Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

afvoerputje van een balkon verstopt. Trekveer gekocht 37 euries veer naar de kl&^$^%#%$@ getrokken draaide zich in een grote knoop.

Toen maar de ontstoppingsdienst gebeld. Kost dat meneer ? eur 57 per uur incl voorrijden !. OK komt U maar.

5 minuten ontstopt + 45 minuten koffie drinken en ouwehoeren. = € 57,00 cloud3bh.gif

maar is goedkoper dan de tandarts smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht wakker gelegen van dat kl*te onweer .... mad.gif

En nou zijn m'n leerlingen HAVO en VWO met de eindexamens bezig; ergo de rest van de week door een stapel nakijkwerk ploegen mad.gif

Daar gaat m'n vrije Hemelvaartweekeinde mad.gif :bye2: frusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat even te twijfelen of ik dit niet in het "blij" topic moest plaatsen maar ik zal de goden niet verzoeken en toch maar gaan mopperen.... Waarom?!?! Heel simpel! Vrijdag, zaterdag en zondag moest Astrid werken dus vanavond eindelijk weer samen een avondje op de bank met z'n tweetjes..... NOT DUS!!! Madam moest zo nodig op pad om de Wrangler aan een kollega te tonen... dry.gif

Joost mag weten waar ze uithangt.... jullie moesten 'ns weten hoeveel Zandvoortse beachboys 's avonds "op jacht" gaan... huh.gif

IK WIL MIJN MEISJE TERUG!!! unsure.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat even te twijfelen of ik dit niet in het "blij" topic moest plaatsen maar ik zal de goden niet verzoeken en toch maar gaan mopperen.... Waarom?!?! Heel simpel! Vrijdag, zaterdag en zondag moest Astrid werken dus vanavond eindelijk weer samen een avondje op de bank met z'n tweetjes..... NOT DUS!!! Madam moest zo nodig op pad om de Wrangler aan een kollega te tonen... dry.gif

Joost mag weten waar ze uithangt.... jullie moesten 'ns weten hoeveel Zandvoortse beachboys 's avonds "op jacht" gaan... huh.gif

IK WIL MIJN MEISJE TERUG!!! unsure.gif

Ronald

uuuhh, als ik dr zie, zal ik dr naar huis sturen, ok?

Anders kom je maar hier naar toe, gaan we het Lochemse nachtleven onveilig maken...... wacko.gif

Dat is er nl niet wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uuuhh, als ik dr zie, zal ik dr naar huis sturen, ok?

Anders kom je maar hier naar toe, gaan we het Lochemse nachtleven onveilig maken...... wacko.gif

Dat is er nl niet wink.gif

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Het zou me niks verbazen... 't was akelig gezellig bij jullie. Maar het Lochems nachtleven?!!? ohmy.gif Da's een uitdaging.... laugh.gif

Nou ja, kan ik zodadelijk tenminste weer posten in het "blij-topic" als ze weer thuis komt... laugh.gif

Zeg Kameel, zeker geen kleine kids thuis?! cool.gif Laat die terroristen van ons een uurtje alleen en je herkent je huis niet meerterug... ze zijn te huur voor verbouwingen en sloopwerken. ph34r.gif

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Kameel, zeker geen kleine kids thuis?! cool.gif Laat die terroristen van ons een uurtje alleen en je herkent je huis niet meerterug... ze zijn te huur voor verbouwingen en sloopwerken. ph34r.gif

Ronald

pff... weinig creativiteit hoor... er zijn zat aanhangers voor YJ's. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer thuis sad.gif Tja dan rij je naar een excollega (of is het college als het vrouwelijk is??) om MIJN wub.gif WRANGLER te tonen.

Oke ze loopt mee naar buiten kijkt en zegt : "tjee wat is het koud he?Zullen we een bakkie doen?"

Dan vraag ik je ?! In 15 sec. kun je geen auto bewonderen!!

Ron is dan huiverig voor alle mannelijke aandacht ( tongue.gif hihihihi ... met mijn polo had ik het niet! Raar he?!),MAAR mannen zien wel dat het een plaatje is!!

Morgen weer een vrije avond tongue.gif denk dat ik maar langs de boulevard ga rijden HAHAHA

Astrid.

PS mijn radio doet het GEWELDIG (dankzij de mopperende Ronald).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijne werd destijds door m'n schoonzuster bekeken:

"Jee... wat een antiek model".

mad.gifmad.gif

Ik heb geantwoord dattie jonger was dan zij... tongue.gif

biggrin.gif GEWELDIG!!

Gelijk de kop indrukken!!

Mij is opgevallen dat er 3 mogelijkheden zijn

1 teveel geld (ivm wegenbelasting en de dorst van mijn Jeepie)

2 asogedrag

3 ach ieder het zijne MAAR voor dat geld had je ook een mooie ach noem ze op ... opel vw ford etc etc kunnen kopen

Ik ben blij en gelukkig ermee en kan niet wachten tot ik er weer mee mag/kan rijden .... laat ze maar l*llen!!

Astrid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...