Spring naar bijdragen

Jeeps Verplicht Stellen In Nederland


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Heren snap de reacties heb echt niet onverantwoord en "te" hard gereden. Heb genoeg achterlichten uit greppels zien steken en bossages die door glij partijen van de weg geraakt waren. Je hebt alleen mensen die het liefst de hele a6 door de polder op de linkerbaan blijven plakken en rechts ingehaald worden omdat ze het eng vinden om uit het spoor van baan te wisselen.

Zit er gewoon van te kijken dat een heel land in rep en roer is door een beetje sneeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je al niet weet hoe je auto werkt, ja doe dan maar rustig aan en ook niet plots remmen http://www.dumpert.nl/mediabase/1989231/9ec4ba02/op_het_nippertje_nog_remmen.html

maar net zoals deze chauf, koppeling in en rustig sturen http://www.dumpert.nl/mediabase/1991501/ef78c37d/pas_op_voor_gladheid.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe dat dan bij part time 4x4 wel enkel als je rechtdoor moet, in een bocht zal anders minimaal 1 wiel z'n grip verliezen en ontkoppelen zal dan niet helpen...

met part-time 4x4 mag je toch niet op gewoon asfalt rijden?

zover ik weet mag dat bij 4Lo ook niet :mellow:

Foto-PEOYUNVC.jpg

op deze foto heb ik hem nu dus op 4x4 full-time staan.

en deze sticker heb ik op mijn zonneklep plakken, staat omschreven waarvoor wat bedoeld is. :dry:

Foto-3VIICIFI.jpg

part-time 4x4, staat slippery, loose road surfaces only....

ben bang als ik op asfalt rijd dat ik schade aan de aandrijflijn kan krijgen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren snap de reacties heb echt niet onverantwoord en "te" hard gereden. Heb genoeg achterlichten uit greppels zien steken en bossages die door glij partijen van de weg geraakt waren. Je hebt alleen mensen die het liefst de hele a6 door de polder op de linkerbaan blijven plakken en rechts ingehaald worden omdat ze het eng vinden om uit het spoor van baan te wisselen. Zit er gewoon van te kijken dat een heel land in rep en roer is door een beetje sneeuw.

Ja, maar we waren dit seizoen ook nog niets gewend. En voorzichtigheid is de moeder van de porceleinkast...

Ik ben zelf vrijdagmiddag van Driebergen naar Didam gereden. Veel sneeuw op de weg. Sommige stukken was best snel te rijden, maar dan ineens was de gehele weg weer wit.. Dus lekker rustig aan gedaan. De meeste stukken 50km/u, op flinke afstand van m'n voorligger.

Van baan wisselen was trouwens geen geintje. Zo'n papperige sneeuwwal is een serieus risico. Dus bleef ik nadat ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...