Spring naar bijdragen

APK keuring


jeeped
 Share

Recommended Posts

hieperdepiep! Ook Astrid's Jeep heeft sinds vandaag weer een verse APK!! :whistle:

Kruisje rechtsvoor was niet goed, gordel vervangen en een grote beurt gehad. Voorlopig kan de wagen er weer tegen en kunnen we ons focussen op montage van de 3" body lift en de nieuwe velgen en banden die ik hopelijk volgende week kan ophalen.

Met dank aan Dez voor de"z"kundig advies!! :no: Knuf van As hou je nog tegoed!!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de Jeep gekeurd.

Schade:

Handremkabel vervangen

Catalisator moeten plaatsen (hobbiebobding van een Ford siera werkte prima) ligt nu weer voor 1 jaar in de stal.

stuurkogelhoesje

Al met al ben ik tevreden, morgen met 4x4 limburg naar Erkenlenz (Duitsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, tijd voor een klein feestje!

Het is gelukt hoor, in tweede instantie, met dank aan Jeepmania, is ie door de keuring.

Kunnen we weer een jaar lang bezig zijn met leukere dingen aan de Jeep versleutelen. :):( :(

Gefeliciteerd!

De mijne gaat vrijdag voor een aantal aanvullende reparaties terug. Dan moet-ie ook in orde zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feli Jim! :D

:cry: We duimen gewoon verder Rick!! :D

Heeft geholpen!

Vandaag weer 'n verse APK gekregen.

Waar 't feitelijk om hing waren versleten draagarm-rubbers, en die moesten besteld worden. Maar ik heb meteen wat andere zaken laten vervangen (komt nog wel in m'n project-topic) met als gevolg dat-ie merkbaar strakker stuurt nu.

Alleen wordt de rekening nog nagestuurd. Ik zal dan wel in 't moppertopic te vinden zijn :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...