Spring naar bijdragen

Jeeps Verplicht Stellen In Nederland


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Was gister echt oprecht blij met me Jeep.

Moest gister naar Joure (schaatsen halen) ging om half 2 weg was om half 6 in Joure normaal 1,5 uur rijden.....

Allemaal idioten die 30 rijden op de linkerbaan....

Dan is continu 4x4 wel heel lekker hoor met goede winterbanden.....

Geen problemen met grip en remmen.

Als de weg vrij was gewoon makkelijk 100.

Ben totaal 6 uur onderweg geweest. Auto tot het dak toe vol met schaatsen.

Ben blij dat ik met me Jeep ging en niet met me bestelbus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gister echt oprecht blij met me Jeep.

Moest gister naar Joure (schaatsen halen) ging om half 2 weg was om half 6 in Joure normaal 1,5 uur rijden.....

Allemaal idioten die 30 rijden op de linkerbaan....

Dan is continu 4x4 wel heel lekker hoor met goede winterbanden.....

Geen problemen met grip en remmen.

Als de weg vrij was gewoon makkelijk 100.

Ben totaal 6 uur onderweg geweest. Auto tot het dak toe vol met schaatsen.

Ben blij dat ik met me Jeep ging en niet met me bestelbus.

Held!! :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topicstarter reed toch goed?? Ik snap dit niet helemaal hoor, allemaal heilige boontjes?

Kom op zeg Menno. 100 km of meer rijden op wegen die besneeuwd, glad of nat zijn waar de rest 30 rijdt zoals de topicstarter aangeeft is verre van slim. Ik snap ook niet dat je dat dan gaat schrijven. Als je dat doet dan moet je dat zelf weten maar dan ga je dat toch niet schrijven. Dan weet je dat er reacties zullen komen.

In heel nederland stond file en bijna overal golden snelheidsbeperkingen van 50 of 70 km per uur. Nog effe en je gaat goed praten dat als er borden boven een snelweg branden die 50 km per uur aangeven dat je dan gewoon 100 of 120 mag rijden als dat mogelijk is. Als het glad is pas je je gewoon een beetje aan. Je hoeft echt niet zoals de rest 30 te gaan rijden maar 100 km of meer rijden gaat mij iets te ver. Dat is dus 3 keer zo hard als de rest rijdt. Dat is vragen om problemen.

Heeft niks met heilige boontjes te maken maar met niet slim bezig zijn.....................

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik neem aan dat iedereen met een rijbewijs zelf kan bepalen hoe hard hij kan en mag zonder anderen tot last te zijn of in gevaar te brengen.

Ik neem aan dat als TS zegt dat de weg vrij was en hij 100 kon rijden dat hij bedoeld dat hij dat ook veilig kon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de weg vrij was reed hij 100...niet echt bijzonder lijkt me.

Ik vraag me ook weleens af waarom er mensen zijn die 30 gaan rijden terwijl er alleen wat sneeuw in de berm ligt, blijf dan thuis tot het dooit.

denk niet dat er veel mensen zijn die 30 gaan rijden op de snelweg als er wat sneeuw in de berm ligt.

het lijkt mij normaal dat je indicatoren zoekt om de situatie in te schatten en daarmee je gedrag afstemt.

ook het gedrag van andere hoort daar bij.

is dat principe je soms vreemd?

als er mensen zijn die, misschien omdat ze niet zo zeker zijn, het wat aan de voorzichtige kant houden is dat gewoon verstandig. als je omwille van snelheid deze mensen gaat veroordelen of erger gaat opjagen hoor je zelf niet op de OPENBARE weg thuis.

De weg is voor iedereen, van hoog intelligente ultra snel reagerende supermens tot trage simpele oudjes met een reactievermogen van een dode duif.

overigens, tot die laatste groep gaan we vroeg of laat allemaal behoren, tot de eerste groep behoort hier niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieronder een mooi voorbeeld dat er echt geen sneeuw moet liggen.

Is niet omdat de weg op een bepaalde plaats er perfect bij ligt, dat dit 10m verder niet anders kan zijn!

Leuk dat de starter van deze topic winterbanden op heeft zitten, maar verwacht er geen wonderen van en misbruik dit niet om sneller te kunnen rijden, is een extraatje voor als je het echt nodig hebt!

Als iemand die 30 rijdt, zonder winterbanden, en die begint te schuiven om zo ineens op je baanvak te komen, dan heb je er echt niets aan!

Zoek maar eens op "Black ice" dan merk je snel dat 30 al snel kan zijn!

Tja, ik neem aan dat iedereen met een rijbewijs zelf kan bepalen hoe hard hij kan en mag zonder anderen tot last te zijn of in gevaar te brengen.

Dus iemand met een rijbewijs kan geen inschattingsfouten meer maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...