Spring naar bijdragen

Fiat Weigert Garantie Vanwege Modder Onder Motorkap


Raven
 Share

Recommended Posts

Tja, wie gaat nu ook offroad rijden met een Jeep ...

 

Toch bizar verhaal, maar wel zeer subjectief van die verantwoordelijke, omdat er bij iedere auto na gebruik wel wat vuil hangt, dus waar is de limiet ?

 

Als je daarmee naar de rechtbank zou stappen, lijkt dit een gewonnen zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep.nl maar eens een desbetreffende vraag gesteld en een vaag antwoord teruggekregen:


 

 

Hartelijk dank voor uw e-mail. Onze excuses voor de late reactie. Wat uw vraag betreft kunnen wij u als volgt informeren.

 

Het is inderdaad correct dat de garantie kan komen te vervallen op het moment dat u offroad gaat rijden met uw voertuig. Voor meer informatie hieromtrent verwijzen wij u naar uw erkende Jeep dealer.

 

Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben ge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

staat bij : Recente berichten van anderen over Jeep Nederland

 

zie nu dat deze is weg gehaald. :unsure:  :D

 

Volspammen dan, kritische reacties van anderen op je bedrijven pagina verwijderen is not done!!

 

Nils, kun je nog reacties plaatsen of ben je al geblokkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt nu de dealer gemaild ?........

 

Het enige mailadres wat ik bij de lokale Jeep-dealer ( GIVA ) kan vinden, verwijst weer naar FIAT :unsure:

De garantievoorwaarden zijn wel te downloaden bij GIVA en daarin staat:

 

De Garantie dekt geen defecten of gebreken die, geheel of gedeeltelijk, veroorzaakt of verergerd zijn door:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vandaag een Jeep-dealer gesproken!

 

Ook hij kon niet duidelijk achterhalen of je met een Jeep het terrein in kan zonder je garantie te verliezen, of niet.

Sportevenementen zijn uitgesloten, dus een jeep-academy, die ze nota bene zelf aanbieden, mag schijnbaar niet.

Maar valt een bezoek op eigen gelegenheid aan B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige mailadres wat ik bij de lokale Jeep-dealer ( GIVA ) kan vinden, verwijst weer naar FIAT :unsure:

De garantievoorwaarden zijn wel te downloaden bij GIVA en daarin staat:

 

De Garantie dekt geen defecten of gebreken die, geheel of gedeeltelijk, veroorzaakt of verergerd zijn door:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tenzij je in de Mopar catalogus gaat shoppen en het bij de dealer laat monteren lijkt me. Brengen ze een hele lijn Mopar performance onderdelen uit en dan zou je garantie vervallen? Denk niet dat ze daar mee wegkomen, zeker in de US zelf niet.

 

Lijkt me ook sterk dat de garantie vervalt als je aan de Jeep Academy van Jeep zelf meedoet, die bij een nieuwe wordt aangeboden. Is geen sportevenement. Zou wat zijn als je daar iets kapot rijd en Jeep zegt zoek het maar uit. Zal dan waarschijnlijk wel op de dealer zijn bord komen die het repareert omdat hij zijn klant natuurlijk de beste service wil geven.

 

Ik vraag me af wat de garantie voorwaarden bij andere 4x4 merken zijn op dit gebied. Lijkt me niet dat Jeep daar veel van af zal wijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik vermoed dat met name evenementen met competitie element zijn uitgesloten. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Een Jeep Academy valt m.i. onder een sport met competitie element; dat komt meestal pas bij het kampvuur.
 

Dat kan hoogstens wat lakschade opleveren.....parkeer 'm gewoon wat verder van het vuur :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...