel tevreden mee.

De klantvriendelijkheid is er super, en hij komt heel eerlijk en betrouwbaar over.

Als er wat is met de jeep kunnen we altijd bij hem terugkomen en worden dan netjes geholpen.

Hij levert hele mooie en complete jeeps af en je kan ze krijgen zoals je hem wilt.

Wij hebben alleen maar lof over dit bedrijf en zullen er ook zeker bij terug blijven komen. :thumbsup:

Kijk...dat bedoel ik dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het helemaal eens met Djeepie. Als ik de Jeepstore een cijfer moet geven voor gastvrijheid dan krijgt hij een dikke 10! De prijzen van de jeepstore liggen wel wat aan de hoge kant maar je krijgt er wel een stukje service bij die je misschien ergens anders niet krijgt. De eigenaar heeft mij altijd goed te woord gestaan en gaf mij goed advies.

Afgelopen maandag heb ik een jeep bekeken. Daarna ben ik naar de jeepstore gereden. De eigenaar is samen met mij achter de computer gaan zitten en heeft mij advies gegeven over die auto, terwijl die jeep niet eens van hem is. Dat noem ik klantvriendelijkheid.

Het is natuurlijk voor iedereen anders. Bij de ene winkel heb je een ?klik?en bij de andere niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is natuurlijk het gevaar van dit topic, gestart door de reactie van Jeepbrother... dat dit ontaart in een mini-cursus bedrijfseconomie en belastingregime voor de startende ondernemer..

Ik ben het overigens met de conclusie van mijn bovenbuurman niet eens waar Newbe schrijft;

Ik ken het bedrijf Jeepstore zelf niet, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het goede koopmanschap niet door iedereen gewaardeerd wordt omdat men kennelijk niet in staat is om behalve de auto ook een stuk overtuiging van de geleverde diensten mee te verkopen. En dan is men er gewoon niet van te overtuigen dat het geleverde niet te duur is.

Het verhaal over duur zingt hier op het Forum rond, de mening en reactie van zijn klanten kennen we niet. Die zal hij ongetwijfeld hebben, want was anders al lang verdwenen.

Met dit soort conclusies hou je juist dat "verhaal" in leven.

Je kunt iemand niet kwalijk nemen dat hij/zij welke prijs dan ook vraagt voor een product.

Het is aan de potentiële kopersgroep of zij met een bedrijf wel of niet in zee gaan en bereid zijn die prijs te betalen.

Sorry, het was zeker niet mijn bedoeling een mini-cursus te geven. Het gaat me eerder om de argumenten die worden aangegeven. Dan moet je geen argumenten aangeven die op de exploitatie van een bedrijf hooguit enige weerslag vinden voor wat betreft de liquiditeit en/of financiering.

Mijn betoog is er ook niet op gericht dat Jeepstore goedkoper zou moeten zijn, uiteindelijk mag hij dat helemaal zelf uitmaken want alleen hij weet welke kosten hij moet maken en wat hij zelf aan inkomen over wil houden. En de klant mag inderdaad zelf beoordelen of hij de gevraagde prijs reëel vindt of niet.

Het kan best zijn dat Jeepstore een zeer goede leverancier is en het geld dubbel en dwars waard, maar uit reacties uit het verleden is gebleken dat men hem toch wel "aan de prijs"vindt. Ik heb geen stroom van reacties gezien die duiden op oneigenlijke praktijken. Maar kom dan met de argumenten waarom dat zo is en hef geen klaagzang aan over kosten die je niet maakt en beargumenteer waarom je wel duurder, maar ook veel beter bent. Kortom, ik heb geen klachten en zie wel aanprijzingen, maar Jeepbrother slaat met zijn argumenten gewoon de plank een beetje mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan best zijn dat Jeepstore een zeer goede leverancier is en het geld dubbel en dwars waard, maar uit reacties uit het verleden is gebleken dat men hem toch wel "aan de prijs"vindt.

Dat is dus dan ook het enige wat er ooit aan klachten te lezen waren.

De redenen die de topicstarter aanhaald zijn dan niet eens meer van belang, wat overblijft is wat de klant kan en wil betalen.

Kennelijk werkt het. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GETUT !!!!!!!

Als een ondernemer niet tegen commentaar kan moet hij

gisteren stoppen.

En autohandelaren zijn en blijven gevaarllijk en dat is niet door mij verzonnen.

Kortom jouw actie om hem onder de aandacht te brengen is gelukt.

En Jeepland is voor de kenners doorzichtig en voor de nieuwkomers hebben we

de Jeepstore.

Gr

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de jeepstore niet en ga daar derhalve niet over oordelen....

Wel heb ik een hele simpele voor alle bovenstaande dingen....

Onze jeep-wereld is een hele kleine....iedereen kent elkaar en praat over bedrijven.

Soms positief en soms negatief.

Als een bedrijf zijn werk goed doet tegen een goede prijs zal dit heel snel mondeling de ronde doen...

Helaas voor een bedrijf geld dat ook voor slechte berichten.

Dus als de jeepstore eerlijke handel drijft en bestaat uit mensen die echt jeepfan zijn...dan zullen de berichten vooral positief zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teken dan teminste met je echte naam, als je zo'n fan van de Jeepstore bent !

Anders vat ik het gewoon op als reklame!

Ik ken de Jeepstore niet, en als ik dit zo lees van jou,neemt dit bij mij alle zin om ze te leren kennen ook weg...............anti reklame dus

Ik HAAT het gewoon,dat mensen het voor een ander opnemen.........ik neem aan dat deze meneer van de Jeepstore heel goed zich zelf kan verdedigen als hij dit nodig acht.

Mvg Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen

Hier ben ik weer.

Vanmorgen een reactie op het forum geplaatst.Het was even zoeken hoe het e,a werkt.Blijkbaar heb ik een reactie gegeven op een Topic wat niet meer helemaal recent was. :huh: Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren weinig aandacht heb besteed aan deze site.Ik heb er wel eens op gekeken maar de laatste weken pas achtergekomen hoe het e,a werkt en dat er veel mogelijkheden zijn. :)

Het is een genot om te ontdekken hoe leuk deze site is.Ook vind ik het heel leuk om te zien dat er veel reacties zijn gekomen op de topic. :thumbsup: Vorige week had ik pas de reacties gelezen over de Jeepstore en daarom wilde ik daar even iets over kwijt.

Het is mooi om te lezen dat er veel reacties op zijn gekomen.In de eerste reactie hebben we een uitleg gekregen over de BTW aangifte die er is voor een zelfstandig ondernemer en hoe de aangifte inkomsten belasting werkt.Ik doe de boekhouding voor mijn vrouw en ik ben altijd van mening geweest : Hoe meer BTW zij moet afdragen hoe beter het is , immers als zij nooit hoeft te betalen dan zou het ook niet goed zijn.

Met de calculatie moeten we daar wel rekening mee houden.Dit al helemaal als we gebruikte auto's ( geen btw auto's ) gaan verkopen . Maar goed daar is dit forum niet voor om hier over te gaan praten.

De reden was voor mij simpel: Ik heb een topic geplaatst omdat ik dit soort reacties heb gelezen en ging over de Jeepstore.

Ik ken een spreekwoord en dat heet : mannelijk orgaan nooit teveel over jezelf want dat doen anderen wel "

Ik ben geen einselganger maar een teamplayer.De ervaringen die ik heb in de Jeepwereld is dat iedereen besmet met het virus super enthausiast is.Iedereen is bereid elkaar te helpen en staat voor elkaar klaar.

Ik wil met deze reactie absoluut geen reclame maken voor de Jeepstore.Walter zijn reactie was ook" waarom teken ik niet met mijn naam"?

Heel simpel:

Het gaat om de strekking van het verhaal en niet om de persoon die het schrijft.

Het kan zijn dat ik Walter wel eens heb gezien of kan ook zijn dat je bij ons bent geweest maar Haten is een woord wat in mijn woordenboek niet voorkomt. ( kost zoveel negatieve energie )

Als ik door de stad loop en iemand wordt onterecht in elkaar geslagen omdat hij toevallig een andere huidskleur heeft zal ik het voor die persoon opnemen.

Mijn irritatie was alleen dat er vaak te snel een oordeel wordt gegeven over zaken waar mensen inhoudelijk te weinig over weten.

Voor iedereen die graag wil weten wie ik ben moet maar kijken op www.jeepstuff.nl

Sommige kennen mij als de mudbrother. ( nr 1 )

Ik ga vaker kijken op de site en tot heden met veel plezier op gekeken.

Groeten :

Gertjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... kweenie of dit topic, als nieuw member hier, zo'n handige zet is....

Vooral omdat je aangeeft "banden" met de Jeepstore te hebben, roept natuurlijk vragen op die het imago van de Jeepstore hier geen goed zullen doen...

Zelf heb ik me wel uitgelaten over de Jeepstore praktijken. Ik zeg niet dat ze slechte auto's verkopen of prudsers zijn. Ik durf wel te zeggen dat ze nogal aan de prijs zijn, en dat veelal de gemaakte aanpassingen in het terrein zo goed als nutteloos zijn! ( 33ers onder een auto met 4" lift kan écht niet flexen! )

Als "streetcruisers" zijn ze wél geschikt natuurlijk... maar waarom dan MT banden eronder???

Al met al vind ik het bedrijf duur, en de tentoongestelde waar ziet er misschien goed uit, geprepareerd is het amper te noemen. Dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat de auto's slecht zijn of de service ver te zoeken is. En dat lees je ook tussen de berichten hierboven!

Ik ben het dus met de slotzin van Blackbear eens ( En da's volgens mij voor het eerst :) ):

Jeepland is voor de kenners doorzichtig en voor de nieuwkomers hebben we

de Jeepstore

sorry... :huh:

Owja.... Natuurlijk heet ik je wel van harte welkom hier!!! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haat het.......er staat er niet ik haat jou! Gert-Jan!

En.....Ja,ik ben wel eens bij jullie in de garagebox geweest.

Net als wat hier boven te lezen valt niet zo"n handige zet om zo te beginnen op een forum lijkt mij......

maar ja, een held ben je wel als je het op neemt voor de gekleurde medemens..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, wat een zwaar topic.

Over Jeepstore kan ik alleen maar zeggen dat ze vreselijk hun best doen en zeer vriendelijk zijn.

Dat er leden zijn die de prijzen niet reëel vinden is ook te begrijpen.

Jeep en zeker de Wrangler zit in een speciaal segment van de markt.

De Wrangler is natuurlijk geen gewone "kantoor" auto. Hij wordt vooral gekocht (en gewild) door uitersten, de ene kant de rijder die niet bang is voor vieze handen, de andere kant de bezitter die het om het uiterlijk (imago) gaat.

Hier op het forum zitten veel van de jongens (ook meiden zelfs, mooi) die niet bang zijn voor het zware werk en vieze handen, die weten alles van hun Jeep, ook de prijzen. Het uren, zelfs dagen aan je wagen sleutelen zien ze als het betere tijdsverdrijf, het uitlaten van hun Jeep in het terrein natuurlijk ook. Voor deze jongens maakt het niet uit waar ze hun Jeep kopen, ze weten alle pijntjes snel te vinden en ook weer snel te verhelpen (meestal met de hulp van andere leden. Zij weten dan ook prima in te schatten wat zo'n hobby kost en nog zal gaan kosten. En zullen niet (meer) zo gauw schrikken van een mankement.

De ander groep Jeepers wil graag het imago kopen/hebben maar wil/kan daar (nog) niks technisch mee. Die zal toch ook zijn Jeep ergens vandaan moeten halen en daar is JS dan weer goed voor. Want kopen op MP is voor zoiemand hetzelfde als het winnende staatslot uit proberen te zoeken.

Het geeft ze dus een goed gevoel en veel gemak, dan is het logisch dat dat iets kost. Voor JS is het dus zaak om de (potentiele) klanten dit gevoel te laten behouden, dan hebben zij (en die prijzen) voorlopig recht van bestaan.

Wat zou het trouwens wel niet kosten als je hem bij de dealer nieuw koopt en daar meteen om laat bouwen zoals ze bij JS doen, ik gok nog meer.

De tussengroep, die stiekem ook zal bestaan koopt geloof ik een Opel of Peugeot en er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan idd hele hoge prijzen bij jeepstore, maar bij echte interesse, haalt Iwan er zo 2000 euries af. Dus in wezen zet ie de jeeps gewoon te duur op internet!? Das mischien dan niet zoon handige zet van em. Maar niks anders dan lof over Jeepstore, want in 1e instantie hadden wij een wrangler gekocht bj '91, een 2.5L, maar die werd gestolen(na de apk keuring). Hij heeft voor ons een 4.0L uit '93 gezocht en aangeboden voor dezelfde prijs. En volgens ons niet een te hoge prijs? Hij werd keurig afgeleverd, apk-tje, beurtje, onderkant helemaal getactileerd(of hoe je het ook schrijft) moterkap opnieuw gespoten, wrangler sticker erop geplakt, mooie wielen, bullbar enzvoorts. Dus nogmaals, geen negatieve uitlatingen over jeepstore. Er is idd gespekuleerd over de prijs, maar that's it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, wat een zwaar topic.

Over Jeepstore kan ik alleen maar zeggen dat ze vreselijk hun best doen en zeer vriendelijk zijn.

Dat er leden zijn die de prijzen niet reëel vinden is ook te begrijpen.

Jeep en zeker de Wrangler zit in een speciaal segment van de markt.

De Wrangler is natuurlijk geen gewone "kantoor" auto. Hij wordt vooral gekocht (en gewild) door uitersten, de ene kant de rijder die niet bang is voor vieze handen, de andere kant de bezitter die het om het uiterlijk (imago) gaat.

Hier op het forum zitten veel van de jongens (ook meiden zelfs, mooi) die niet bang zijn voor het zware werk en vieze handen, die weten alles van hun Jeep, ook de prijzen. Het uren, zelfs dagen aan je wagen sleutelen zien ze als het betere tijdsverdrijf, het uitlaten van hun Jeep in het terrein natuurlijk ook. Voor deze jongens maakt het niet uit waar ze hun Jeep kopen, ze weten alle pijntjes snel te vinden en ook weer snel te verhelpen (meestal met de hulp van andere leden. Zij weten dan ook prima in te schatten wat zo'n hobby kost en nog zal gaan kosten. En zullen niet (meer) zo gauw schrikken van een mankement.

De ander groep Jeepers wil graag het imago kopen/hebben maar wil/kan daar (nog) niks technisch mee. Die zal toch ook zijn Jeep ergens vandaan moeten halen en daar is JS dan weer goed voor. Want kopen op MP is voor zoiemand hetzelfde als het winnende staatslot uit proberen te zoeken.

Het geeft ze dus een goed gevoel en veel gemak, dan is het logisch dat dat iets kost. Voor JS is het dus zaak om de (potentiele) klanten dit gevoel te laten behouden, dan hebben zij (en die prijzen) voorlopig recht van bestaan.

Wat zou het trouwens wel niet kosten als je hem bij de dealer nieuw koopt en daar meteen om laat bouwen zoals ze bij JS doen, ik gok nog meer.

De tussengroep, die stiekem ook zal bestaan koopt geloof ik een Opel of Peugeot en er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Dit heb je mooi geschreven.Ik kan mij hier heel goed bij vinden en sluit mij hierbij volledig aan. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan idd hele hoge prijzen bij jeepstore, maar bij echte interesse, haalt Iwan er zo 2000 euries af. Dus in wezen zet ie de jeeps gewoon te duur op internet!? Das mischien dan niet zoon handige zet van em. Maar niks anders dan lof over Jeepstore, want in 1e instantie hadden wij een wrangler gekocht bj '91, een 2.5L, maar die werd gestolen(na de apk keuring). Hij heeft voor ons een 4.0L uit '93 gezocht en aangeboden voor dezelfde prijs. En volgens ons niet een te hoge prijs? Hij werd keurig afgeleverd, apk-tje, beurtje, onderkant helemaal getactileerd(of hoe je het ook schrijft) moterkap opnieuw gespoten, wrangler sticker erop geplakt, mooie wielen, bullbar enzvoorts. Dus nogmaals, geen negatieve uitlatingen over jeepstore. Er is idd gespekuleerd over de prijs, maar that's it.

Zo hehe... Tuurlijk zet de Jeepstore het aangeboden spul wat duurder neer.... Tuurlijk snap ik dat ze meer vragen dan gebruikelijk, dat doet toch elke autohandelaar. Beetje eraf, beetje erbij, beetje eraf en voila je hebt een prijs waar beide partijen blij mee zijn! :D

Ik weet niet hoe het bij jullie is gegaan, maar zo heb ik mijn wagentje ook aangeschaft(niet bij de jeepstore maar een bedrijf dat handelt in porches, mercedesen etc. etc. enzo)! Als je een eigen zaak runt zou je het toch niet anders doen...kom op, dat is zaken doen en niet alleen met auto's. Denk je dat jou baas het anders doet??!!?? Denk het niet!...blijft altijd handje klap. Ik ken de Jeepstore niet persoonlijk, maar zo doen ze het allemaal...Kom op wees realistisch!

Als jij je wagen verkoopt (op MP ofzo) doe je het toch ook niet voor een schijntje omdat die ander jou dan een fijne gozer vindt!

Je zal altijd een middelpunt zoeken tussen fijn voor hem en fijn voor jou! <_<

Je moet bij elke auto er wat af zien te krijgen anders naai je jezelf!

De een betaald de hoofdprijs en de ander niet omdat z'n onderhandelings technieken beter zijn! So what!!! Zo gaat het al een paar duizend jaar! Ik zou de genoemde prijzen ook niet betalen, maar er alles doen om er zoveel mogelijk af te krijgen! En dan zie je wel hoever je komt! Is het niet naar je zin de prijs, nou dan toch niet, voor jou wel een ander!

Maar kom ach.. voor het spul dat ze erop hebben gezet daar...12000 euro gemiddeld en zover ik de kwaliteit aan de foto's kan zien...en je kan daar nog wat af zien te krijgen... ik denk dat je niet echt een slechte koop hebt! Ze worden wel duurder aangeboden! En niet geheel gemodificeerd...ach wat zijn we nou met z'n alle aan het doen hier...jawel aan het modificeren! Er zit altijd wel wat aan wat we willen veranderen...

En vergeet niet!!! WE RIJDEN NOG STEEDS MET Z'N ALLE "IN LIEFHEBBERS" AUTO'S!!! :lol: Zijn altijd duurder als normaal! Wat wij betalen voor een auto rond het jaar 1990, daar kunnen we een behoorlijke moderne 2e hands gezinsauto (bah :huh: ) waar maxicosi's in kunnen, voor kopen. :whistle::bye1::lol: (nogmaals bah :cry: )

Nou ja goed...allemaal! het Moraal van dit verhaal! Concludeer het zelf of het te duur is!

O ja en Jeepbroertje (brother)...Laat je niet afschrikken door al dit serieuze gedoe...Dit Jeepforum is echt een super site waar je van alles kan leren en opdoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou sorry , maar ik heb nog niet mee gemaakt dat een garagehouder zn auto's 2 a 3 duizend euro meer adverteert, das niet handig. Als je over 500 euries praat zeg ik ok. Maar duizenden euros vind ik wat dommig. En marktplaats is idd een btje handjeklap. Maar bij een garage of dealer gaat het toch echt niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...