Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Afgelopen vrijdag, rond 11:45, op de A13 richting Rotterdam, eerste een witte Waggie met een paar honderd meter erachter een goudkleurige Wrangler.

Rond 12:15, op de A4 richting Amsterdam, een witte verhoogde YJ met een vrouwspersoon achter het stuur.

Sorry, was afgelopen donderdag.

Tevens die dag ook nog een collega-Jeeper gespot op de huishoudbeurs... Of toch niet?

GroeneBeer.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

vandaag gespot met mijn witte trekker-oplegger toen ik onderweg was naar denekamp toe. tussen veghel en apeldoorn div jeeps. die volgensmij onderweg waren naar veldhoven toe. keb ook nnaar div jeeps een grootlicht signaal gegeven en gezwaaid. ze zullen wel denken wie is die malloot nou weer. en op de terugweg ben ik ook div jeeps tegengekomen. maar vond wel tegenvallen dat er weingig modder opzat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging nog even de auto van mijn schoonzus door de carwash halen (wat weer spannend was want deze auto is volledig gewrapt) maar gelukkig geen probleem.

Maar na ik wat rond had staan turen en in het zonnetje had gestaan viel mijn oog op de wagy B) hij staat bij een garage achter geparkeerd en ik heb geen idee of hij te koop is of van wie hij is want zoveel jeepjes rijden er hier in de buurt niet rond.

post-4288-0-08952400-1332444419_thumb.jp post-4288-0-66067500-1332444431_thumb.jp

post-4288-0-51048800-1332444440_thumb.jp

post-4288-0-99974800-1332444454_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...